کتاب ” با آرامش ذهن به ثروت برسید” نوشته ناپلئون هیل

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۷ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱ آذر, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید اثر ناپلئون هیل، شامل راه‌کارها، پیشنهادها و تشریح رفتارهایی است که با هدف موفقیت در کسب و کار، و چگونگی رسیدن به آرامش ذهنی نوشته شده است. نویسنده در کتاب  با آرامش ذهن به دوره ثروت برسید توضیح می‌دهد که آرامش ذهن به خودی خود نیروی  بسیار قدرتمندی است که می‌تواند موجب کسب درآمد شود و از این رو، پول همه‌چیز زندگی نیست. او در همه جای کتاب از تجارب گذشته، ماجراهایی که بر او گذشته، نیز روایتی از وضع و حال بعضی افراد که با آنان در ارتباط بوده ذکر می‌کند. در ادامه با محتوا و ابعاد کتاب با آرامش ذهن ثروتمند شوید بیشتر آشنا می شوید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - رژیم ذهنی

درباره کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید

این کتاب به دنیای در حال تحول توجه می‌کند. هنوز شاهد آنیم که اگر درآمد کافی نداشته باشیم زندگی‌مان رونقی کسب نخواهد کرد. به همین دلیل به افزایش درآمد فکر می‌کنیم. و در کنار موفقیت‌های پولی می‌خواهیم جدا از ترس، تنش‌های عصبی، بیماری، نگرانی و ناخشنودی باشیم. به بیانی دیگر، علاوه بر موفقیت مالی به دنبال آرامش ذهن هستیم تا زندگی‌مان کامل شود و به کمال دست پیدا کنیم. درحالی‌که این کتاب می‌تواند به شما برای دستیابی به ثروت کلان کمک کند، می‌تواند در ضمن عامی باشد که در شرایط تنعم و فراوانی به آرامش ذهن برسید. همان‌طور که متوجه خواهید شد زمانی که درمورد آرامش ذهن حرف می‌زنیم، اشاره‌ به چیزی بیشتر از احساس آرامش در حالت استراحت است. آرامش ذهن، همزمان پویایی دارد. به عبارت دیگر آرامشی است که موجب پویایی زندگی شما می‌گردد. می‌توان گفت که این آرامش ثروتی است که بدون آن نمی‌توانید ثروتمند باشید.

امکان بزرگی برای موفقیت داریم اما قبل از آن باید ذهن خود را بشناسید و زندگی خودتان را تحقق بخشید. در این زمان است که به توانمندی فراوان خود پی می‌برید. با خویشتن درون خود آشنا شوید تا در کوتاه زمانی آنچه که می‌خواهید را کسب کنید. روش ها و فنونی وجود دارند تا به کمک آن‌ها بتوانید به رویاهایتان صورت خارجی بدهید. امکان آن را دارید که از همه این روش‌ها و فنون به سود خود استفاده کنید. برای رسیدن به این شیوه‌ها می‌توانید از کتابی که پیش روی شماست کمک بخواهید. جایی در جاده، زندگی هر انسان موفقی متوجه می شود که چگونه زندگی کند و چگونه مطابق میل و خواسته‌اش روزگار بگذراند.

بخشی از مقدمه کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید

برنامه ریزی این کتاب را در سال های پایانی قرن نوزده آغاز کردم. تهیه و نگارش این کتاب حدود هفتاد سال طول کشید. طی این سال ها شاهد تغییراتی در امورات انسان ها بوده ام که از تحولات زندگی مردم در تمام طول تاریخ بشری قبل از آن چشم گیرتر بوده است. من شاهد اختراع هواپیما، رادیو، تلویزیون، نیروی اتمی و عصر سفر به فضا بوده ام. شاهد بودم که نیروی برق به همه نقاط کشور کشیده شد، تولید در سطح صنایع به حدی رسید که هیچکس در قرن نوزده حتی در رویا هم آن را نمی دید. علوم و تکنولوژی رشدی انفجاری و پدیده ای داشتند.

استاد احمد محمدی

عنوان فصل های کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید

فصل 1.ذهنتان را بشناسید و زندگى خود را تحقق بخشید

فصل 2. درها را به روى گذشته‏ها ببندید

فصل 3. نگرش ذهنى مثبت که ثروت و آرامش خاطر به همراه مى‏آورد

فصل4. با رها شدن از ترس مهیاى زندگى مى‏شوید

فصل5. شما بر پول مسلط هستید یا پول بر شما حکومت مى‏کند؟

فصل6. هنر پسندیده سهیم شدن ثروت

فصل7. چگونه نفس سالمى ایجاد کنیم

فصل8. چگونه انرژى جنسى را به نیروى موفقیت تبدیل کنیم

فصل9. براى موفقیت در زندگى خودتان باشید

فصل10. گروه مغز متفکر قدرتى فراتر از علم

فصل11. با استفاده از قانون جاودانه جبران به توانمندى برسید

فصل12. شما آدم مهم هستید ـ براى مدت کوتاهى

فصل13. نه خیلى زیاد نه خیلى کم

فصل14. قدرت جادویى باور

فصل15. اشتیاق ـ و چیزى بیشتر

فصل16. مى‏توانید تصمیم بگیرید از زندگى که خداوند به شما داده چگونه استفاده کنید.

درباره نویسنده

«ناپلئون هیل» در ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، در ویرجینیای متولد شد. ناپلئون هیل، از پیشتازان فلسفه آمریکایی در زمینه رسیدن به موفقیت فردی بود، ناپلئون استعداد بسیار خوبی در نوشتن داشت و سردبیر روزنامه با استقبال از نوشته‌ها و مقاله‌هایش، سرپرستی مصاحبه با افراد برجسته و معروف را به او داد. او در هنگام مصاحبه با افراد مشهور، از تجربیات آنها درس می‌گرفت و از آن در زندگی شخصی خود بهره می برد. هیل با افرادی مانند ادیسون، الکساندر گراهامبل مصاحبه کرد. او با دقت و نکته سنجی تمام، راز موفقیت این گونه افراد را درک می کرد و آن را یادداشت می‌کرد. از این رو در سال ۱۹۲۸، کتابی با  عنوان «قوانین موفقیت» نوشت که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. ناپلئون هیل در زمینه موفقیت و کسب ثروت به مرتبه استادی رسیده بود؛ تا جایی که از سال ۱۹۳۳ تا سال ۱۹۳۵ مشاور «فرانکلین روزولت» رئیس‌جمهور آمریکا شد. ناپلئون هیل بعد از مدتی طولانی و موفق به‌عنوان مشاور رهبران تجاری، سخنران و نویسنده، درگذشت. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید پرفروش‌ترین کتاب تاریخ در حوزهٔ خود است که موفقیتش، هیل را بدون تکیه به دیگران میلیونر کرد.

 
موفقیت شانسی نیست و ثروت نیز اتفاقی به دست نمی‌آید. افرادی که به موفقیت و ثروت دست می‌یابند، روش هایی در اختیار دارند که بازده و بهره‌وری‌شان را افزایش می‌دهد.برای اینکه ثروتمند و موفق شوید، باید اصول آن را بلد باشید. کتاب، بهترین مرجع برای یادگیری نکات جدید است. پیشنهاد آکادمی بازار بهره گیری از محصولات کتاب های صوتی با استفاده از این کتاب ها می توانید با تمرین تکنیک های آن به رشد و توسعه فردی خود کمک نموده و از آن برای دستیابی به اهدافتان استفاده نمائید. برای آشنایی بیشتر با این کتاب ها بر روی لینک زیر کلیک کنید:
کتاب صوتی
 
Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی