نتیجه تمرین و تکرار در فیلم «جنگجوی صلح طلب»

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۹ دی, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

فیلم «جنگجوی صلح طلب» محصول سال ۲۰۰۶ به کارگردانی  ویکتور سالوا است. فیلم داستانی درام دارد و روایتگر جوانی است که با وجود مشکلاتی که دارد دارای استعداد بالایی در ورزش ژیمناستیک است. با کمک مرب ی خود با تمرین و تکرار راز رسیدن به موفقیت را کشف می‌کند.

اکثر آدمها برای نرسیدن و عدم موفقیت‌هایشان در زندگی راحتترین راه را انتخاب می‌کنند و با لیست کردن کمبودها و ایرادهایی که دارند خودشان را از میدان نبرد و تلاش کنار می‌کشند. اما هستند افرادی که با نواقص خود کنار می‌آیند و با تقویت نقاط قوتشان با تمرین‌های سخت و همیشگی به موفقیت می‌رسند.

تمرین و تکرار راز موفقیت ستاره‌های ورزشی

بیشتر ورزشکاران حرفه‌ای و موفق بیشتر زندگی خود را صرف تلاش، تمرین و تکرار می‌کنند تا مهارت های خود را کامل کنند و به دنبال به دست آوردن هر مزیت جسمی و روحی احتمالی نسبت به حریفان خود هستند. آنها نمونه ای از اعتبار را نشان می‌دهند که سخت کوشی منجر به پاداش می‌شود.

به زندگی تایگر وودز نگاه کنید، او روز را با یک ساعت ورزش هوازی و یک ساعت و نیم تمرین وزنه‌برداری شروع می‌کند. این به دنبال حداقل چهار ساعت گلف و نیم ساعت دیگر تمرین وزنه برداری است. از زمان کودکی، همیشه بازی گلف خود را تمرین کرده است. حتی وقتی او بهترین ورزشکار این ورزش بود، برای بهبود بازی خود سخت تمرین کرد. وقتی او را می بینیم که بازی می‌کند، به نظر می‌رسد خیلی بی‌دردسر و آسان کارش را انجام می‌دهد.

مایکل جردن در ویلمینگتون، کارولینای شمالی متولد شد. از زمان کودکی بسیار رقابتی بود. او می‌خواست هر بازی‌ای که انجام داد برنده شود. بنابراین او برای پیشرفت سخت تمرین کرد. در حالی که او استعداد خارق العاده ای داشت، نتیجه کار سخت و تلاش بود که او را به افسانه تبدیل کرد.

وقتی او برای اولین بار به انجمن ملی بسکتبال (NBA) پیوست، شوت پرش او عالی نبود. بنابراین او فصل تعطیلات خود را صرف شلیک صدها پرش در روز کرد تا اینکه در کارش بی‌نقص باشد.

مهارتهای دفاعی او نیز به کار احتیاج داشت. او حریفان خود را مورد مطالعه قرار داد و سپس به سختی تمرین کرد تا ضعف خود را به قدرت خود تبدیل کند. مربی وی فیل جکسون نوشت که موفقیت جردن به دلیل «فروتنی او در دانستن اینکه وی باید دائماً کار کند تا بهترین باشد.»

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
با زندگی بجنگیم یا برقصیم؟!

در فوتبال، لیونل مسی نمونه‌ای از فداکاری است. او از سیستم جوانی بارسلونا عبور کرد، بر کمبود هورمون رشد غلبه کرد و بی وقفه تمرین کرد تا بتواند با توپ به ظاهر چسبیده به پای خود حرکت کند. آقای آندرس اریکسون، در یک سری مقاله، این مفهوم را رایج کرد که تمرین، نه استعداد، ماده اصلی موفقیت است. بسیاری از مطالعات که به افراد بسیار موفق نگاه کرده‌اند نشان می‌دهند که هوش به تنهایی پیش بینی کننده خوبی برای موفقیت نیست.

وینستون چرچیل در تمام زندگی خود نقص گفتاری داشت و در آنجا با حرف «ها» مشکل داشت. هنگام مراجعه به یک متخصص به وی گفته شد که راه حل مشکل او پشتکار است. چرچیل این توصیه را با تمام وجود پذیرفت و به خاطر تمرین و تکرار، به فردی افسانه‌ای در سخنرانی‎ها تبدیل شد. نتیجه آن، قدرت اقناعی فوق العاده سخنان وی بود. او نمونه دیگری از سخت کوشی در تمرین است که باعث می‌شود که ایده‌آل شد.

موفقیت نتیجه تمرین و تکرار است. میانبری وجود ندارد. این مبتنی است بر اینکه خود را به سمت بهتر و بهتر شدن سوق داد.

قویترین و کاربردی ترین دوره فن بیان به همراه پشتیبانی مشاوران و مربیان آکادمی بازار

دوره مشتری مداری و مدیریت حرفه ای ارتباط با مشتریان

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی