قانون ارتعاش ، قسمت اول

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۴ اردیبهشت, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۵ مرداد, ۱۴۰۰
قانون ارتعاش ، قسمت اول

دکتر وان بران، که به اعتقاد بسیاری پدر علم فضانوردی است، در فیلم راز می‌گوید: «قوانین دنیا به قدری دقیق هستند که ما می‌توانیم بدون هیچ مشقتی فضاپیما بسازیم، با آن انسان را به فضا بفرستیم و زمان دقیق فرود او را با دقت تنها یک ثانیه، محاسبه کنیم!» او همچنین می‌گوید: «این قوانین حتما باید توسط کسی تعیین شده باشد!»

فیلم راز درمورد قانون جذب و ارتعاشات ماست. مسلما بیشتر ما درمورد قانون جذب شنیده‌ایم. اما درمورد قانون ارتعاش چطور؟ قانون جذب و ارتعاش مانند یک مکمل می‌مانند و بدون یکی از آن‌ها دیگری معنا ندارد. قانون ارتعاش احساسات و چیزی است که درمورد آن فکر می‌کنیم.

اگر به افکار مثبت روی آوریم ارتعاشاتمان مثبت خواهند بود و موفقیت و استفاده از قانون جذب را برایمان راحت‌تر خواهند کرد. اما اگر ارتعاش منفی داشته باشیم از قانون جذب هم بی‌بهره خواهیم ماند و هرچقدر هم سعی کنیم نمی‌توانیم این قانون را به خوبی پیاده سازی کنیم.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

قانون جذب ، قانون ثانویه

مدت زمان زیادی از زمانی که علم و مذهب بر سر این موضوع دچار تناقض بودند، نمی‌گذرد؛ امروزه دیگر این چنین نیست! امروزه اینگونه است که عده‌ای دلایل یک چیز را مطالعه می‌کنند و عده‌ای دیگر اثرات قانون ارتعاش آن را.

وان بران می‌گوید: «پس از سال‌ها مطالعه روی رمز و راز شگفت انگیز کیهان، به این اعتقاد راسخ رسیدم که خدایی وجود دارد؛ به اعتقاد من، این قوانین راهی برای تحقق خواسته‌های خداوند است.»

فیلم راز، بر اساس نظریه قانون جذب ساخته شد. این فیلم در سراسر دنیا بسیار مشهور شد؛ هرکسی از گوشه و کنار دنیا درباره قانون جذب صحبت می‌کرد. حتی انسان‌هایی که هنوز آن را به خوبی درک نکرده بودند، شروع به نوشتن کتاب درباره قانون جذب کردند!

بسیاری دیگر شروع به سخنرانی درباره آن کردند! اما پس از گذشت این چند سال، این قانون هنوز توسط بسیاری از افراد به طور دقیق و کاملا درست درک نشده است. باب پراکتور درباره قانون جذب، چیزی حدود 50 سال تحقیق و مطالعه کرده است!

او می‌گوید که قانون جذب، با همه شهرت و محبوبیتش، یک قانون ثانویه است. قانون اولیه، قانون «ارتعاش» یا «فرکانس» می‌باشد! قانونی که اساس و پایه جهان هستی است و بیان کننده این است که هر چیزی در حال حرکت است و هرگز متوقف نمی‌شود، قانون ارتعاش است.

قانون ارتعاش

قانون جذب ، قانون ثانویه

ما در اقیانوسی از جنبش زندگی می‌کنیم؛ آیا می‌دانید همه چیز در جهان، تنها از یک چیز ساخته شده و آن هم انرژی است؟ همه موجودات زنده و غیر زنده و هرآنچه در آسمان و زمین است، از انرژی ساخته شده و همه چیز همواره در حرکت است.

استاد احمد محمدی
برای به دست آوردن نتایج جدید باید به آدم جدیدی تبدیل شویم.
استاد احمد محمدی

گاهی اوقات اشیا را می‌بینیم و فکر می‌کنیم که آن‌ها جامد و بی حرکت‌اند. اما حقیقت این است که همه چیز در سطحی مولکولی، در حال جنبش و حرکت است و فقط سرعت این جنبش است که باعث می‌شود اجسام به صورت جامد و ثابت، یا مایع و گاز دیده شوند.

همانطور که خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: «کوه‌ها را می‌بینی و آن‌ها را ثابت می‌پنداری، حال آنکه مانند ابرها در حرکت‌اند!» بنیان انسان و سایر موجودات زنده نیز انرژیست. همه چیز در کائنات از لحاظ جنس، یکی هستند و تنها از لحاظ سطح ارتعاش و فرکانس با یکدیگر متفاوت‌اند.

قانون ارتعاش و بدن انسان!

بدن شما، یک سازه مولکولی با سرعت ارتعاشی بسیار زیاد است و مغز شما، یک مرکز کنترل الکترونیکی می‌باشد. این مغز شما نیست که فکر می‌کند، بلکه شما با مغزتان فکر می‌کنید! این دو جمله کاملا با یکدیگر متفاوت‌اند! زمانی که سلول‌های مغزی خود را فعال می‌کنید، ارتعاشی را در بدن خود ایجاد می‌کنید.

مثلا برای اینکه بتوانید دستتان را تکان دهید، باید ابتدا سلول‌های مغزتان فعال شده باشند. دست شما به تنهایی نمی‌تواند خودش را تکان دهد. اگر فردی دچار سکته مغزی شود و خون به بخش‌های مختلف مغزش نرسد، آن سلول‌ها خواهند مرد و آن بخش از بدن که توسط آن سلول‌ها کنترل می‌شده، از کار خواهد افتاد.

قانون ارتعاش، قانونی است که اگر می‌خواهید کنترل سلامتی خود را به دست بگیرید، باید آن را خوب درک کنید. همینطور، اگر می‌خواهید روابط اجتماعی، روابط عاشقانه، کسب و کار، تفریحات، امور مالی و سایر جنبه‌های زندگی‌تان را تحت سلطه خود بگیرید، باید قانون ارتعاش را به خوبی درک نمائید.

قانون جذب براساس قانون ارتعاش

قانون جذب براساس قانون ارتعاش

قانون ارتعاش، به سادگی می‌گوید که همه چیز در سطح کوانتومی در حال جنبش و حرکت است و قانون جذب بر اساس ارتعاش می‌گوید که یک ارتعاش خاص، ارتعاش مشابه خودش را جذب می‌کند. مغز شما، گیرنده و فرستنده ارتعاش است.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - قانون جذب

شما توسط افکار، توجهات، باورها و احساسات خود، ارتعاشات را به کائنات ارسال می‌کنید و درست مشابه همان‌ها را به زندگی خود جذب می‌کنید. در مقاله بعدی، بیشتر به موضوع ارتعاش خواهیم پرداخت. با «آکادمی بازار» همراه باشید.

حتما برای شما هم پیش آمده که بسیار بی‌انگیزه بوده و برای انجام هرکاری بی‌رمق و بی‌حوصله باشید؛ این یک امر طبیعی است و تنها خود شما هستید که چاره‌ کار خود را می‌دانید! اما در سراسر دنیا سمینارهایی برگزار می‌شود که شما با شرکت در آن‌ها به خوبی انگیزه برای ادامه دادن به کار خود را پیدا می‌کنید. تیم آکادمی بازار با برگزاری کنفرانس‌های موفقیت، نقش موثری در بهبود این روند خواهد داشت.

مشاوره کسب و کار میانبری برای رونق کار

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

20 پاسخ

    1. سلام کاربر عزیز
      من به شما شرکت در سیمنار موفقیت رو توصیه میکنم مطمین باشید که باعث تغییر دیدگاهتون میشه
      برای اطلاع از آخرین سمینار و دوره ها با کارشناسان ما تماس بگیرید:
      پاسخگوی شما هستیم: 88993288، 66978520، 66418084-021

  1. سلام
    من خیلی به قانون جذب و ارتعاش باور دارم
    و معتقدم که اگر انرژی ممفی به سوی کائنات بفرستیم دقیقا ببه زندگی خودمون برمیگرده البته برعکسشم صادقه
    ولی اینو نمیشه نادیده گرفت که جملات منفی تاثی بیشتری دارند

    1. سلام انا عزیز
      برای اطلاع از آخرین سمینار و دوره ها با کارشناسان ما تماس بگیرید:
      پاسخگوی شما هستیم: 88993288، 66978520، 66418084-021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی