با دوره آموزشی غیرحضوری «معجزه ذهن قدرتمند» تغییرات اساسی ایجاد کنید

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۹ مهر, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

شما به چه چیزی و چه رویدادی معجزه می‌گویید؟ ید بیضا یا تبدیل شدن عصای موسی به اژدها؟ البته که اینها معجزات خداوند هستند. اما فقط به  این دسته اتفاقات معجزه نمی‌گویند. معجزه‌ای که هرکس قادر است آن را انجام دهد درون فکر او است.

در مجموعه محصولات آموزشی آکادمی بازار نمونه‌های بی‌نظیری از دوره‌های آموزشی غیرحضوری برای این دسته مطالب می‌توانید تهیه کنید. یکی از این محصولات ناب، پکیج «معجزه ذهن قدرتمند» است.

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که نرسیدن به اهداف و خواسته‌هایشان را با دلایلی چون نداشتن شانس، وقت، دوره ثروت یا هوش توجیح می‌کنند. شاید بتوانید اطرافیان را با این دلایل مجاب کنید. اما با خودتان صادق باشید. به راستی چرا دیگران موفق‌ترند. در طول زندگی برای همه فرصت‌هایی پیش می‌آید که اگر بتوانید به درستی از آنها استفاده کنید، زندگی‌تان از این رو به آن رو می‌شود. اولین کاری که باید برای رسیدن به آروزها انجام دهید این است که دست از فکرهای بیهوده و وقت تلف‌کن بردارید. مثبت فکر کنید و بگذارید آن معجزه بزرگ در درونتان رخ دهد.

«معجزه ذهن قدرتمند» شامل فایل‌های صوتی، تمرینات علمی و کاربردی‌ است که در قالب این فایل‌ها به شما آموزش خواهد داد چطور از این دادۀ خداوندی برای رسیدن به آرزوها و اهدافتان استفاده کنید.

برای داشتن ذهنی توانمند که قدرت معجزه کردن را دارد، دوره آموزشی «معجزه ذهن قدرتمند»، راهکارها و روش‌های کاربردی، اثبات شده، علمی و موثر برای شروع قدرتمندانه را ارائه می‌دهد. توصیه اکید آکادمی بازار این است که حتما این محصول را تهیه کرده و با آن پیش بروید و در خودتان رخ دادن معجزه را نظاره‌گر باشید.

برای داشتن زندگی آرام، شاد و سرشار از موفقیت تنها کاری که لازم است انجام دهید، تغییر تفکرات‌تان است. به خاطر داشته باشید که بعضی اوقات معجزه چیزی نیست جز تغییر در ادراک و طرز فکر. یعنی گاهی موضوعی به نظر غیر ممکن به نظر می‌رسد، سپس تنها با تغییر در راهی که فکر می‌کنید، آن امکان ناگهان کاملا ممکن می‌شود.

تهیه محصولات آموزشی آکادمی بازار یکی از راه‌هایی‌ است که می‌توانید برای رسیدن به معجزه ذهن و ایجاد تغییر در زندگیتان از آن استفاده کنید. برای دیدن لیست محصولات ما به این لینک سر بزنید. همه معجزات با یک فکر واحد و ایده شروع می‌شوند. در ادامه با ما باشید تا در مورد چگونگی آن برایتان توضیح دهیم.

همچنین می‌توانید در قسمت بلاگ آکادمی بازار، آخرین مقاله‌های مربوط به بازاریابی و فروش، موفقیت، ذهن قدرتمند و …را مطالعه کنید و درجریان آخرین گزارش دوره‌های آموزشی آکادمی بازار قرار بگیرید.

از محصولات آموزشی آکادمی بازار: چگونه ذهن قدرتمند داشته باشیم؟

محصول معجزه ذهن قدرتمند

به زندگی افراد موفق توجه کنید

توماس ادیسون، الکساندر گراهام‌بل و برادران رایت علاوه بر مرد بودن، چه نقطه مشترکی با هم دارند؟ هر سه مخترع بودند. خوب، زمانی وجود داشت که اختراع لامپ، تلفن و ماشین پرواز تنها در ذهن قابل انجام بودند. اما وقتی به افکار آنها بیشتر توجه می‌کنیم به این می‌رسیم که آنها مدام در حال کنکاش با فکرشان بودند، مانند بازی با ذهن.

ذهن قدرتمند

سرانجام، آن افکار ناچیز کوچک تکثیر و تکامل یافتند و به اعتقاداتِ قدرتمند تبدیل شدند. و این اعتقادات سرانجام منجر به اقداماتی شد که در تجربه آنها نتیجه گرفت و در نهایت منجر به شکل گرفتن لوازمی شد که باعث راحت‌تر شدن زندگی مردم و خدمت به خلق شد. افکار آنها تسلیم خواسته‌هایشان شد.

آیا آنها در طول راه با چالش‌ها و شبهات روبرو شدند؟ قطعا، اما آنها پیشروی خود را ادامه می‌دادند. تا روزی که معجزه اتفاق افتاد. آنچه روزگاری غیرممکن به نظر می‌رسید، و حتی با تمسخر و خندیدن اکثریت مردم، تبدیل شد به یک اتفاق اعجاب انگیز برای همه که مجبور به ستایش آن شدند.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
بالابردن عملکرد ذهن

اختراعات، اکتشافات، آثار هنری، تلاشهای تجاری و رویاهایی که به حقیقت می‌پیوندند، همه آنها با یک فکر ساده شروع می‌شدند. یک تغییر ساده در ادراک. یک معجزه در ذهن. باید یاد بگیریم که چطور ذهنمان را از فکرهای بیهوده پاک کنیم و تمام ذهن‌مان برای رسیدن به اهداف‌مان متمرکز کنیم. اگر بخواهیم می‌شود. خواستن کلید رخ دادن معجزه ذهن شماست. باید نحوۀ مدیریت ذهن مان را در جهت رسیدن به موفقیت، ثروت و خوشبختی را یاد بگیریم و آنها را به کار بندیم تا شاهد برآورده شدن خواسته‌های زندگی‌مان باشیم.

پکیج «معجزه ذهن قدرتمند» از محصولات آموزشی آکادمی بازار این هنر را به ما می‌آموزد، ببینید و به درستی به آنها عمل کنید تا نتایج موثر آن را در زندگی‌تان ببینید.

اولین قدم داشتن فکر بزرگ است. اگر به اندازه کافی فکرتان را باور داشته باشید و به اندازه کافی کار کنید، تبدیل به واقعیت خواهد شد. بزرگترین هدیه ما قدرت ذهن است. منظورم فقط توانایی تصمیم گیری بین سالاد و ساندویچ برای ناهار نیست. من در مورد توانایی تغییر محیط شما با ذهن صحبت می کنم. این پایه و اساس اراده آزاد است. اندیشه‌ها انرژی خالصی هستند که می‌توانند شما را به بالاترین یا پایین‌ترین سطح  برساند.

هرکدام از ما این قدرت را داریم که بتوانیم روش تفکر خود را تغییر دهیم تا زندگی خود را از عدم موفقیت به موفقیت، از ناخوشایند بودن تا تحقق و از عدم به فراوانی تبدیل کنیم. فکر نمی کردی آنقدر قدرتمند باشی؟ خوب، شما اینطور هستید! ما همه هستیم! فقط این است که اکثر ما آن را نمی‌دانیم. مردم بیشتر از آنچه که فکر می‌کنند قدرت کنترل زندگی خود را دارند.

شما در این راه دشوار تنها نیستید. آکادمی بازار با وجود کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای در این زمینه آماده ارائه مشاوره به شما هستند. علاوه بر آن شما می‌توانید با تهیه محصولات یا شرکت در سمینار و دوره‌ها خودتان را برای تغییر آماده کنید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

20 پاسخ

    1. سلام کاربر عزیز
      بسیار خوبه و حتما نتیجه میگیرید
      برای اطلاع از آخرین سمینار و دوره ها با کارشناسان ما تماس بگیرید:
      پاسخگوی شما هستیم: 88993288، 66978520، 66418084-021

    1. سلام کاربر عزیز
      من شرکت در سیمنار موفقیت رو به شما توصیه میکنم
      برای اطلاع از آخرین سمینار و دوره ها با کارشناسان ما تماس بگیرید:
      پاسخگوی شما هستیم: 88993288، 66978520، 66418084-021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی