ویدئو های استاد احمد محمدی

نقش آراستگی در رونق بازاریابی و فروش – دکتر احمد محمدی

نقش آراستگی در رونق بازاریابی و فروش در ویدئوی دکتر احمد محمدی توضیح داده می‌شود.

فروش کسب و کاری جذاب است و بر خلاف سایر شغل ها، شما تنها بر اساس دانش خود از محصول قضاوت نمی شوید، بلکه ظاهر و اولین برخورد نیز تأثیرگذار است. بسیاری از موارد، به محض ورود از درب، تأثیرات اولیه اعمال می شوند. فرض کنید که هر فروش همانند اولین قرار ملاقات است. شما تقریباً باید از همه لحاظ عالی باشید تا تأثیر  اولیه خیلی خوبی را بر جای بگذارید. این مطالب به این معناست که آراستگی بسیار مهم است.

این نکته با عرف جامعه امروزی ما تناقض دارد. همیشه به ما گفته شده که آراستگی مهم نیست و برای به دست آوردن هر چیزی کافی است که به بهترین نحو ممکن تلاش کنیم. در حالی که این مطلب ممکن است برای بسیاری از شغل ها به کار آید،‌ ولی در مورد فروش قضیه کاملاً متفاوت است.

مطالعه بیشتر: نقش مشکلات در زندگی ما چیست؟

مطالعه بیشتر: چه زمان به موفقیت می‌رسیم؟

آکادمی بازار مرجع موفقیت ایران، مجموعه‌ای غنی از مقاله‌های مختلف در زمینه‌های بازاریابی و فروش، موفقیت، ذهن قدرتمند و … ارائه می‌دهد. به‌علاوه کاربران می‌توانند از دوره‌های آموزشی این مرکز همچون پکیج آموزشی غیرحضوری ذهن قدرتمند بهره برده و آن را ازطریق فروشگاه آکادمی‌ بازار تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند.

نقش آراستگی در رونق بازاریابی و فروش 

در زیر پنج دلیل برای اهمیت بالای آراستگی در بازایابی و فروش آورده شده است:

۱- آراستگی ظاهر شما، معرف شرکت و محصول شماست: اگر شما به هنگام فروش، به طرز پوشش و آراستگی خود اهمیت ندهید،‌ مشتری این رفتار شما را مبنی بر بی اهمیت بودن وی برای شما قلمداد خواهد کرد؛ بنابراین به شرکت و محصول شما اعتماد نمی کند.

۲- زمانی که در مورد خودتان احساس خوبی داشته باشید، عملکرد شما بهتر می شود: زمانی که ظاهر و اندام خوبی داشته باشید، احساستان هم نسبت به خود بهتر خواهد شد و در نتیجه کارهایتان را بهتر انجام می دهید. منظور این نیست که بدنساز شوید، فقط کافی است هر صبح کمی ورزش کنید تا روی فرم باقی بمانید.

۳- مردم شما را جدی تر می گیرند: این اصل برای فروش بسیار مهم است. زمانی که شما آراسته و مرتب لباس می پوشید، مشتریان برای شما احترام بیشتری قائل می شوند و تصور می کنند که شما از مقام بالایی برخوردارید.

4- ظاهر شما، برند شماست: اگر شما وارد محیط کار شوید، طوری که کل شب را بیرون و مهمانی بوده اید، برند شما خیلی رده پایین شناخته، ولی اگر مرتب و با موهای درخشان و زیبا وارد شوید، برند شما بسیار حرفه ای شناخته می شود.

۵- تأثیر اولیه شما، در ذهن اشخاص حک می شود: شما ممکن است بهترین فروشنده ی دنیا با بهترین محصول باشید، اما زمانی که وارد دفتر مشتری می شوید، با ظاهری که گویی، تازه از خواب بیدار شده اید، مشتری به شما فرصتی نخواهد داد. تأثیر اولیه خیلی فراتر از آن چه که تصور می کنید، مهم است.

در ویدئوی فوق، اقای احمد محمدی علاوه بر آراستگی در ظاهر، نکاتی هم در مورد آراستگی در رفتار به منظور رونق بازاریابی و فروش شما، ارائه خواهند داد.

در هر شغلی که باشیم، آراستگی نکته ی مهمی است که باید رعایت کنیم، چرا که می تواند نشان دهنده ی شخصیت ما به دیگران باشد. حال چه دیگران همکاران یا مدیران باشند، چه مشتریان یا رجوع کنندگان به شما باشد. در نتیجه این ویژگی بسیار در بازدهی شغلی و موفقیت شما تأثیر گذار خواهد بود. اگر می خواهید سایر ویژگی های مورد نیاز موفقیت در زندگی و شغل خود را بدانید، پیشنهاد می کنم در سمینار موفقیت استاد احمد محمدی شرکت کنید. تنها کافی است به آدرس اینترنتی زیر کلیک کنید.

سمینار بزرگ موفقیت – استاد احمد محمدی

مطالب مرتبط

دوره ( فیلم ) آموزشی «ارتباط بین فرهنگی» هنجاری جدید و چالش برانگیز
هفت گام مهم و کلیدی برای برنامه‌ریزی فروش
خلاصه کتاب «ستاره بازاریابی شبکه ای شوید» نوشته سارا رابینز
خلاصه کتاب “مدیریت استراتژیک برند” نوشته کوین لین کلر
خلاصه کتاب ” اعترافات یک تبلیغاتچی ” نوشته دیوید اگیلوی
برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن