ویدئو انگیزشی و فیلم‌ آموزشی بر موفقیت شما تاثیرگذار است

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۵ آبان, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

محصولات تماشای انواع فیلم آموزشی و ویدئو انگیزشی مرتبط با موفقیت و کسب مهارتهای فردی تاثیر فوق‌العاده‌ای در راه تکامل شما خواهند داشت. آکادمی بازار به عنوان منبعی معتبر محصولات بی‌نظیری را به شما ارائه می‌دهد.

برای کسب مهارتهای فردی و گام گذاشتن در مسیر موفقیت هر انسانی نیاز به رهبر، راهنما یا مشاوری مجرب و حرفه‌ای دارد. یکی دیگر از این منابع برای الهام گرفتن و دیدن آموزش‌های لازم تماشای فیلم آموزشی است. آکادمی بازار هم به عنوان یک موسسه پیشرو در ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای می‌تواند کلاس‌ها و سمینارهای بی‌نظیری را به شما ارئه دهد و هم محصولات نابی را در اختیار شما قرار دهد.

این قسمت در بخش محصولات آکادمی بازار در دسترس است. با زدن بر روی عنوان «فیلم آموزشی» لیستی از انواع محصولات موجود را در سمت چپ تصویر خواهید دید. برای کاربردهای مختلف محصولات متنوعی را خواهید بافت.

این محصولات علاوه بر داشتن فایل‌های صوتی دارای برنامه عملی نیز هستند تا با تمرین و تکرار بتوانید مهارت لازم را در خود تقویت کنید.

انواع فیلم آموزشی از نبرد استیو جابز تا فرار از کابوس‌های تجارت

برای نیازهای متفاوت آکادمی بازار فیلم آموزشی با تنوع متفاوت را در بخش محصولات ارائه کرده است. شاید هر کس به یکی از این فیلم‌ها نیاز داشته باشد و تاثیر هر فیلم برای افراد مختلف متمایز باشد. مثلا فردی با تماشای مستند زندگی افراد تحت تاثیر قرار می‌گیرد و جرقۀ تحول در وجودش شعله‌ور می‌شود. اما فردی با گوش دادن به پادکست متحول می‌شود. با توجه به شناختی که از خود دارید می‌توانید محصولی را تهیه کنید که برایتان تاثر مثبت را بگذارد.

فیلم آموزشی نبرد استیو جابز

بیل گیتس و استیو جابز هرگز واقعا و کاملا با یکدیگر کنار نیامدند. در دوره ۳ ساله ارتباط خود، این دو از متحدانی محتاط به رقیب‌هایی جدی و در آخز  چیزی شبیه به دوستی رسیدند. این در حالی است که گاهی رابطه این دو ترکیبی از این سه حالت بود. با این همه ولی به نظر می‌رسد اپل بدون مایکروسافت و همچنین مایکروسافت بدون اپل به جایگاهی که امروز دارند، دست نمی‌یافتند. با این وصف همواره رابطه عجیب و غریب بیل گیتس و استیو جابز برای بسیاری از ما جالب بوده است.

فیلم آموزشی مردان قدرتمند، مهاتما گاندی

مهانداس کارامچاند گاندی که بعدها به مهاتما گاندی معروف گشت، در دوم اکتبر ۱۸۶۹ میلادی در گجرات هند متولد گشت. مهاتما گاندی در آغوش مادری فداکار رشد می‌نمود و از همان سنین کودکی با مرام آسیب نرساندن به موجودات زنده خو گرفت و به گیاه خواری، روزه‌داری برای خودسازی و خالص نمودن خود و زندگی همراه با گذشت اعضای فرق و مذهب های مختلف تلاش نمود. خانواده او از طبقه «وایشا» یا تجار هندی بودند. در هند، لقب «پدر ملت» به او نسبت داده شد.

مهاتما جزء جامعه‌ کارگران بود. مادر او زنی بی‌سواد بود اما اخلاص و عقاید پاک او اثری قوی روی مهاتما داشت. در جوانی او یک دانش‌آموز خوب بود اما این جوان خجالتی هیچ نشانی از رهبریت نداشت. مهاتما گاندی در ماه می ۱۸۸۳ در حالی که ۱۳ سال داشت با دختری هم سن خود ازدواج کرد. والدین او هر دوی آن ها را اداره می‌نمودند. نام همسر او کاستوربا یا کاستوربای بود.

فیلم آموزشی

فیلم آموزشی زنان چگونه موفق شدند، ماری کوری

ماری کوری به پیر کوری در انجام آزمایش های عملی اش درباره الکتریسیته کمک می‌نمود. زمانی که ماری کوری در سال ۱۸۹۵ در انباری چوبی کوچک که آزمایشگاه او بود، آغاز به کار نمود نه او و نه هیچ کس دیگر چیزی درباره عنصر شیمیایی رادیم نمی دانست. این عنصر هنوز کشف نگشته بود. البته یکی از همکاران پژوهشگر پاریسی فیزیکدان فرانسوی «هانری بکرل» در آن زمان تشخیص داده بود که عنصر شیمیایی اورانیوم پرتوهایی اسرار آمیز نامرئی از خود ساطع می‌کند، او به طور تصادفی قطعه کوچکی از فلز اورانیوم را بر روی یک صفحه فیلم نور ندیده که در یک کاغذ سیاه پیچیده گذاشته بود. صبح روز بعد مشاهده نمود که صفحه فیلم درست مثل این که نور دیده باشد، سیاه گشته است. واضح بود که عنصر اورانیوم پرتوهایی را از خود ساطع کرده که از کاغذ سیاه گذر و برصفحه فیلم اثر نموده بود.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
راز موفقیت در سال 2020

فیلم آموزشی فرار از کابوس‌های تجارت

دنیای تجارت بسیار پیچیده تر از آن می باشد که که فردی بخواهد با رؤیای ثروتمند گردیدن وارد آن گشته و به سرعت هم این خواسته محقق گردد. برای طی نمودن این مسیر باید مرحله به مرحله پیش بروید و دیدگاه های منطقی داشته باشید. داشتن یک نقشه راه قدرتمند، سرمایه معقول، استراتژی های محکم و پایدار، هدفهای جدی و همچنین یک برنامه ریزی خوب تجاری بسیار کمک کننده خواهد بود.

اگر به دنبال یک هدیه مناسب برای دوستتان هستید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از فیلم‌های آموزشی آکادمی بازار را به او هدیه بدهید. هدیه‌ای که شاید نقطۀ تحول و تغییر مثبت در زندگی او شود. برای اطلاع از انواع محصولات ما به آدرس سایت اکادمی بازار مراجعه کرده و  به قسمت محصولات بروید. امکان خرید اینترنتی از آکادمی بازار به سادگی ممکن است.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی