ویدئوی انگیزشی که ثابت می‌کند غیر ممکن وجود ندارد

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۱ آبان, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۲ آبان, ۱۴۰۰
ویدئوی انگیزشی که ثابت می‌کند غیر ممکن وجود ندارد

من در مورد شما چیزی نمی‌دانم اما خودم بارها شنیده‌ام که می‌گویند قدرت اراده امکان ندارد، اصلا همچین چیزی ممکن نیست. این مسئله بسیار دردآور است، خصوصا زمانی که شما به آن فرد، به عنوان آخرین گزینه‌تان دلبسته بودید. هدف نیتتان هرچه که باشد، کلمه نه، منفی بافی مطلق را به آن گره خواهد زد.

یادتان باشد که پذیرش جواب رد، یعنی به کمتر از آنچه که می‌خواهید رضایت می‌دهید. چرا باید فقط با تصور اینکه فلان چیز غیر ممکن است حتی زحمت امتحان کردن را هم از خودمان بگیریم؟ هیچ چیز غیر ممکنی وجود ندارد، همه چیز به قدرت اراده ما بستگی دارد.

به جای ترس از شکست و پیش نرفتن بهتر است بخواهید و با تکیه بر قدرت اراده به پیش روید. هیچ کس و هیچ چیز جز خودتان نمی‌تواند مانع شما شود. حرف‌ها و گفته‌هایی که به صراحت بیان می‌شوند و خیلی زود در ذهن و قلب‌مان جای می‌گیرند. در این ویدئوی انگیزشی چنین مطالبی را خواهید دید و شنید. اگر هنوز در حال تعلل و این دست و آن دست کردن هستید، هنوز از جلو رفتن و شروع کردن می‌هراسید، هنوز نمی‌دانید برای تغییر باید چه کنید، حتما این ویدئوی انگیزشی آکادمی بازار را ببینید.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

قدرت اراده و خواسته

اگر مسیر زندگی‌تان را تا به اینجا دوست نداشتید، اگر از چیزی که هستید راضی نیستید و حس رضایت و خوشبختی را ندارید، همین حالا باید تغییر کنید. معجزه ذهن و قدرت اراده شما همه غیر ممکن‌ها را نیز ممکن می‌سازد.

رابرت اچ شولر: «گفتن آنچه غیرممکن است دشوار است، زیرا رویای دیروز، امید امروز و واقعیت فرداست.»

قدرت اراده چگونه در هفت مرحله رویاهایتان را محقق می کند؟

قدرت اراده چگونه در هفت مرحله رویاهایتان را محقق می کند؟

در مقاله چگونه غیرممکن، ممکن می‌‎شود، از وبسایت forbes.com آمده است که برای اینکه بتوانید به آنچه در قلب و ذهنتان می‌گذرد برسید می‌توانید با قدرت اراده و تلاش و از پا نایستادن آن را محقق کنید. از خداوند بخواهید در این راه کمکتان کند.

با تمام وجودتان آن را تصور کنید، با تمام جزئیات و بسیار دقیق، درباره‌اش با خودتان حرف بزنید و اگر در مسیر رسیدن به گره و مشکلی رسیدید دست از تلاش برندارید و راه دیگری بیابید.

مرحله اول: رویای آن را با قدرت اراده بسازید

همه چیز از قلب و ذهن شروع می‌شود. هر دستاورد بزرگ ابتدا در ذهن یک شخص آغاز شده است. آن‌ها جرات کردند و در خواب و رویا آن را دیدند، تا باور کنند که این امکان پذیر است.

استاد احمد محمدی
واژه «سخت» به معنی نیاز به تلاش و واژه «غیرممکن» یعنی کمی تلاش بیشتر.
استاد احمد محمدی

مدتی وقت بگذارید تا به خودتان اجازه دهید و بزرگ فکر کنید. اجازه ندهید که تفکر منفی شما را دلسرد کند. شما می‌خواهید یک انسان صاحب آرزو و رویا باشید. رویا را برای خود، خانواده و دیگران ببینید و با قدرت اراده به آن برسید.

مرحله دوم: آن را باور کنید

بله، رویای شما باید بزرگ باشد. باید چیزی باشد که ظاهرا فراتر از قابلیت‌های شما باشد. اما همچنین باید باورپذیر باشد. شما باید بتوانید بگویید که اگر اتفاقات خاصی رخ دهد، اگر دیگران کمک کنند، اگر به اندازه کافی سخت کار کنید، اگرچه یک رویا بزرگ است، هنوز هم می‌توان آن را انجام داد.

مثال خوب: فردی که تحصیلات دانشگاهی ندارد، می‌تواند خیال کند که یک شرکت 50 میلیون دلاری در سال ایجاد کند. این بزرگ است، اما قابل باور است.

مثال بد: اینکه یک زن 90 ساله مبتلا به آرتروز یک روز در کمتر از سه ساعت یک ماراتن برگزار کند. خیلی بزرگ است، اما غیرممکن است. او در عوض باید روی ساختن یک تجارت 50 میلیون دلاری در سال تمرکز کند!

مرحله سوم: آن را ببینید

 رویای آن را با قدرت اراده بسازید

دستاوردهای بزرگ‌تان را تصور کنید. آن‌ها تصور می‌کنند که در دفتر مرکزی خود در مزایده 25 میلیون دلاری جدید شرکت می‌کنند، حتی در حالی که روی صندلی تاشو در دفتر خود نشسته‌اند.

گلف بازان تصویری از توپ را که مستقیما از پشت منبر می‌رود، تصویر می‌کنند. همه این‌ها ذهن را کنترل می‌کند تا بدن را برای انجام آن کنترل کند و قدرت اراده شما را به آن برساند

مرحله چهارم: درباره اش حرف بزنید

یکی از دلایلی که بسیاری از رویاها هرگز به جایی نمی‌رسند به این دلیل است که فرد همه چیز را برای خود نگه می‌دارد. این یک رویا آرام است که فقط درون ذهن او زندگی می‌کند.

کسی که می‌خواهد به آرزوی خود برسد باید آن رویا را برای بسیاری از مردم بگوید. یک دلیل: همانطور که مرتبا آن را می‌گوییم، بیشتر و بیشتر شروع به باور کردن آن می‌کنیم.

اگر ما در مورد آن صحبت می‌کنیم، پس از آن باید امکان پذیر باشد. دلیل دیگر: وقتی به دیگران گفتیم، این وظیفه ماست که واقعا این کار را انجام دهیم تا احمق به نظر نرسیم.

مرحله پنجم: برنامه ریزی کنید

هر رویایی باید به شکل یک نقشه باشد. این گفته قدیمی که آنچه را که برای آن برنامه‌ریزی می‌کنید دریافت می‌کنید، بسیار درست است. رویای شما فقط اتفاق نخواهد افتاد شما باید بطور منظم بنشینید و استراتژی خود را برای دستیابی به رویا برنامه ریزی کنید. انیمیشن «توربو» هر ناممکنی را ممکن می‌کند.

به تمام جزئیات فکر کنید. کل طرح را به قسمت‌های کوچک و قابل اجرا تقسیم کنید. سپس یک کادر زمانی برای انجام هر کار در برنامه رویایی خود تنظیم کنید.

مرحله ششم: روی آن را کار کنید

مرحله ششم: روی آن را کار کنید

متاسفانه افراد موفق معمولا سخت‌ترین کارگران هستند. در حالی که بقیه جهان روی مبل‌های خود نشسته‌اند و در حال مشاهده برنامه تلویزیونی محبوب خود هستند. دست اندرکاران در رسیدن به رویای خود روی هدف خود تلاش می‌کنند.

من یک معادله دارم که با آن کار می‌کنم: وظایف کوتاه مدت شما، ضرب بر زمان، با دستاوردهای بلند مدت شما برابر است. اگر هر روز روی آن کار کنید، در نهایت به آرزوی خود خواهید رسید. کتاب جنگ و صلح به طرز طولانی، صفحه به صفحه نوشته شده بود.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
استمرار در کارها کلیدی برای موفقیت شما

مرحله هفتم: از آن لذت ببرید

وقتی به هدف خود رسیدید، حتما از آن لذت ببرید. در حقیقت، از سفر نیز لذت ببرید. به خودتان پاداش دهید. هنگام رسیدن به آنجا به خود پاداش بزرگی بدهید. به دیگران کمک کنید از آن لذت ببرند. بخشنده باشید.

از رویای خود برای بهتر کردن دیگران استفاده کنید. سپس به مرحله اول برگردید و این بار کمی بزرگتر آرزو کنید. این ویدئوی انگیزشی سرشار از گفته‌هایی است که شما اکنون نیازمند آن هستید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی