ویدئو های استاد احمد محمدی

فروش ترسناک (ورود به بازارهای جدید) – دکتر احمد محمدی

چگونه یک محصول جدید را وارد بازار فروش کنیم؟

در جهان تجارت امروز، تغییر اجتناب ناپذیر است، ولی رشد این گونه نیست. رشد تجارت همیشه بستگی به استراتژی ها و اعمال به کار گرفته شده، دارد. میزان تلاش و فعالیت شما برای به کارگیری استرتژی رشد بازار، بستگی به اهداف و آرزوهای شما دارد. شما ممکن است برای رشد کسب و کار خود به آرامی برنامه بریزید، که در این صورت، می توانید یک بازار کوچک اما قابل کنترل را حفظ کنید. یا اینکه ممکن است استراتژی رشد پویایی را توسعه دهید که سبب شود ساختار سازمانی منعطف تری داشته باشید که با بازارهای جدید و رشد سریع مطابقت کند.

مطالعه بیشتر: تار عنکبوت های ذهنی – ویدئو آموزشی دکتر احمد محمدی

مطالعه بیشتر: دوره فروش موفق (قانون ۸۰/۲۰ در فروش) – دکتر احمد محمدی

در بخش ویدئوهای آموزشی دکتر احمد محمدی می‌توانید ویدئوهای دیگری با موضوع نردبان موفقیت، قانون کمی تلاش بیشتر افراد موفق، نقش آمیگدال ها (بادامه مغز) در فروش و ویدئوهای آموزشی بیشتر را مشاهده کنید.

به منظور ورود به بازار جدید، صرف نظر از میزان رشد بازار مورد نظر، یک نیاز اساسی به رشد و برنامه برای یک سرمایه گذاری موفق تجاری وجود دارد. بدون آن، کسب و کار شما نسبت به فشارهای بازار مثل رقابت های رو به افزایش یا رکودهای اقتصادی منطقه ای آسیب پذیر خواهد بود.


برنامه ریزی و دستیابی به رشد در بازار جدید، چه به صورت محافظه کارانه چه به صورت فعالانه، نیازمند به کارگیری تعدادی تکنیک و اقدام بازاریابی بنیادی است. این اقدامات و تکنیک ها در چهار مرحله زیر بیان می شوند که برای پیشرفت کسب و کار شما در توسعه بازار جدید ضروری هستند:

مرحله ۱- بازار جدید یا بازارهای هدف خود را تعریف کنید.

مرحله ۲- در مورد بازار جدید تحقیق کنید.

مرحله ۳- وارد بازار جدید مورد نظر شوید یا به دنبال بازار جدید دیگری باشید.

مرحله  ۴ – برنامه ای برای ورود به بازار جدید بریزید.

چون محصولات، خدمات، و مشتری های شما منحصر به فرد هستند، ‌به هنگام طی این مراحل برای پیشنهادات توسعه بازار جدید، نیازمند تطابق این مراحل با نیازهای خود هستید.

از آنجایی که ورود به یک بازار جدید و ارائه محصول جدید، همراه با ریسک بالایی است، آقای احمد محمدی نام این مبحث را «فروش ترسناک» نامیده اند. علی رغم ترسناک بودن این نوع فروش و ریسک بالای آن، با دانستن تکتیک ها و استراتژی های خاصی، می توانید به سود زیادی دست یابید. در ویدئوی فوق با توضیحات آقای محمدی پی به سودآورد بودن فروش ترسناک خواهید برد.

 

آکادمی بازار مرجع موفقیت ایران، مجموعه‌ای غنی از مقاله‌های مختلف در زمینه‌های بازاریابی و فروش، موفقیت، ذهن قدرتمند و … ارائه می‌دهد. به‌علاوه کاربران می‌توانند از دوره‌های آموزشی این مرکز همچون پکیج آموزشی غیرحضوری ذهن قدرتمند بهره برده و آن را ازطریق فروشگاه آکادمی‌ بازار تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند.

مطالب مرتبط

دوره آموزشی «اصول و فنون مذاکره موفق» در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی برگزار شد
اشتباهاتی که حتی بهترین برنامه‌ریزی فروش را هم خراب می‌کند
هفت گام مهم و کلیدی برای برنامه‌ریزی فروش
دوره آموزشی «زبان بدن و آداب معاشرت در فروش» توسط آکادمی بازار برگزار شد
دوره آموزشی «تکنیک‌های ویزیتوری و فروش حرفه‌ای» شهر تبریز با حضور دکتر احمد محمدی
برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن