پکیج آموزشی «معجزه فن بیان» محصولی از آکادمی بازار

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۰ مهر, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه

فهرست مطالب

خوب صحبت کردن موهبتی‌ است که در همه ادوار زندگی به کارتان می‌آید. در پکیج آموزشی آکادمی بازار با عنوان «معجزه فن بیان» می‌آموزید چطور صحبت و سخنرانی جذاب و اثرگذاری داشته باشید.

برای رساندن پیام و منظورمان به طرف مقابل شاید به نظر کار ساده‌ای را پیش رو داشته باشیم، اما وقتی در موقعیتی قرار می‌گیرید و کلاف سخن برایتان در هم پیچیده می‌شود یا اینکه شاید از مطلب اصلی دور شوید و نتوانید دوباره جمع و جورش کنید، خب وضعیت دشواری‌ است.

اینطور صحبت کردن قطعا طرف مقابل‌تان را نیز خسته و شاید نا امید کند، طوری که شنونده فکر راه فرار باشد و بخواهد مکان را ترک کند. این موقعیت‌ها هم در زندگی شخصی و هم کاری برای همه پیش می‌‌آید. اگر نتوانیم خوب ارتباط برقرار کنیم، خوب صحبت کنیم، پیام‌مان را به درستی نرسانیم، چطور می‌توانیم بین مردم زندگی کنیم و اوقات‌مان را بگذرانیم.

خیلی‌ها ترجیح می‌دهند خیلی ساکت و آرام بیایند و بروند، بدون اینکه بخواهند با کسی ارتباط کلامی داشته باشند. کسانی که این طرز فکر را دارند غالبا افراد تنها و گوشه‌گیری هستند، در روابط دوستی ضعیفند و جای پیشرفت چندانی در زندگی ندارند. خب نباید به دلیل اینکه اینطور هستید کنار بکشید تا روزهای زندگی از پس هم بیایند و بروند و هیچ کاری برای تغییر نکنید. ساده‌ترین و شاید کاربردی‌ترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که مهارت فن بیان را بیاموزید. می‌توانید در کلاس‌های آموزشی شرکت کنید و اگر زمان کافی ندارید به‌راحتی می‌توانید از پکیج‌های آموزشی آکادمی بازار استفاده کنید. البته آکادمی بازار دوره‌های آموزشی همچون دوره آموزشی «زبان بدن» را نیز برگزار می‌کند.

پکیج آموزشی آکادمی بازار «معجزه فن بیان» و آنچه در آن خواهید آموخت

پکیج آموزشی آکادمی بازار با عنوان « معجزه فن بیان» محصولی‌ است پر از راهکار و روش‌های کاربردی برای شروع قدرتمندانه فن بیان. این مجموعه تنها شامل مفاهیم تئوری نیست. شما در این پکیج از بنیان و اساس، تکنیک فن بیان را خواهید آموخت. آموزه‌هایی کاربردی که در تمام مقاطع زندگی به کارتان می‌آید. می‌آموزید چطور سخنرانی و صحبتی مثبت و تاثیرگذار داشته باشید.

نحوۀ صحبت شما در موفقیت فردی، شغلی و اجتماعی شما بسیار موثر است. این تاثیر خیلی عمیق‌تر از آن چیزی‌ست که فکر می‌کنید. خداوند نعمت صحبت کردن را به تمامی انسان‌ها بخشیده است، اما همه نمی‌دانند چطور از این لطف ایزدی بهره ببرند. برای رسیدن به تکامل در صحبت کردن پکیج آموزشی آکادمی بازار با عنوان دوره فن بیان به شما از صفر تا صد این فن را خواهد آموخت.

به جای اینکه قبل از شرکت در یک مهمانی یا جلسه کاری استرس داشته باشید، یا بهانه بیاورید و در آن شرکت نکنید بهتر است سعی کنید تغییر کنید. شاید جمعی که قرار است در آن حضور پیدا کنید، سکوی موفقیت شما باشد. یا شاید کلید خوشبختی شما این است که چند کلامی اظهار عقیده کنید. حضرت علی (ع) می‌فرمایند: «سخن بگویید تا شناخته شوید؛ زیرا شخصیت آدمی زیر زبانش نهفته است.»

«چگونه گفتن» و «چه چیز را گفتن» مهارت‌هایی ست که اگر آنها را بیاموزید قطعا زندگی و اوضاع‌تان را زیر و رو می‌کند. نحوۀ چرخاندن زبان یکی از کلیدهای موفقیت هر فرد است.

پکیج آموزشی آکادمی بازار
معجزه فن بیان

وقتی با «معجزه فن بیان» از پکیج آموزشی آکادمی بازار بتوان این مهارت را آموخت و آن را تقویت کرد، چرا نباید سراغش برویم. همین تکنیک به ظاهر ساده می‌تواند موقعیت شغلی شما را ارتقاء ببخشد. می‌تواند طرف مقابل‌تان را مجاب کند تا با شما معامله‌ای را انجام دهد. و می‌تواند جواب «نه» همسر آینده‌تان را به «بله» تغییر دهد.

خیلی وقت‌ها هست که در جمع یا جلسه‌ای دقیقا می‌دانیم قرار است در مورد چه چیز صحبت کنیم، گاهی هم متنی را از قبل تهیه کرده و تمرین می‌کنیم. اما وقتی در موقعیت صحبت کردن قرار می‌گیریم، ضربان قلبمان تند و تندتر می‌شود، نفس‌هایمان به شماره می‌افتد، تپق می‌زنیم و رشتۀ سخن از دستمان خارج می‌شود. نمیدانیم چه چیز را گفته‌ایم و چه چیز را نگفته‌ایم. مجبور به عذرخواهی‌های مکرر می‌شویم.

دستانمان می‌لرزد و همه شاهد این وضع و حال ما می‌شوند. در نهایت حس بدی که بعد از پایان صحبت نصیبمان می‌شود. «ای کاش اصلا حرف نمی‌زدم» می‌شود کلام مکرر ذهنمان.

این تجربه بد سبب می‌شود دیگر سمت در جمع صحبت کردن نرویم و این جرات را از خودمان می‌گیریم. وقتی با چنین تجربه تلخی روبرو می‌شویم، به نظرتان چه جور آینده‌ای قرار است به استقبال ما بیاید؟ ؟ آیا خود به خود اوضاع تغییر می‌کند.

قطعا خیر! این ما هستیم که باید برای خودمان کاری کنیم. کمترین کاری که باید انجام دهیم، مطالعه است. خواندن کتابهای آموزشی یا خرید پکیج آموزشی آکادمی بازار با نام «معجزه فن بیان». در این پکیج با تمرین و تکرار مهارت سخنوری را خواهید آموخت و از کلامی مثبت و تاثیرگذار بهره‌مند خواهید شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر پکیج‌های آموزشی و همچنین دوره‌‌های مربوط به بازاریابی و فروش با هدف فروش موفق‌تر و موثرتر و دریافت مشاوره از آکادمی بازار با مدیریت استاد احمد محمدی به وب‌سایت http://bazaracademy.ir مراجعه کنید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

5 پاسخ

  1. محصولات دیگه برای موارد دیگه هم دارین؟ مثلا برا اعتماد به نفس من نیاز به دوره غیرحضوری دارم، چون وقتش رو ندارم برم کلاس!؟

    1. سلام، بله محصولات زیادی در قالب ویدئوی آموزشی و کتاب صوتی در این بخش از سایت قرار دارند، برای شما پکیج «تقویت اعتماد به نفس» را پیشنهاد می‌کنیم.

    1. سلام دوست گرامی به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید و در بخش محصولات با انتخاب محصول اضافه شدن به سبد خرید را کلیلک کرده و ادامه روند خرید را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی