کتاب “پول_ 7 قدم تا رسیدن به آزادی مالی” نوشته آنتونی رابینز(Anthony Robbins)

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۸ بهمن, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۳۰ آبان, ۱۴۰۱
کتاب "پول_ 7 قدم تا رسیدن به آزادی مالی" نوشته آنتونی رابینز(Anthony Robbins)

پول – ۷ قدم تا رسیدن به آزادی مالی نام جدیدترین کتاب آنتونی رابینز است که در زمینه موفقیت منتشر شده است. رابینز در سال‌های زیادی نوشتن کتاب را متوقف کرده بود تا اینکه این کتاب را به همگان تقدیم نمود.

در کتاب پول – ۷ قدم تا رسیدن به آزادی مالی نویسنده به این مسئله می‌پردازد که چطور می‌توان به موفقیت و آزادی مالی رسید. او در این کتاب از احساسات آدم‌ها در مورد پول گرفته تا انگیزه‌ها و اهداف برای رسیدن به آزادی مالی را توضیح می‌دهد.

همانگونه که می‌گوید: در این کتاب به شما نشان می‌دهم چطور جریان درآمدی تضمینی و مادام العمر به وجود آورید. در ادامه توضیحات بیشتری درباره کتاب پول – ۷ قدم تا رسیدن به آزادی مالی ارائه می‌دهیم.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

درباره کتاب پول – 7 قدم تا رسیدن به آزادی مالی

وقتی کتاب را مطالعه می‌کنید در آغاز از تشریح موضوعات پیرامون پول توسط تونی متعجب می‌شوید و متوجه می‌شوید که نویسنده کل انرژی و تمرکز خود را روی کتاب پول _ 7 قدم تا رسیدن به آزادی مالی گذاشته است. اما به تدریج که جلو می‌روید مطالب جذابیت خود را از دست می‌دهند و ممکن است دیگر متوجه نشوید که نویسنده می‌خواهد چه چیزی به شما بگوید.

می‌شود این کتاب را به کتاب رابرکت کیوساکی یعنی پدر پولدار پدر بی پول شبیه دانست. در کتاب رابرت کیوساکی، نویسنده ذهنیت‌های خوبی به خواننده ارائه می‌دهد ولی راهکارهایی که پدر پولدار به او می‌دهد ممکن است برای ما که در ایران زندگی می‌کنیم جذابیت زیادی نداشته باشد یا کارآمد نباشند.

این کتاب یعنی کتاب پول _ 7 قدم تا رسیدن به آزادی مالی تقریبا چیزی شبیه به همین مورد است. آنتونی رابینز در این کتاب دائما درباره بازار سرمایه، سبد خرید، بازنشستگی، خرید و فروش سهام و … حرف می‌زند و مصاحبه‌های زیادی با سرمایه گذاران و صاحبان صندوق‌های پول انجام داده است.

توصیه‌های موجود در کتاب به نظر بسیار کاربردی می‌آید ولی برای کسی که در ایران زندگی می‌کند ماجرای سرمایه گذاری یا بازار بورس ممکن است یک چیز کاملا متفاوت باشد. قسمت‌های خوبی در کتاب یافت می‌شود که برای علاقمندان به کتاب‌های این نویسنده می‌تواند خوشحال کننده باشد. در ادامه قسمت‌های خواندنی کتاب که مطالب عمومی دارند را می‌توانید بخوانید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - موفقیت

 قسمت هایی از کتاب پول _ 7 قدم تا رسیدن به آزادی مالی

 قسمت هایی از کتاب پول _ 7 قدم تا رسیدن به آزادی مالی

پول در معنای اصلی‌اش به معنی قدرت است. همه ما دیده‌ایم که پول چطور می‌تواند چیزی را ایجاد یا نابود کند. قدرت‌اش را دارد که رویایی را برآورده سازد یا جنگی را آغاز کند. می‌تواند به عنوان هدیه استفاده اش کنید یا به شکل اسلحه به کار ببرید.

چیزی که ما درحقیقت می‌خواهیم احساسات و عواطف و چیزهایی است که فکر می‌کنیم پول می‌تواند برایمان به وجود آورد. احساس قدرت، آزادی، امنیت و کمک به کسانی است که دوستشان داریم و افرادی که نیازمند هستند. داشتن حق انتخاب و احساس زنده بودن است.

استاد احمد محمدی
زمین خوردن شکست نیست. بلکه بلند نشدن، شکست است.
استاد احمد محمدی

چیزی که از همان ابتدا می‌دانستم این بود که موفقیت سرنخ‌هایی به جا می‌گذارد. افرادی که در بالاترین سطوح به موفقیت رسیده‌اند، خوش شانس نبوده‌اند بلکه کار متفاوتی نسبت به اکثریت مردم کرده‌اند. به این آدم‌ها علاقه دارم. همان افرادی که عطش پایان ناپذیری دارند با یادگیری و رشد و به دست آوردن.

مهربانی در گفتار، اعتماد به نفس ایجاد می‌کند. مهربانی در افکار، بصیرت ایجاد می‌کند. مهربانی در بخشش، عشق می‌آفریند. اگر از محدودیت‌هایتان باخبر باشید می‌توانید خودتان را ارتقا دهید و موفق شوید اما اگر آن‌ها را نشناسید می‌خورندتان!

مردم می‌گویند آن چه ما دنبال‌اش هستیم یافتن معنایی برای زندگی است. بعید می‌دانم این همان چیزی باشد که واقعا دنبال‌اش هستیم. به نظرم ما دنبال تجربه‌ای از زنده بودن می‌گردیم.

تا زمانی که مهم‌ترین تصمیم زندگی‌تان را نگرفته‌اید، روشن نمی‌شوید. چه تصمیمی؟ چه نسبتی از حقوق‌تان را قبل از آنکه یک قران برای هزینه‌های روزمره زندگی خرج کنید، می‌خواهید پس انداز کنید و به خودتان اختصاص دهید؟

درباره نویسنده آنتونی رابینز

آنتونی رابینز در سال ۱۹۶۱ درشمال هالیوود در خانواده فقیری چشم به جهان گشود. بعد از گرفتن دیپلم متوسطه به کارهای مختلفی روی آورد، ولی توفیقی برایش نداشت. آنتونی رابینز در ۲۲ سالگی در آپارتمان ۴۰ متری محقری، زندگی مجردی بسیار فقیرانه‌ای داشت.

بنابر گفته‌های خودش، مجبور بود ظرف‌های غذای خود را در وان حمام بشوید. گذشته از مشکلات مالیش، بر اثر پرخوری و بد خوراکی، بیش از 120 کیلوگرم وزن داشت و به علت چاقی، گرفتار تنبلی، بی‌حالی و خواب آلودگی شده بود.

ولی او در عین فقر و فلاکت، برای خود رویا پردازی می‌کرد و آرزوهای جاه طلبانه‌ای داشت و در عالم رویا، خود را در قصر زیبایی در ساحل دریا و نزدیک جنگلی سرسبز مجسم می‌ساخت و برای خود همسری شایسته، اتومبیل گران قیمت و امکاناتی رویایی متصور می‌شد.

اکنون تونی رابینز موفق‌ترین، مشهورترین و پرطرفدارترین نویسنده و سخنران انگیزشی در دنیا است. هر چند که خود اصرار دارد به جای سخنران انگیزشی، مربی منتهای کارایی نامیده‌ شود. ازدیگر آثار معروف او موفقیت نا محدود در 20 روز و اهرم‌های خوشبختی است.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی