ویدئو انگیزشی با موضوع راز موفقیت افراد موفق در زندگی

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۶ آبان, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

یکی از توصیه‌های بسیار موثری که به عنوان فردی از آکادمی بازار می‌توانم برایتان داشته باشم انجام مشاوره یا شرکت در دوره‌های آموزشی و انگیزشی آکادمی بازار است. تهیه برخی محصولات مرتبط در این زمینه راه را برایتان روشن‌تر می‌کند و می‌توانید با گام‌هایی استوارتر برای رسیدن به موفقیت قدم بردارید.

گاهی تماشای برخی ویدئوها و فیلم‌های انگیزشی تحولی را در ذهن و وجود ما ایجاد می‌کند که همان می‌شود نقطه آغاز برای رسیدن به موفقیت در زندگی. افرادی که میانه راه مانده‌اند، مایوس و نا امیدند، راه درست را از غلط تشخیص نمی‌هند و بلاتکیف‌ند، چه کنم چه کنم لقلقه زبان‎شان است یا آنهایی که همانطور نشسته‌اند و منتظر معجزه هستند تا شاید موفقیت را در دستانشان لمس کنند.

این ویدئوی انگیزشی شامل تکه‌هایی از لحظات زندگی و سرنوشت همین افراد است، پیشنهاد می‌کنیم ویدئوی انگیزشی این مطلب را حتما ببینید.

دستیابی به موفقیت در زندگی چگونه محقق می‌شود؟

شاید بتوان برای موفقیت در زندگی برای همه یک تعریف واحد داشت، «رسیدن به اهداف». این اهداف شماست که موفقیت‌هایتان را از دیگران متمایز می‌کند. موفقیت در زندگی می‌تواند به معنای چیزهای مختلف برای همه باشد. اگر آرزو، رویا یا هدفی دارید که می‌خواهید به آن برسید تنها آنچه شما نیاز دارید، طرز فکر درست و یک مجموعه قوی از اهداف است. در طول فرآیند متمرکز و با انگیزه بمانید. هنگامی که با شکست روبرو شدید، به یاد داشته باشید که خود را بیابید و ادامه دهید. با گذشت زمان و تلاش، ممکن است دریابید که به تعریف خود از موفقیت رسیده‌اید.

برای کسب موفقیت مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید این است که قدم اول را بردارید. این قدم تعریف دقیق و درست خواسته و هدف شماست.

موفقیت

تعریف موفقیت برای شما چیست. بگذارید صراحتا بگویم اگر واقعا ندانید چه می‌خواهید، نمی‌توانید موفقیت را کسب کنید. افراد موفقیت متفاوت را مشاهده می‌کنند. موفقیت واقعی حاصل از دستیابی به آنچه است که شما را تبدیل به شادترین فرد می‌کند. چه چیز شما را راضی و خوشحال می‌کند.

پس از مشخص کردن این موضوع، می‌توانید اهداف معنی‌دار و مهم را برای خودتان تعیین کنید. سعی کنید تعریف موفقیت خود را یادداشت کنید. اگر در حال تلاش هستید، در نظر بگیرید که چه چیزی باعث رضایت شما در زندگی می‌شود.

آیا صرف اوقات با خانواده، مسافرت، سرگرمی یا چیز دیگری برای شما شادی می‌آورد؟  اگر مشکل پول نبود، چه کاری انجام می‌دادید؟ در مرحله بعد، برای رسیدن به آن خوشبختی، آنچه در کسب موفقیت به زندگی به آن نیاز دارید را مشخص کنید.

اگر با برداشتن اولین گام شکست خوردید یا نتیجه نگرفتید، هرگز مایوس نشوید و از حرکت نایستید. دوباره و دوباره و دوباره تلاش کنید. راهی جدید بیابید تا به آنچه می‌خواهید برسید.

هدف نهایی خود را مشخص کنید. کارهایی را که دوست دارید انجام دهید مشخص کنید، کارهایی که رضایت شما را به همراه دارد. پس از شناسایی کارهایی که دوست دارید انجام دهید، از این اطلاعات برای یافتن هدف زندگی خود استفاده کنید. پیدا کردن کاری که دوست دارید انجام دهید، انگیزه‌ای در طول مسیر به شما می بخشد که از سختی راه خسته نشوید.

اگر هدف شما چیزی است که شما از آن لذت می برید، پشت سر گذاشتن و انجام آن بسیار ساده‌تر خواهد بود. پس کاری را انتخاب کنید که از انجام دادنش لذت می‌برید. در نظر بگیرید که می خواهید در ۵، ۱۰ و ۲۰ سال حضور داشته باشید. چه کاری می‌توانید انجام دهید که به شما در دستیابی به آن رویا کمک می کند؟

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
راز موفقیت در سال 2020

اگر در مورد اینکه هدف شما چه چیزی است گیج شده‌اید یا به نظرتان در اشتباه هستید، سعی کنید با یک مربی یا یک روانشناس خوب ملاقات کنید. اهداف شما باید قابل سنجش باشد. به عنوان مثال، به جای تعیین هدف برای بهتر بودن در شغل خود، معیارهایی را ایجاد کنید مانند «هدف من افزایش ۳۰ درصدی بهره‌وری من است.»

لازم نیست از اهداف بزرگ بترسید، آن را به اهداف کوچکتر بشکنید. مثلا دوست دارید در رشته ورزشی عضو تیم ملی شوید. این هدف را غیر قابل دستیابی نبینید یا از آن نترسید. از انتخاب در تیم محلی، شهری و سپس کشوری می‌توان به تیم ملی رسید. هر بار که به موفقیت کوچکی رسیدید هدف را نزدیکتر حس خواهید کرد. تماشای انواع ویدئوی انگیزشی در این راه کمکتان خواهد کرد.

کسانی که موفقیت در زندگی را تجربه کرده‌اند جادو نکرده‌اند و یکباره به جایی که هستند دست نیافته‌اند. راه آنها هم قدم به قدم بوده است. این ویدئوی انگیزشی شاید بهانه‌ای باشد برای اینکه شروع کنید.

در بخش ویدئوهای آموزشی دکتر احمد محمدی می‌توانید ویدئوهای دیگری با موضوع نردبان موفقیت، قانون کمی تلاش بیشتر افراد موفق، نقش آمیگدال ها (بادامه مغز) در فروش و ویدئوهای آموزشی بیشتر را مشاهده کنید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی