پادکست ها

مشتری مداری ۱ – برنامه فکرانه – دکتر احمد محمدی

پادکست آکادمی بازار

در این پادکست با موضوع مشتری مداری همراه شما خواهیم بود.

مشتری مداری یک استراتژی تجاری در مدل تجارت ناب ( Lean Business Model)، تجارتی که هدف آن جلب رضایت مشتری با کمترین منابع است ) می باشد، که به مدیریت و اینکه کارکنان، بر روی تغییرات خواسته ها و نیازهای مشتری تمرکز کنند، نیازمند است. به عبارتی دیگر، این یک فلسفه در سطح شرکت است که خواسته ها و نیازهای مشتری، اولویت اول همه ی مدیریت ها و کارکنان باشد.

اغلب شرکت های پیشرفته، به نگرش مشتری مداری روی آورده اند و تغییراتی چون طراحی محصول، توسعه و استراتژی بازاریابی اعمال کرده اند. ولی شرکتی که واقعاً در راستای مشتری مداری تغییر کرده باشد، همه فعالیت های خود را تغییر می دهد تا نیازهای مشتری را برآورده کند.

مطالعه بیشتر: پادکست‌ و برنامه‌ فکرانه دکتر احمد محمدی را از دست ندهید

مطالعه بیشتر: ویزیتوری – برنامه فکرانه – دکتر احمد محمدی

مدیریت، محصولات را تعریف می کند و کارکنان وظیفه دارند که محصولات را طبق چهارچوب ها و برنامه ها تولید کنند. تمرکز شرکت های مدرن بر روی آگاه سازی کارکنان خود از نیازهای مشتریان است، بنابراین آن ها می توانند اعمال خود را تغییر دهند یا حتی تغییرات را به مدیریت پیشنهاد دهند؛ این موضوع برای مشتریان در درازمدت مفید است.

می‌توانید در قسمت بلاگ آکادمی بازار، آخرین مقاله‌های مربوط به بازاریابی و فروش، موفقیت، ذهن قدرتمند و …را مطالعه کنید و درجریان آخرین گزارش دوره‌های آموزشی آکادمی بازار با مدیریت دکتر احمد محمدی قرار بگیرید.

همچنین می‌توانید سایر  پادکست‌های برنامه فکرانه دکتر احمد محمدی را از جمله مشتری مداری ۲ – برنامه فکرانه – دکتر احمد محمدی، اثر مرکب – برنامه فکرانه – احمد محمدی و همچنین هدف – برنامه فکرانه – احمد محمدی و مدیریت زمان – برنامه فکرانه – احمد محمدی به علاوه‌ی استعداد – فکرانه – دکتر احمد محمدی و پادکست دیگری با عنوان رژیم ذهنی – فکرانه – احمد محمدی و بسیاری دیگر از پادکست‌های برنامه فکرانه را گوش فرا دهید.

مشتری مداری در پادکست آکادمی بازار

شرکت های مشتری مدار می دانند که خواسته ها و نیازهای مشتریان همیشه درحال تغییرند. صنعت تکنولوژی به طور حتم بهترین مثال در این زمینه است. در دهه ۱۹۹۰، مشتریان برای خانه های خود کامپیوترهای رو میزی خریداری می کردند. در اوایل دهه ۲۰۰۰، لپ تاپ ها جایگزین کامپیوترهای رومیزی و در دهه ۲۰۱۰ تبلت ها، گوشی ها وسایر وسایل هوشمند، جایگزین لپ تاپ ها شدند.

همانطور که مشاهده می کنید،‌ نیازها و خواسته های مشتریان همواره در حال تغییر است. یک شرکت مشتری مدار،  با نیازها و خواسته های مشتری تطابق پیدا می کند و سعی دارد که آن ها را در آینده پیش بینی کند. برای مثال اپل متوجه گشت که بازار تبلت بسیار گسترده  است. مشتریان، تبلت می خواهند ولی از انتخاب بازار حاضر راضی نیستند. بعد از گوش دادن به خواسته های مشتریان، اپل آی پد را معرفی نمود.

در برنامه فکرانه این هفته، آقای احمد محمدی با ذکر مثال هایی جالب، به تعریف استراتژی مشتری مداری برای موفقیت بیشتر در کسب وکار، می پردازند.

برقراری ارتباط درست با مشتریان از جمله عواملی می باشد که سبب رضایت مندی و وفادارسازی آنان می گردد که نتیجه آن هم افزایش فروش و خوشنام شدن برند و محصول شما می باشد. در سمینار موفقیت، استاد احمد محمدی با سال ها تجربه در زمینه فروش و بازاریابی، از رازها و تکنیک های مؤثر برای وفادارسازی مشتریان خواهند گفت. می توانید جهت بهره مندی از آموزه های ایشان و شرکت در این سمینار، به آدرس زیر مراجعه نمایید.

سمینار بزرگ موفقیت – استاد احمد محمدی

 

 

مطالب مرتبط

پادکست آکادمی بازار با موضوع «قدرت نه گفتن»
چرا نمی‌توانم روی کارهایم تمرکز لازم را داشته باشم؟
چگونه خشم خودمان را کنترل کنیم؟ (برنامه فکرانه)
چرا تنبلی می‌کنیم و کارها را به تعویق می‌اندازیم؟ – برنامه فکرانه
تقویت اعتماد به نفس را با تکنیک‌های ساده و کاربردی بیاموزید
برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + یازده =

دکمه بازگشت به بالا
Open

دوره آموزشی معجزه ذهن قدرتمند

Close
بستن