هنر آفرینش و آشکار سازی

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۶ اردیبهشت, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۱۹ مرداد, ۱۴۰۰

هنر آفرینش و آشکارسازی چیست؟ چه تفاوتی بین قانون جذب و این دو وجود دارد؟ در چه زمینه‌هایی می‌توانیم از این هنر استفاده کنیم؟

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

آفرینش و آشکار سازی

در این مقاله، می‌خواهیم به هنر آفرینش و آشکار سازی بپردازیم. به راستی استاد شدن در هنر آفرینش و آشکار سازی چه تفاوتی با قانون جذب دارد؟ پاسخ «وین دایر» در این خصوص را با هم می‌خوانیم:

هنر آفرینش و آشکار سازی

خلق و آشکار سازی با قانون جذب بسیار متفاوت است! درک افراد از قانون جذب این است که اگر فقط یکجا بنشینند و به چیزی که می‌خواهند فکر کنند، آن را جذب خواهند کرد! اما در واقع برای جذب و آشکار سازی خواسته‌تان، باید با منبع خود (یعنی خداوند) هم جهت و هماهنگ باشید.

این یعنی شما نمی‌توانید فقط بنشینید و آرزو کنید! همه ما یک ظرفیت شگفت انگیز درونی داریم که می‌توانیم هر چیزی را که می‌خواهیم، خلق و آشکار کنیم. در فیلم راز گفته می‌شود که شما هرآنچه نیاز دارید (یعنی چیزی که اکنون ندارید) را بدست می‌آورید؛ اما این اشتباه است.

زیرا شما چیزی که «هستید» را به زندگی خود جذب می‌کنید، نه آنچه که می‌خواهید! این دقیقا چیزی است که در کتاب مقدس نیز نوشته شده است. پس تفاوت آشکار سازی و خلق با قانون جذب در این است که شما چیزی که هستید را خلق و آشکار می‌کنید، نه چیزی که می‌خواهید را!

موجود الهی

منبع (خداوند) همه چیزهایی که می‌خواهید را دارد؛ اما شما هرگز نمی‌توانید از او چیزی را درخواست کنید. بلکه شما باید شبیه او شوید تا بتوانید آنچه که او دارد را داشته باشید.

شما باید به یک موجود الهی تبدیل شوید و وقتی که رفتار و کردارتان مانند یک موجود الهی شد، آن وقت می‌توانید هرآنچه که یک موجود الهی دارد را دریافت کنید.

زیرا گفتیم که شما آن چیزهایی را دریافت می‌کنید که در درون‌تان وجود دارد؛ به عبارتی، چیزی که هستید را دریافت می‌کنید.»

چطور باید یک موجود الهی شد؟

موجودات الهی که به منبع (خداوند) متصل هستند، همواره در ارتعاشات بالا قرار دارند. آن‌ها این ارتعاشات را از بخشش، بخشایش، خدمت به سایر موجودات، عشق ورزی، خیرخواهی و غیره بدست می‌آورند.

استاد احمد محمدی
باورهای ما مانند عینکی هستند که دنیا را از طریق آن می‌بینیم. مراقب باش دنیا را با رنگ‌های زیبا ببینی.
استاد احمد محمدی

زمانی که شما نیز این کارها را انجام دهید، در ارتعاش بالا قرار خواهید گرفت و تماما چیزهایی را به سوی خود جذب می‌کنید که با شما هم ارتعاش هستند.

بودن در ارتعاش بالا، طبیعت اصلی انسان است. یعنی انسان به طور طبیعی باید در چنین سطح ارتعاشی قرار داشته باشد و همواره به منبع متصل باشد. شما تنها زمانی کمبود و مشکلات را حس می‌کنید که از منبع فاصله گرفته باشید!

احترام

طبیعت اصلی شما یعنی احترام به همه موجودات، ملایمت، بخشش، مهربانی، عشق ورزی و خدمت به دیگران. وقتی به چنین جایگاهی الهی برسید، دیگر درباره دیگر موجودات و دیگر انسان‌ها قضاوت نمی‌کنید.

دیگر کسی را سرزنش نمی‌کنید؛ دیگر دست از عیب جویی می‌کشید و هیچ قضاوتی نمی‌کنید؛ حتی نسبت به شخصی مانند بن لادن!

چطور می‌توان در چنین جایگاهی قرار گرفت، وقتی در جهانی پر از مشکلات زندگی می‌کنیم؟

زمانی که این آگاهی‌ها گسترش پیدا کنند و بیشتر مردم از این قوانین الهی آگاه شوند و آن را درک کنند، جهان جای بهتری برای زندگی خواهد شد. هدف از سایت آکادمی بازار، آگاهی بخشی به انسان‌هاست. تعداد کافی از انسان‌ها باید این پیام‌ها را دریافت کنند تا شرایط زندگی در این کره خاکی بهتر شود.

شما باید به این درک برسید که از جنس عشق هستید؛ که موجودی الهی هستید و قابلیت انجام هرکاری را دارید. اگر خود را ضعیف، ناتوان، افسرده یا بی‌خرد فرض کنید، از جایگاه الهی‌تان دور خواهید شد و زمانی که از منبع فاصله بگیرید، کمبودها، مشکلات و شرایط نامطلوب را به خود جذب خواهید کرد.

بنابراین، هربار که احساس‌تان به شما گفت که شما نالایق، ناتوان یا عاجز هستید، فورا آن فکر را با فکری دیگر جایگزین کنید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
عظمت خود را دریاب

برای خلق و آشکار سازی یک خواسته، باید چه کرد؟

گفتیم که ابتدا باید با خواسته‌تان هم ارتعاش شوید زیرا شما آنچه که هستید را به سوی خود جذب می‌کنید. سپس، باید آن را در ذهن و تخیلات خود تصویر کنید؛ سپس ایمان داشته باشید که خواسته شما برای شما مهیاست و دارد به سوی شما می‌آید.

بنابراین، پیشاپیش بابت دریافت آن شکرگزار باشید؛ طوری که انگار هم اکنون آن را دریافت کرده‌اید. سپس آن را در زندگی‌تان احساس کنید.

وقتی انسان‌ها به تعداد کافی چنین مهارتی را به دست آورند، این سیاره دگرگون خواهد شد. شما به طور اتفاقی و تصادفی در حال خواندن این مقاله نیستید؛ بلکه این بخشی از فرایند تکامل روح شماست!

افراد موفق در زندگی هنر آفرینش و آشکار سازی را به خوبی پیاده می‌کنند و از آن استفاده می‌کنند. جهت آشنایی با کار این افراد می‌توانید از بسته آموزشی «زندگی افراد موفق» استفاده نمایید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی