تماشای این فیلم انگیزشی برای همه تلنگر بزرگی است

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۴ خرداد, ۱۴۰۰
آخرین بروزرسانی: ۲۴ مرداد, ۱۴۰۰
تلنگر زندگی

بعضی‌ها موفقیت را برای دیگران می‌دانند و با خودشان می‌گویند آن‌ها حتما باهوش‌تر، زرنگ‌تر و بهتر از من هستند یا شاید شرایط بهتری دارند و من هیچوقت نمی‌توانم مثل آن‌ها باشم. اما برای موفق بودن هیچکدام از این‌ها ملاک نیست.

با کمک بهترین فیلم انگیزشی دکتر احمد محمدی می‌توانید به موفقیت چشمگیری برسید و تا جایی پیش روید که برای دیگران الگو شوید. موفقیت فقط برای دیگران نیست بلکه شما هم می‌توانید فرد موفقی باشید. هیچکدام از فاکتورهایی که برای موفقیت در ذهن شماست دلیلی بر موفقیت نیست. تلاش و انگیزه خود شماست که منجر به موفقیت و رسیدن به اهدافتان می‌شود.

با کمک بهترین و استثنایی‌ترین ویدئو انگیزشی به شما آموزش می‌دهیم که برای رسیدن به اهدافتان نیاز به مهارت خاصی ندارید و شما نیز به راحتی می‌توانید موفق شوید. همچنین به شما نشان می‌دهیم چگونه اهداف خود را مشخص و در جهت اهداف خود به موفقیت برسید.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

تلنگری بزرگ با فیلم انگیزشی

تقریبا همه ما بعد از سپری کردن دوران کودکی به مدرسه می‌رویم، شاید وارد دانشگاه شویم، برای خودمان شغلی دست و پا می‌کنیم، ازدواج می‌کنیم و صاحب فرزند می‌شویم و اینطور سرنوشت یکسانی داریم. اما چطور می‌شود که بعضی‌ها برتر از دیگران می‌شوند، اختراع بزرگی می‌کنند، در ورزش صاحب افتخارات بسیاری می‌شوند، تبدیل به یک هنرمند پر آوازه می‌شوند و سرنوشت و تقدیری متقاوت برای خودشان رقم می‌زنند. تاثیر فیلم انگیزشی چیست؟

شاید شما هم با چنین افرادی برخورد داشته‌اید و در ذهن یا کلامتان اینطور این مسئله را توجیه کنید که آن‌ها شرایط زندگی بهتری داشته‌اند یا ذاتا باهوش‌تر بوده‌اند و مانند شما و افراد عادی دارای دغدغه‌های بیشمار زندگی نبوده‌اند.

اما واقعیت چیز دیگری است. این فیلم انگیزشی پرده از حقایق افراد موفق برمی‌دارد. نشان می‌دهد هیچ نقطه برتری وجود ندارد. آن‌ها مانند تمام افراد عادی درگیر زندگی و مشکلات آن بوده‌اند و شکست‌های زیادی را تجربه کرده‌اند. این فیلم انگیزشی را تماشا کنید و دست از بهانه تراشی بردارید.

موفق بودن نیاز به خصوصیات خارق‌العاده ندارد

موفق بودن نیاز به خصوصیات خارق‌العاده ندارد

همه چیزهایی که دور و برتان می‌بینید توسط افرادی اختراع و ساخته شده که باهوش‌تر از من و شما نبوده‌اند. آن‌ها برای موفق بودن فعل اراده و تلاش را صرف کرده‌اند و به هدف و خواسته‌شان ایمان داشته‌اند. با هر بار شکست تسلیم نشده‌اند و بار دیگر و شاید طور دیگر شروع مجدد داشته‌اند.

موفق بودن ساده نیست، اما دست نیافتنی هم نیست. پول؟ شهرت؟ مسافرت رفتن؟ روابط؟ یا آزادی انجام هر کاری، هر زمان و با هر کس که می‌خواهید؟ با این حال شما موفقیت را توصیف می‌کنید، چیزی است که تقریبا همه در پی آن هستند. در حالی که تعاریف ما از موفقیت ممکن است متفاوت باشد، آرزوی موفقیت در یک چیز برای همه ثابت است.

با این وجود، حتی اگر همه ما می‌خواهیم در چیزی موفق شویم، همیشه آنچه را که برای رسیدن به موفقیت به آن نیاز است، انجام نمی‌دهیم. وقتی کار سخت می‌شود تسلیم می‌شویم. اما همه این کار را نمی‌کنند. بنابراین چه چیزی آن‌ها را از بقیه جمعیت جهان جدا می‌کند؟

کسب انگیزه و موفقیت با فیلم انگیزشی

چگونه است که یک شخص حاضر است تمام آنچه را برای رسیدن به اهداف خود نیاز است انجام دهد، در حالی که شخص دیگری در اولین نشانه مقاومت کنار می‌کشد و تسلیم می‌شود؟ چرا یک نفر حاضر است تقریبا همه چیز را فدا کند تا بتواند زندگی رویایی خود را بسازد، در حالی که دیگران بیش از حد می‌ترسند و قدم بعدی را در ترس از رنج ناشی از یک شکست فاجعه بار یا خجالت بر‌می‌دارند؟

استاد احمد محمدی
وقتی اهداف زندگیت مشخص و شفاف شدند، کائنات به یاری‌ات می‌آید و منابع و شرایط را برایت مهیا می‌کند.
استاد احمد محمدی

کاملا مشخص است که موفقیت هیچ ارتباطی با مجموعه شرایط اولیه ما ندارد. برخی از فقیرترین و محروم‌ترین افراد جهان به بزرگترین موفقیت‌های همه زمان‌ها دست یافته‌اند. اپرا وینفری در بهزیستی متولد شد و در کودکی مورد آزار جسمی قرار گرفت. جی کی رولینگ طلاق گرفت، یک دختر داشت و قبل از انتشار اولین کتاب در مجموعه هری پاتر، به کمک دولت زندگی می‌کرد.

موفقیت در زندگی هیچ ارتباطی با جایی ندارد که شما در آن زندگی می‌کنید. موفقیت فراتر از شرایط است. خب، پس چیست؟ فرمول جادویی چیست؟ راز موفق بودن در زندگی چیست؟ چگونه می‌توانیم از یک زندگی متوسط ​​به یک زندگی عالی برسیم؟ آیا کسی می‌تواند این کار را انجام دهد؟ یا این فقط یک رویا در قلب و ذهن مردم احمق است؟

رسیدن به اهداف با فیلم انگیزشی

رسیدن به اهداف با فیلم انگیزشی

شما باید اهداف‌تان را خیلی مشخص، دقیق و قابل اندازه‌گیری بنویسید. بدون اینکه اهداف ما مشخص باشند و واقعا چارچوبی برای موفقیت در زندگی ما تعریف شوند، آن‌ها بسیار انتزاعی‌تر و گنگ‌تر باقی می‌مانند.

هنگامی که آن‌ها مشخص هستند، به این شرح که به تفصیل نوشته شده‌اند و شما می‌توانید هر دو را کمیت کنید و بدانید که در چه تاریخی برای دستیابی به آن‌ها نیاز دارید، آن‌ها واقعی‌تر می‌شوند.

در حقیقت، مطالعات تایید کرده‌اند که افرادی که اهداف خاص و مکتوب را ایجاد می‌کنند، به احتمال زیاد می‌توانند به آن‌ها برسند. از این رو کاملا مشخص است که برای موفق بودن در زندگی در هر کوششی، باید اهداف مشخصی تعیین کنیم.

اما نه تنها آن‌ها باید خاص باشند بلکه باید اهدافی خاص، معنی دار، قابل دستیابی، مرتبط و مبتنی بر زمان باشند. این اهداف همچنین باید به طور مداوم مورد ارزیابی قرار گیرد و برنامه‌ها برای دستیابی به آن‌ها مجددا تعدیل شوند.

سخن پایانی

تمرکز اولیه در اینجا باید بر روی ایجاد اهداف کتبی خاص باشد. شما می‌خواهید به چه چیزی برسید؟ اطمینان حاصل کنید که در این مورد جزئیات بیشتری کسب کرده و از تعیین کمیت اهداف خود اطمینان حاصل کنید. به عنوان مثال، فقط نگویید که می‌خواهید پول بیشتری کسب کنید. با مبلغ دقیقی که می‌خواهید شروع کنید. نحوه تعیین این عدد باید حساب شده باشد.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
چشم انداز زندگیت کجاست؟

قدم بعدی در دستور کار موفقیت، ایجاد یک برنامه است. در حالی که تعریف شما از موفقیت (اهداف شما) به زندگی شما ساختار می‌بخشد، این طرح آن را هدایت می‌کند. بدون برنامه، ما مانند ماهی در آب مرده ایم. ما باید یک مسیر کلی برای سفر داشته باشیم. توصیه می‌کنیم این فیلم انگیزشی آکادمی بازار را حتما تماشا کنید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی