با جدیدترین کتاب‌های کار گروهی در سال ۲۰۱۹ آشنا شوید

کتاب های کار گروهی
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on twitter
Share on linkedin

مطالعه کتاب‌های کار گروهی یکی از مثمر ثمر بخش‌ترین کارهایی است که می‌توانید برای راهبرد تیم و گروه خود از آن کمک بگیرید.

در سال ۲۰۱۹ کتاب‌های کار گروهی بسیار غوغا کرده‌اند. در این مقاله پرمخاطب‌ترین کتاب‌ها در این زمینه را به شما معرفی خواهیم کرد. شما می‌توانید با مطالعه این دست کتاب‌ها پیشرفت چشمگیری در انجام کارها به صورت گروهی داشته باشید. همراه ما بمانید.

شما چه به عنوان مدیر، سرپرست یا یک عضو از تیم باید با اصول انجام کارها به صورت گروهی آشنا باشید. این تنها نقش ماست که متفاوت است اما در هر نقشی هم که باشید وظایفی دارید که باید به نحو احس از پس انجام آن برآیید تا تیم به نتیجه مورد نظر برسد.

مطالعه بیشتر: معرفی پرطرفدارترین کتاب‌های مدیریت استرس در سال ۲۰۱۹

مطالعه بیشتر: معرفی پرفروش‌ترین کتاب‌های پیشرفت شخصی و موفقیت ۲۰۱۹

مطالعه بیشتر: معرفی پرفروش‌ترین کتاب‌های مدیریت زمان در سال ۲۰۱۹

کتاب‌های کار گروهی ۲۰۱۹ که مورد استقبال واقع شده‌اند

آکادمی بازار در مجموعه مقالات معرفی کتاب سعی دارد دست اول‌ترین و متمایزترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد. این‌بار می‌خواهیم شما را با کتاب‌های کار گروهی در سال ۲۰۱۹ آشنا کنیم. سپاس از همراهی‌تان.

۱. انقلاب کردن در کار گروهی: نحوه ایجاد و هدایت تیم‌های پاسخگو

اریک کوریل با ارائه کتاب Revolutionize Teamwork انقلابی در کتاب‌های کار گروهی ایجاد کرده است.آیا تیم شما نتایج انقلابی ایجاد می‌کند؟با گرفتن یک صفحه از فیس بوک، اریک کوریل یک مدل کار گروهی ایجاد کرده است که اعتماد، موفقیت و پاسخگویی واقعی را ایجاد می‌کند. چطور؟ با تعریف مجدد الگوی تیم خود به عنوان مشتری پروسه تعریف کار، اختصاص آن به افراد و گزارش‌گیری از نتیجه کار را انجام می‌دهد.

کتاب‌های کار گروهی
کتاب انقلاب کردن در کار گروهی

«انقلاب کردن در کار گروهی » کتابی است که دوست دارید سریع بخوانیدش زیرا مملو از اطلاعات ارزشمند است که به شما نشان می‌دهد چگونه می توانید تیم‌های مسئولیت پذیر را ایجاد کنید که با اعتماد مشترک ساخته شده‌اند. استفاده از اصولی که در این کتاب به تشریح اریک پرداخته می‌شود تیم‌هایی که توانایی تصمیم گیری بهتر دارند و از انگیزه موفقیت گروهی برخوردار هستند.

نام کتاب نام نویسندن تاریخ انتشار تعداد صفحه انتشارات
Revolutionize Teamwork Eric Coryell  March 1, 2019 128 Simple Truths

۲. تیم‌های سخت‌کوش دوام ندارند

کتاب Tough times don’t last, Tough teams do اثر جدید سواِری مک لیری در سال ۲۰۱۹ است. تیم‌های سخت‌کوش دوام ندارند: هدیه خنده‌دار و ایده‌آل برای اعضای تیم در محل کار. از رئیس، همکار. به عنوان نوت بوک یا مجله. برای کریسمس، تولد و روز قدردانی. در میان کتاب‌های کار گروهی داشتن یک نوت بوک با همین مضمون یک ایده عالی است.

کتاب‌های کار گروهی
کتابتیم‌های سخت‌کوش دوام ندارند

هدیه ای عالی برای تیم!

ایده آل برای کریسمس یا روز قدردانی!

  • نوت بوک خالی
  • ابعاد ۶ در ۹
  • پوشش براق
  • افتضاح اما مفید
  • تضمین خنده
نام کتاب نام نویسندن تاریخ انتشار تعداد صفحه انتشارات
Tough times don’t last, Tough teams do Sweary McLeary  November 22, 2019 101 Independently published

۳. مناسک کار

کتاب مناسک (Rituals for Work) کار توسط کورسات اوزنک و مارگارت هاگان نوشته شده است. در این کتاب ۵۰ راه برای ایجاد مشارکت، هدف مشترک و فرهنگی که می‌تواند برای تغییر سازگار باشد ارائه شده است. بین کتاب‌های کار گروهی، مناسک کار بی‌نظیر است.

درمورد نویسندگان:

کورسات اوزنک: یک طراح ارشد تجربه کاربری در آزمایشگاه های SAP Palo Alto است. او تعامل و طراحی خدمات را در مؤسسه طراحی استنفورد (مدرسه d.s) آموزش می‌دهد. وی همچنین کارگاه‌های آموزشی درمورد مناسک روابط شخصی و گروهی، تغییر سازمانی و طراحی مدنی را هدایت می‌کند.

مارگارت هاگان: دارای مدرک دکترا، JD، مدیر آزمایشگاه طراحی قانونی در دانشگاه استنفورد است. او کلاس‌هایی را در مدرسه d.s آموزش می‌دهد و یک رهبر فکری در صنعت حقوقی است و پیشگویی می‌کند که چگونه می‌توان رویکرد انسان محور را در مورد چگونگی خدمت به گروه‌های قانونی و دولتی به مردم ارائه داد.

آنها از جمله اساتید دانشگاه استنفورد بوده و نویسنده پرفروش کتابهای های ملی، از جمله The No Asshole Rule و (با هوگی رائو) Scaling Up Excellence هستند.

قدرت تحول آداب خلاق را در محیط کار تجربه کنید.

مناسک برای کار به ما نشان می‌دهد که آئین‌های خلاقانه چگونه می‌توانند زندگی شخصی و تجاری ما را پر معنی‌تر و با ارزش‌تر جلوه دهند. آیین‌ها ابزار قدرتمندی هستند: آنها عادات خوب را تقویت می‌کنند، باعث پیشرفت شخصی و حرفه‌ای می‌شوند، پیوند مشترکی را بین همکاران ایجاد می‌کنند و ارزش‌های مشترک ایجاد می‌کنند. آنها می‌توانند فرهنگ سازمان را دگرگون کنند و پایه‌ای برای دستیابی به اهداف مشترک فراهم کنند. با تمرکز بر مثال‌های دنیای واقعی، این کتاب با استفاده از قدرت و فواید آیین‌های محل کار، رویکرد عملی دارد. این راهنما روشنگری 50 آیین خلاق، از تجارت و مدیریت گرفته تا طراحی و توسعه شخصی را ارائه می‌دهد. مطالعات موردی خاص استفاده از آیین‌ها و تأثیر مثبت آنها در سازمان‌های دنیای واقعی را برجسته می‌کند، در حالی که تصاویر زنده به ما امکان می‌دهد انرژی و احساسات آنها را درک کنیم.

کتاب‌های کار گروهی
کتاب مناسک کار

یک آئین تنها در مواقعی مؤثر است که هدف آن کاملاً مشخص باشد. این کتاب فراتر از تجزیه و تحلیل ساده است تا دستورالعمل‌های واقعی برای آیین‌های فردی طراحی شده برای ترویج عادات خاص، تغییر رفتارهای منفی و القای ارزش‌ها را ارائه دهد. هر آیینی می‌تواند برای دستیابی به اهداف زیادی سازگار باشد و متناسب با نیازهای خاص سازمان یا تیم شما تنظیم شود.

  •  تغییر رفتارها، شکل دادن به عادات مثبت و معنا دادن به اهداف مشترک
  • ​​ایجاد ارزش‌های مشترک، تقویت نوآوری و تشویق کار تیمی قوی
  • به طور مؤثر با درگیری‌ها مقابله کنید و دیگران را به کار بر روی قطعنامه‌ها تشویق کنید
  • مفاهیم اساسی آئین سازی را یاد بگیرید و دانش خود را با تیم خود به اشتراک بگذارید

یک منبع آموزنده و الهام بخش برای مدیران، سرپرستان، رهبران تیم و کارمندان در هر سطح، Rituals for Work نقشه‌ای را برای ساختن فرهنگ مشارکت، نوآوری و هدف مشترک برای سازمان‌هایی با ابعاد مختلف، در صنایع مختلف فراهم می‌کند.

این کتاب فوق العاده به ما کمک می‌کند تا در زندگی شخصی و کاری شما حضور بیشتری داشته باشیم. مارگارت و کورسات برای نشان دادن و افتخار رویدادهای فردی و سازمانی و برای نشان دادن موارد جدید، مراسم‌های مختلفی ارائه می‌دهند. این کتاب در صورتی که کار مشترکی انجام می‌دهید، یا در صورت راهنمایی، مدیریت و هدایت تیم‌ها به صورت روزانه بسیار پرکاربرد خواهد بود.

نام کتاب نام نویسنده تاریخ انتشار تعداد صفحه انتشارات
Rituals for Work Kursat Ozenc ,Margaret Hagan  April 9, 2019 272 Wiley; 1 edition

۴. چیزهایی که می‌خواهم در محل کار بگویم اما نمی‌توانم

کتاب چیزهایی که می‌خواهم در محل کار بگویم اما نمی‌توانم (Things I Want to Say at Work But Can’t) اثری است از Creative Notebook. این نوت‌بوک به صورت طنز نوشته شده است و هدیه عالی برای مدیر، همکاران و دوستانتان است.

هر روز با یک لبخند از این کتاب یادداشت بردار با خطوط سخاوتمندانه و گسترده برای یادآوری جلسات و انجام لیست کارها. کار هرگز سرگرم کننده نبوده است. هدیه دادن این نوت‌بوک ایده‌ای عالی برای کارمند، مدیر، همکار یا رئیس بزرگ است. با این ایده هدیه کریسمس خود را با شیطنت زیبا کنید.

کتاب‌های کار گروهی
کتاب چیزهایی که می‌خواهم در محل کار بگویم اما نمی‌توانم

این نوت بوک مناسب برای هدیه دادن به خود یا یک دوست عزیز در روزهای تولد، کریسمس،برای مادران در روز مادر یا برای پدر در روز پدر است. از صفحات حاکم برای نقل قول‌های الهام بخش مورد علاقه خود استفاده کنید و اهداف و رویاهای خود را ضبط کنید. مفید برای استفاده در محل کار، در خانه خود یا در ساحل بنشینید و تمام دستاوردهای خود را یادآوری کنید. اهداف را پیگیری کنید و خاطرات شاد را در این دفترچه خاطرات ثبت کنید.

در بین کتاب‌های کار گروهی ایده آل برای همه بزرگسالان، زنان و مردان بوده و همه این ژورنال انگیزشی الهام بخش با یک نقل قول خنده‌دار را دوست خواهند داشت. آن را به رئیس، کارمن ، همکار یا سرپرست خود بدهید.

  • ۱۱۰ صفحه خالی
  • از آن به عنوان یک ژورنال، برای یادداشت برداری، برای نوشته‌های خلاق، روزنامه نگاری، یا صفحه طراحی استفاده کنید
  • کتاب یادداشت دستی دارای صفحات 8.5 در 11 اینچ
  • این نوت بوک سافت دارای صفحه براق صاف و صفحه ای سفید است
  • به زیبایی طراحی شده و برای هدیه دادن به یک فرد عزیز مناسب است
  • همه شادی‌ها و سپاس‌های روزانه خود را در ژورنال خود ذکر کنید تا به تقویت احساس خوشبختی کمک کند
نام کتاب نام نویسندن تاریخ انتشار تعداد صفحه انتشارات
Things I Want to Say at Work But Can’t Creative Notebook August 9, 2019 110 Independently published

۵. این یک مدیر است

کتاب It’s the Manager که توسط جیم کلیفتن و جیم هارتر نوشته شده است به شما نشان می‌دهد که کیفیت مدیران و رهبران تیم تنها بزرگترین عامل موفقیت دراز مدت سازمان شما است.

با توجه به ۵۲ اکتشاف از بزرگترین مطالعه گالوپ در مورد آینده کار، این کتاب به رهبران نشان می‌دهد چگونه می‌توانند سازمان‌های خود را با تغییر سریع تطبیق دهند، از خواسته‌های جدید محل کار گرفته تا مدیریت کارمندان از راه دور، نیروی کار متنوع، افزایش هوش مصنوعی، کارگران حرکات خاص و جذب و نگه داشتن بهترین کارمندان. چه کسی مهمترین فرد در سازمان شما برای هدایت تیم‌های شما از طریق این تغییرات است؟ تحقیقات گالوپ نشان داد: این مدیران شما هستند.

در حالی که محیط کار جهان دستخوش تحولات تاریخی فوق العاده‌ای شده است، عملکرد مدیریت بیش از ۳۰ سال است که تغییر نکرده است. نیروی کار جدید به ویژه نسل‌های جوان می‌خواهند کارشان هدف عمیقی داشته باشد و آنها کارفرمایان و کنترل به سبک قدیمی را نمی‌خواهند. آنها مربیانی را می‌خواهند که از آنها الهام بگیرند، مرتباً با آنها ارتباط برقرار کنند و نقاط قوت خود را توسعه دهند.

کتاب‌های کار گروهی
کتاب این یک مدیر است

چه کسی مهمترین فرد در سازمان شما برای هدایت تیم‌های شما از طریق این تغییرات است؟ دهه ها تحقیق جهانی گالوپ نشان می‌دهد: این مدیران شما هستند. آنها کسانی هستند که موفقیت سازمان شما را می‌سازند یا می شکنند.

هنگامی که شما مدیران بزرگی دارید که می‌توانند پتانسیل هر یک از اعضای تیم را به حداکثر برسانند، درآمد و رشد سود را خواهید دید و به هر یک از کارمندان خود آنچه را که امروز بیشترین می‌خواهند را می‌دهید: یک کار عالی و یک زندگی عالی. این آینده کار است.

کتاب «این یک مدیر است» شامل محتوای منحصر به فرد از دسترسی گالوپ، پلت فرم جدید محل کار، پر از مطالب، ابزارها و راه حل‌های اضافی برای تجارت است. کتاب شما با یک کد برای ارزیابی CliftonStrengths همراه است، که نشانگر 5 نقطه قوت برتر شما است.

نام کتاب نام نویسندن تاریخ انتشار تعداد صفحه انتشارات
It’s the Manager by Jim Clifton , Jim Harter May 7, 2019 448 Gallup Press; 1 edition

۶. روح یک تیم: یک داستان مدرن برای برنده شدن در کار تیمی

کتاب The Soul of a Team که به دست تونی دونگی و ناتان ویتاکر در سال ۲۰۱۹ نوشته شده است شامل مطالبی است که به گروه‌های مختلف کاری کمک می‌کند در عملکردشان بی‌نظیر باشند.

از نویسندگان پرفروش در نیویورک تایمز کتا‌ب‌های کار گروهی منتشر شده است که حتماً تیم یا سازمان شما را متحول می کند!

برای اکثر افراد، موفقیت در زندگی مستلزم تسلط بر هنر کار گروهی است. چه در محل کار، مدرسه، کلیسا یا خانه، واقعاً همه بخشی از یک تیم هستند و وقتی آنها به خوبی کار کنند، تیم‌ها می‌توانند بیش از افرادی که توسط خودشان کار می‌کنند به موفقیت برسند.

اما همه تیم‌ها برابر نیستند. هنگامی که یک تیم به خوبی کار نمی‌کند، نقاط قوت فردی می‌تواند تضعیف شود و نقاط ضعف برجسته شود، و باعث می‌شود محیط کار مکان وحشتناکی باشد. بنابراین یک محیط تیمی واقعاً مؤثر چگونه به نظر می‌رسد، و چگونه می‌توانید در سازمان خود چنین تیمی ایجاد کنید؟

کتاب‌های کار گروهی
کتاب روح یک تیم

به عنوان مربی سابق برنده سوپر بول، «تونی» یک متخصص در ساخت و معرفی بهترین‌ها در یک تیم است. این افسانه فوتبال با تکیه بر تجربه‌های خود از سال‌های مربیگری و همکاری با دیگر رهبران، چهار اصل اساسی را که توسط تیم‌های واقعاً مؤثر تمرین شده است، بیان می‌کند. کتاب «Soul of a Team» با بیان داستان یک تیم که به دنبال تغییر است، نه تنها برخی از متداول‌ترین مسائل مربوط به یک تیم را مشخص می‌کند بلکه یک برنامه بازی را نیز برای پیروزی در کار تیمی مشخص می‌کند. چه آرزو داشته باشید که یک رهبر بهتر باشید یا یک تیم قوی‌تر باشید، روح یک تیم به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید به تیمی قوی‌تر ، سالم‌تر و سازنده‌تر کمک کنید که هدف موفقیت را داشته باشد.

نام کتاب نام نویسنده تاریخ انتشار تعداد صفحه انتشارات
Soul of a Team Tony Dungy , Nathan Whitaker January 22, 2019 256 Tyndale Momentum

 

آکادمی بازار با مدیریت دکتر احمد محمدی، دوره‌های آموزشی مختلفی در موضوعات تکنیک های فروش موثر، برنامه ریزی فروش، مدیریت بازاریابی، مشتری مداری، اصول مدیریت و سرپرستی فروش، پرورش ویزیتور حرفه ای، بازاریابی تلفنی، نخبگان فروش، فن بیان و ارتباط موفق، اصول و فنون مذاکره موفق و زبان بدن و آداب معاشرت برگزار می‌کند.

دیدگاه بگذارید

avatar