کتاب ” هفت قانون معنوی موفقیت” نوشته دیپاک چوپرا

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۴ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۲۳ آذر, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب «هفت قانون معنوی موفقیت» اثر دیپاک چوپرا ( -۱۹۴۶) نویسنده و پزشک هندی آمریکایی الاصل است. او رهبری است که در زمینه رابطه علمی ذهن و تن و توانایی انسان، شهرت جهانی دارد و تا کنون آثار زیادی از او به زبانهای مختلف ترجمه و منتشر شده‌اند.  «هفت قانون معنوی موفقیت» یکی از مهم‌ترین و مفیدترین کتاب‌های دیپاک چوپرا است. دستیابی به موفقیت همیشه به عنوان یکی از آرزوهای ما مطرح است. همه ما دوست داریم در زندگی‌مان موفق باشیم، اما شاید پیش از داشتن این آرزو نیاز باشد تصویر دقیقی از معنای موفقیت در ذهن داشته باشیم. موفقیت در زندگی را می‌توان رشد مداوم شادمانی و تحقق اهداف ارزشمند تعریف کرد. در دنیای امروز رسیدن به موفقیت و به ویژه ثروت به صورت فزاینده‌ای نیازمند سخت‌کوشی ماست و یا حتی به بهای صدمه زدن به دیگران تمام می‌شود. ولی این آن راهی نیست که منجر به رضایت ما شود. بنابراین نیازمند هستیم که نگرشی معنوی‌تر داشته باشیم.در ادامه با محتوا و موضوعات کتاب هفت قانون معنوی موفقیت بیشتر آشنا می شویم.

درباره کتاب هفت قانون معنوی موفقیت

کتاب «هفت قانون معنوی موفقیت» درمورد نیروهای طبیعت است که می‌توانند شما را به سمت بهترین شغل، ثروت بیشتر، حال خوب، روابط قوی و مهمتر از همه، توان لذت بردن از لحظه حاضر هدایت کند. این کتاب هفت قانون جهان شمول موفقیت را به شما آموزش می دهد و به منبع پایان‌ناپذیر انرژی و فراوانی کائنات متصل می کند.

هفت قانون معنوی موفقیت کدامند؟

هفت قانون معنوی موفقیت از نظر چوپرا عبارتند از قانون توانایی مطلق، قانون بخشایش، قانون «کارما» یا علت و معلول، قانون کمترین تلاش، قانون قصد و آرزو، قانون عدم دلبستگی، و بالاخره قانون «دارما» یا غایت حیات. در متن این کتاب که به تعداد زیاد در ایران تجدید چاپ شده با هر یک از این هفت قانون به صورت مفصل آشنا می‌شوید و تمریناتی که برای هر فصل در نظر گرفته شده را می‌خوانید.

کتاب هفت قانون معنوی موفقیت به چه کسانی توصیه می شود

  • افراد حرفه ای در کسب و کار که می‌خواهند با تلاش کمتر، از موفقیت لذت ببرند.
  • علاقه‌مندان به معنویات با قوانین اخلاقی بسیار ساده.
  • کسانی که از شغل فعلی‌شان راضی نیستند و هدف آنها رسیدن به پیشه حقیقیشان است.

فواید مطلعه کتاب هفت قانون معنوی موفقیت

پیدا کردن موفقیت در هر جایی که جستجویش کنید.موفقیت، همه آن را می‌خواهیم، حتی با وجود اینکه تعریفش بین افراد متفاوت است.
جدای از اینکه چطور موفقیتی می‌خواهید، موضوعات خاصی هستند که باید بر روی آنها متمرکز شوید. منظور گرفتن نمرات عالی و محضر بودن در تمام مصاحبه‌های شغلی نیست. موفقیت وابسته به فاکتورهای معنوی‌تر و عمیق‌تر از این ها است. که همه ی آنها می‌توانند در هفت قانون معنوی خلاصه شوند. این هفت قانون اینگونه اند که چطور با خود حقیقیتان و دیگران مرتبط می‌شوید، درمورد انرژی جهانند، درباره حضور در همینجا و همین حالاست، بدون اینکه در مقابل تغییرات دست و پا بزنیم. بیایید سفرمان را در کشف هفت قانون معنوی که به شما برای رسیدن به اهدافتان کمک می‌کنند شروع کنیم.

درباره نویسنده

دیپاک چوپرا( Deepak Chopra) در سال ۱۹۴۶ در دهلی-نو متولد شد، او نویسنده و پزشک آمریکایی هندی الاصل است. او به دلیل ترویج طب روحانی در میان بسیاری مردمان از کشورهای مختلف شهرت دارد. او تحصیلات عالیه پزشکی خود در آمریکا را در دانشگاه ویرجینیا به پایان برد و تا کنون در دانشگاه تافتز و دانشگاه بوستون تدریس کرده است. پدر و مادر دیپاک چوپرا کریشان چوپرا و پوشپا چوپرا نام داشتند. زبان مادری او پنجابی است. پدر بزرگ پدری او گروهبان ارتش بریتانیا بود و پدرش که یک متخصص قلب و عروق مشهور بود به مدت ۲۵ سال ریاست بخش پزشکی قلب بیمارستان «مول چند خیراتی» شهر دهلی نو را بر عهده داشت.

دیپاک چوپرا بیش از ۴۰ کتاب نوشته‌است و موضوعات آنها شامل معنویت تا سلامتی می‌باشد. او همچنین چندین رمان و مجموعه اشعار معنوی از هندوستان و ایران نوشته‌است. کتاب‌های مانند «ذهن بی‌انتها» و «جسم پر دوام» از معروف ترین و پرفروش‌ترین آثار او هستند. دیپاک چوپرا، طرفدار سر سخت ارزش‌های معنوی و جایگزین داروهای جهان غرب است. او قبل از مهاجرت به آمریکا در هند داروشناسی را یاد گرفت و روی فنون مدیتیشن و داروهای آیروودا یا همان طب سنتی هند تمرکز کرده. او کتاب‌های متعدد دیگری را منتشر کرده، از جمله: ایجاد فراوانی و قدرت آزادی و متانت.

شما می‌توانید به کمک کسب دانش و بالا بردن اطلاعات  موفقیت خود را در یک کسب و کار و یا زندگی شخصی خود تضمین کنید. با آزمون و خطا شاید بتوان بالاخره الگوی موفقیت را بدست آورد. اما شما در کنار آن باید از تجربه ها نیز استفاده کنید.کسب تجربه نیز از طریق خواندن کتاب‌های خوب، یعنی کتاب‌هایی که نویسنده آن تجربه زیادی دارد می‌تواند بدست آید. علاوه بر تجربه، شما برای موفقیت در کسب و کار نیاز به دانش بالا نیز دارید، به همین دلیل پیشنهاد آکادمی بازار به شما استفاده از محصولات کتاب صوتی است که با ارائه کتاب های مفید جهان در این زمینه هدایتگر شما به سوی موفقیت خواهد بود. برای استفاده از این محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:

کتاب صوتی

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - خوش بینی

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

2 پاسخ

  1. خیلییی عالی بود ،من با خانم دکتر راحله تانره که جزء نخبگان هم هستن چندین سال پیش صحبتی پیرامون همین سری مطالب داشتیم و الان خوشحالم میبینم شما چه شیوا بیان فرمودید و سپاس فراوان دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی