کتاب ” زندگی بدون ستیزه” نوشته جول اوستین

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۴ فروردین, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۱۰ آذر, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب «زندگی بدون ستیزه»، اثر نویسنده، و سخنران خلاق و البته موفق آمریکایی «جول اوستین» است. کتاب زندگی بدون ستیزه در ردیف کتاب‌ های انگیزشی خود باوری قرار می‌گیرد و می‌تواند تاثیر مثبت و بسیار زیادی در پایداری روابط شما در مسائل شخصی و مسائل اجتماعی بگذارد. جول اوستین در کتاب زندگی بدون ستیزه در  6 فصل می‌خواهد چکیده آ‌نچه برای استفاده در زندگی، برای شاد زیستن و زندگی مملو از لحظات آرام نیاز است را به مخاطب خود یادآوری و البته، آموزش دهد. با آکادمی بازار همراه باشید تا با موضوعات و محتوای کتاب زندگی بدون ستیزه بیشتر آشنا شوید.

درباره کتاب زندگی بدون ستیزه

جول اوستین در کتاب زندگی بدون ستیزه را با مثالی از زندگی خصوصی خود و ویکتوریا آغاز می‌کند و اینگونه است که اثر سخنان جول اوستین بیشتر از هر سخنرانی انگیزشی دیگری است. جول اوستین در کتاب زندگی بدون ستیزه تلاش می کند افکار منفی و روح ستیزه جوی انسان را ابتدا به او بشناساند و بعد در راه حذف آن و جایگزین کردن افکار صحیح و کاربردی تلاش می‌کند. کتاب زندگی بدون ستیزه می‌تواند مخاطبان خود را از همه ی گروه‌های سنی به‌ ویژه جوانان و میان سال را به خود جلب کند.

جول اوستین


درواقع، این مشخص است که همه ی ما انسان‌ ها برای اثبات وجودی خود شروع به خشونت، جنگ و یا حتی در شرایطی شروع به کینه‌ ورزی می‌کنیم ولی اگر قدرت آرامش و لحظات شاد و تاثیر آنان را بر افکار و روح خود بدانید، به طور حتم تغییر رویه خواهیم داد. کتاب زندگی بدون ستیزه همواره سعی دارد ابتدا قدرت انتخاب را برای مخاطبان پر رنگ کند به دلی اینکه همان انتخاب می‌تواند شخصیت شما و جایگاه اجتماعی شمارا بسازد. اگر انسان بتواند با نگاهی جهان‌ شمول و درست با مشکلات و مسائل روبه رو شود، پس صد در صد پیروزی از آن او خواهد بود و به هدف خود خواهد رسید.
همه ی ما انسان‌ها در وجود خود روحیه ستیزه‌ جو داریم اما باید دقت داشته باشیم که این روح ستیزه‌ جو را در مقابل چه کسی و در چه وضعیتی قرار است بیدار و آشکار کنیم، به دلیل اینکه ممکن است عواقب جبران‌ ناپذیری را به همراه داشته باشد. جول اوستین در کتاب زندگی بدون ستیزه به نیروی شگفت انگیز مکالمه مسالمت‌ آمیز دروضعیت بحرانی اعتقاد دارد زیرا وقتی که شما روح ستیزه‌ جو خود را کنترل کنید و در کمال آرامش صحبت های خود را بازگو نمایید در نتیجه می‌توانید نتیجه‌ای درخور شخصیت و موقعیت خود دریافت نمایید.

استاد احمد محمدی

قسمتی از کتاب زندگی بدون ستیزه

 

وقتی که من و ویکتوریا تازه ازدواج‌ کرده بودیم، مانند همه زوج‌های دیگر باید در برخی مسائل بیشتر تلاش می‌کردیم، گفته‌ شده است که هر دو نفر باید یکی شوند. یک نفر شدن یک‌ شبه اتفاق نمی افتد و زمان می‌برد، 28 سال گذشته است و من هنوز هم دارم به او یاد می‌دهم ببخشید او به من یاد می‌دهد..
اما ما یک تصمیمی گرفتیم، از همان ابتدا تصمیم گرفتیم در خانه دعوا نکنیم به‌ صورت خودکار رخ نداد. ما دو نفر انسان متفاوت هستیم ما به دو سبک متفاوت کارهایمان را انجام می‌دهیم، ما با یکدیگر رشد کردیم به یکدیگر اجازه کار دادیم از برخی مسائل گذشتیم اگر تصمیم نگرفته بودیم که دعوا را کنار بگذاریم نه‌ تنها حالا دیگر باهم نبودیم بلکه به همین‌ جایی که الآن هم هستیم به‌هیچ‌ عنوان نرسیده بودیم. زمانی می‌خواستیم این مرکز را بگیریم قدرتی بیش از فقط ایمان من یک نفر احتیاج بود. من به آن قدرت 10برابری نیاز داشتم این رویا آن چنان بزرگ بود که تنها، راه‌ رسیدن به آن این بود که یک نفر دیگر هم با آن هماهنگ شود. گفته‌ شده است آنجایی که یکدلی وجود داشته باشد، به‌ فرمان خداوند برکت در زندگی شما قرار می‌گیرد.
قدرت آرامش را در زندگی خود به جریان بی اندازید، اگر به روح ستیزه‌ جویی اجازه ورود دهید، روابط را از بین می‌برد، زندگی مشترک و خانواده شما را از بین می‌برد، شما باید نفس خود را زیر پا بگذارید و بگویید من ترجیح می‌دهم در زندگی‌ام آرامش داشته باشم، من ترجیح می‌دهم برکت ده برابری داشته باشم تا اینکه حق‌ به‌ جانب باشم. اگر ناسازگاری را کنار بگذارید، می‌توانید تصمیمات بهتری بگیرید، خلاق‌ تر می‌شوید، عملکرد بهتری خواهید داشت و موفق‌ تر خواهید بود. آن‌جا که یک‌ دلی وجود داشته باشد، برکت خداوند، مرحمت او، لطف او در زندگی، ازدواج و در کار شما نشان داده خواهد شد. قدرت در سازگاری است. آرامشی که شما ایجاد می‌کنید دارای چنان قدرت الهی است که تمام نیرو هایی که می‌خواهند روابط شمارا متلاشی کنند را از بین می‌برد.

 

درباره نویسنده

 

جول اوستین

جول اوستین در یک خانواده 7نفره و مذهبی، در 5مارس سال 1963 در تگزاس آمریکا متولد شد. تمامی علایق جول اوستین در برنامه‌های تلویزیونی و مجری‌ گری خلاصه می‌شد، اما پدر جول، جان اوستین همیشه از او تقاضای برگزاری مراسم سخنرانی و کمک در کلیسا را داشت. در اکتبر سال 1999 جول اوستین توانست نخستین برنامه تلویزیونی خود را اجرا نماید، اما بعد از یک هفته پدر او بر اثر بیماری کلیوی فوت کرد و جول اوستین به‌ شکلی کاملاً غیر ارادی به‌ عنوان کشیش کلیسا انتخاب شد. جول اوستین به همراه همسر خود یعنی ویکتوریا، توانست ظرف مدت کمی تعداد بازدیدکنندگان کلیسا را به 20 هزار برساند و همین امر موجب شد تا آوازه کلیسا و البته شهرت جول اوستین بسیار چشم‌ گیر باشد. جول اوستین از سال 2004 تا کنون با انتشار 7 کتاب توانست نام خود را به‌عنوان یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک‌ تایمز به ثبت برساند.

 
 
 
استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - شادی

هر کسی برای رسیدن به اهداف به منابع فیزیکی، مالی و… نیاز دارد. به واسطه برنامه های انگیزشی است که میتوان منابع را بطور کامل مورد استفاده قرار داد. می توان با ایجاد تمایل به اهداف رسید. افراد باید از بهینه ترین راه ها برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند. از جمله این راه ها بهره مندی از آثار و کتاب های افرادی است که این مسیر را تجربه کرده اند و یافته های مفید خود را با دیگران به اشتراک میگذارند. در این راستا پیشنهاد آکادمی بازار به شما استفاده از محصولات کتاب صوتی است. در صورت تمایل به استفاده از این محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:
 
کتاب صوتی
Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی