فیلم «یونایتد» روایتی واقعی از امید به مبارزه و تلاش

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۰ آذر, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

فیلم The United محصول سال ۲۰۱۱ انگلستان به کارگردانی جیمز استورونگ است. این فیلم روایتگر داستان تیم منچستر یونایتد در دهه پنجاه است. این فیلم داستان تلخ و غم‌انگیزی از تاریخ فوتبال را به تصویر کشیده است.

بابی چارلتون یکی از بازیکنان تیم منچستر یونایتد است که در تیم دوم بازی می‌کند و با تلاش سعی دارد به تیم اول راه پیدا کند. بازیکنان جوان این تیم   از نیمه دوم دهه ۵۰ درخشیدند و پس از قهرمانی در انگلستان در سال ۱۹۵۷، موفق به کسب جواز حضور در جام قهرمانان اروپا شدند. اما سانحه‌ای وحشتناک رخ داد، در سفر هوایی به یوگوسلاوی هواپیما سقوط کرد و اتفاق تاریخی بابی چارلتون و باشگاه منچستر یونایتد در همین زمان رقم می‌خورد…

امید به مبارزه و تلاش درسی برای تیم منچستر

در داستان غم‌انگیز فیلم یونایتد و دیالوگ ماندگار این فیلم می‌توان درس امید به مبارزه و تلاش را سرمشق کرد. تجربه شکست و ناکامی ممکن است در زندگی هر فرد به شکلی رقم بخورد. حوادث نابه‌هنگام و بی‌خبر از راه می‍رسند و ممکن است تمام برنامه‌های زندگی‌تان را برهم بزند. وقتی چنین اتفاقاتی ناغافل از اره می‌رسند تکلیف چیست؟ باید هاج و واج میانه راه زندگی بشینیم و منتظر معجزه باشیم؟

زندگی مانند راهی پر پیچ و خم است. گاهی سرازیری است و گاهی سر بالایی، ممکن است در این راه با وجود تلاش‌هایتان در این راه‌ها مدام به بن بست بخورید.

در این مرحله ، شما باید دو گزینه پیش رو دارید:

۱- می توانید ناراحت و مایوس شوید زیرا به نظر می‌رسد راهی برای موفقیت وجود ندارد و امید و تلاش خود را رها می‌کنید.

۲- یا می‌توانید اینطور فکر کنید که چیزی، الگویی یا فرصتی را از دست داده‌اید اما دنیا به آخر نرسیده و هنوز زنده‌اید و باید تلاش کنید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
امید و نقش آن در موفقیت زندگی

اگر احساس سرخوردگی و ناامیدی وجودتان را گرفته به افرادی نگاه کنید که دیدگاه متفاوتی از شما دارند، درک کنید راه آنها برای رسیدن به موفقیت چیست. با آرامش و تمرکز روی اهدافتان فکر کنید، اگر خود را بازنده می‌دانید، با امید به مبارزه و تلاش دوباره سعی کنید این بار برنده باشید.

داستان فیلمی چون یونایتد سعی دارد یادآوری کند وقتی همه راه‌های به نظرتان بسته است، مطمئن باشید خداوند درهای دیگری را به رویتان خواهد گشود. ناامید نشوید.

آکادمی بازار با مدیریت دکتر احمد محمدی، مجموعه‌ای از ویدئوهای آموزشی و انگیزشی منتشر کرده است که می‌تواند پاسخگوی برخی دغدغه‌های ذهنی کاربران باشد. عناوین برخی از این ویدئوهای آموزشی عبارتند از: منتظر معجزه بمانم یا قوانین موفقیت را یاد بگیرم؟، از کجا بفهمیم در آینده موفق خواهیم شد یا خیر؟ ، چگونه می‌توانیم زندگی را طور دیگری ببینیم؟، نقش مشکلات در زندگی ما چیست؟، چه زمان به موفقیت می‌رسیم؟ و بسیاری از ویدئوهای آموزشی که می‌تواند راهگشا باشد.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی