بازاریابی و فروشمعرفی کتاب

بازاریابی و فروش در عصر نوین با کتاب‌ صوتی «پرش از دره» آکادمی بازار

کتاب‌ صوتی «پرش از دره» عنوان یکی از کتاب‌های صوتی آکادمی بازار است. این کتاب واقعیت‌های اقتصادی امروزی را به صورت مستند و داستان‌وار توضیح می‌دهد.

جفری مور نویسنده کتاب «پرش از دره» که از مجموعه کتاب‌های صوتی آکادمی بازار است، قصد دارد در این اثر نقشه‌ و راه ورود به بازار و رشد در آن را ارائه دهد. برای این کار او از بیان مطالعات موردی یا Case Study بهره برده است. البته تمرکز او روی فناوری‌های نوین امروزی است.

مثال و نمونه‌هایی که جفری مورد در کتاب خود آورده راهنمای خوبی برای صاحبان صنایع مختلف است. او در این کتاب تلاش کرده تا نگاه شفاف‌تر و درک بهتری از شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف داشته باشیم و به همه افراد در صنایع مختلف کمک می‌کند تا استراتژی لازم جهت تولید ارزش افزوده را کسب نمایند.

آکادمی بازار محصولات متنوعی باتوجه به نیاز کاربران برای آنها تهیه کرده است. می‌توانید از طریق فروشگاه محصولات آکادمی بازار درجریان سایر محصولات از جمله کتاب صوتی، فیلم آموزشی، محصولات بازاریابی و فروش، محصولات مربوط به توسعه فردی، محصولات مربوط به کارآفرینی و آموزش مالی و همچنین دوره آموزشی غیرحضوری قرار بگیرید.

مطالع بیشتر: استراتژی‌ هایی برای توسعه بازاریابی و فروش

مطالعه بیشتر: خلاصه کتاب « برنامه بازاریابی در یک صفحه » نوشته آلن دیب

«پرش از دره» یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های صوتی آکادمی بازار

«پرش از دره» یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا و البته کتاب‌های صوتی آکادمی بازار است. این کتاب پیشنهاد جالبی برای مدیران استراتژیک، مدیران بازاریابی و دانش پژوهان دانش بازاریابی است. رهنمودهای این کتاب می‌تواند دروازه‌های جدیدی را در دانش بازاریابی کشورمان گشوده و راهگشای حضور تولیدات سازمان‌های وطنی در بازارهای جهانی گردد. اگر در اطرافیانتان چنین کسانی را سراغ دارید این کتاب یک هدیه فوق‌العاده برای آنهاست.

دکتر احمد محمدی
دکتر احمد محمدی

در مجموعه کتاب‌های صوتی آکادمی بازار این محصول بسیار خوش درخشیده است. در کتاب «پرش از دره» جفری مور، فناوری را بر اساس  مشتری و نوع بازار دسته‌بندی کرده است. این دسته‌ها عبارتند از:

  • نوآوران:بسیار پر تلاش به دنبال فناوری‌های جدید هستند. این تلاش یه خاطر علاقه‌شان به فناوری است.
  • کاربران اولیه: شاید اولین افرادی باشند که فناوری را به خاطر مزایای خوبی که دارد، می‌پذیرند.
  • اکثریت اولیه: به مزایای فناوری نو اعتماد می‌کنند ولی منتظر می‌مانند تا دیگر مسائل را حل نمایند.
  • اکثریت ثانویه: به خودی خود علاقه‌ای به فناوری ندارند، منتظر می‌مانند فردی به عنوان سرپرست یا رهبر استاندارهایی را عنوان کند تا آنها هم از آن پیروی کنند.
  • شکاکان: هر آنچه که ربطی به فناوری داشته باشد را نمی‌خواهند. تنها زمانی که مجبور باشند رو به فناوری می‌آورند و از آن استفاده می‌کنند.
کتاب‌های صوتی آکادمی بازار پرش از دره
کتاب صوتی

جفری مور نویسنده، تئوری‌دان سازمانی و مشاور مدیریت آمریکایی است. او استاد دانشگاه بوده و مدرک کارشناسی خود را در رشته ادبیات آمریکایی از دانشگاه استنفورد آمریکا در سال 1967 و دکترای خود را در همین رشته از دانشگاه واشنگتن در سال 1974 دریافت کرده است.

حالت داستان‌گونه و مستند نگار کتاب «پرش از دره» هر خواننده‌ای را ترغیب می‌کند تا انتهای این کتاب را بخواند. وقتی خواننده یا شنونده این کتاب صوتی با مثال‌های واقعی او در کتابش برخورد می‌کند درک بهتری از وقایع خواهد داشت و بهتر می‌تواند مطالبی که در آن عنوان شده بیاموزد.

شاید یکی از دلایلی که این کتاب مورد علاقه افراد مختلف در صنایع است، همین موضوع باشد. با الگو قرار دادن سازمان و شرکت‌های مختلف دنیا، با سعی و خطاهایی که مرتکب شده‌اند بهتر می‌توان کار درست را از غلط تمیز داد.

مطالعه بیشتر: اشتباهاتی که حتی بهترین برنامه‌ریزی فروش را هم خراب می‌کند

مطالعه بیشتر: دوره آموزشی فروش حرفه‌ای توسط دکتر احمد محمدی برگزار شد

اگر برای تجارتتان به دنبال پیشرفت و ترقی هستید، باید در این زمینه مطالعات مرتبط را داشته باشید. شاید بهانه نداشتن وقت برای مطالعه کردن را بیاورید. با فراهم شدن کتاب‌های صوتی آکادمی بازار دیگر جای هیچ بهانه‌ای نمی‌ماند. شما در هر وقت و هر مکان می‌توانید مطالعه مفید داشته باشید. برای موفقیت‌تان در شغل و کسب‌وکار کتاب صوتی «پرش از دره» بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

همچنین می‌توانید در قسمت بلاگ آکادمی بازار، آخرین مقاله‌های مربوط به بازاریابی و فروش، موفقیت، ذهن قدرتمند و …را مطالعه کنید و درجریان آخرین گزارش دوره‌های آموزشی آکادمی بازار قرار بگیرید.

آکادمی بازار با داشتن کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای در زمینه بازاریابی و فروش کمک می‌کند تا شما در کسب‌وکار و شغل‌تان بدرخشید. دکتر احمد محمدی موسس این مجموعه با برگزاری سمینارها و دوره‌های آموزشی برای تیم فروش شما، جهش و روند رو به رشدی را برایتان رقم خواهد زد. منتظر تماس شما با کارشناسانمان هستیم.

مطالب مرتبط

دوره آموزشی «تکنیک‌های ویزیتوری و فروش حرفه‌ای» شهر اهواز با حضور دکتر احمد محمدی
استراتژی‌ هایی برای توسعه بازاریابی و فروش
سمینار «مربیگری فروش» با حضور دکتر احمد محمدی برگزار شد
آشنایی با جملاتی که به ما در مدیریت ارتباط با مشتری کمک می کند
معرفی سه شیوه از عوامل جذب مشتری در هنگام سخنرانی
برچسب ها

فاطمه رضوانی پور

میخوانم تا بنویسم برایتان، اکنون بهترین موهبت برای من نوشتن است.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن