شما شگفت انگیز هستید

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۶ خرداد, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

در این مقاله، روی سخن‌مان با افراد جوان است؛ پس خوب دقت کنید. با یک سؤال آغاز می‌کنیم: «آیا می‌دانید که هستید؟» اندکی درباره این سؤال بیاندیشید! آیا می‌دانید واقعاً چه کسی هستید؟ قوانین هستی و تمام تکنیک‌هایی که ما برای جذب خواسته‌ها به شما آموزش می‌دهیم، زمانی اثربخش هستند که شما ابتدا خودتان را بشناسید و بدانید که چه کسی هستید!

شما واقعاً چه کسی هستید؟

اگر ندانید که هستید، نخواهید دانست که خواسته‌هایتان چه هستند، به کجا باید بروید و چه کار باید انجام دهید! پاسخ این سؤال، چیزی است که تاکنون هیچ کس به شما نگفته است، حتی پدر و مادرتان! شما شگفت انگیز هستید! ما چیزهایی را درباره شما می‌دانیم که شما ممکن است هنوز درباره خود ندانید! ما می‌دانیم که شما چقدر شگفت انگیز هستید و چقدر قدرت دارید، و سعی داریم شما هم این را بدانید!

خود شگفت انگیز

شما شگفت انگیز هستید!

شما شگفت انگیز هستید و زمان آن رسیده که مانند شگفت‌انگیزها رفتار کنید! افراد موفق بسیار زیادی هستند که موفقیتشان را از بی‌خانمانی، اخراج از مدرسه یا فقر شدید آغاز کردند؛ یعنی درست در همان لحظه‌ای که متوجه شدند شگفت انگیزند!

در واقع، اگر این مشکلات به وجود نمی‌آمدند، آن‌ها هرگز به قدرت خود پی نمی‌بردند و اکنون موفق نبودند. ما نمی‌خواهیم بگوییم که برای موفق شدن باید حتماً بدبختی کشید! اما مشکلاتی که سر راه شما قرار می‌گیرند، تلاشی هستند از سوی کائنات تا شما را بیدار کنند؛ زمانی که به بیداری برسید، آن وقت همه چیز دگرگون خواهد شد!

هیچ کس در زندگی به شما نخواهد گفت که شما شگفت انگیز هستید! این چیزی است که خودتان باید به آن برسید و به خود بگویید! به همین دلیل است که گفته می‌شود به افراد فقیر، کمک مالی نکنید یا سعی نکنید به زور مشکل کسی را حل کنید.

شگفت انگیز بودن

گاهی اوقات، مشکلات آن‌ها به منظور بیدار سازی در زندگیشان اتفاق می‌افتد و اگر شما بخواهید به زور به آن‌ها کمک کنید و مشکل‌شان را حل کنید، در واقع به آن‌ها خیانت کرده‌اید! همانطور که از قدیم نیز گفته‌اند: «به جای اینکه ماهی به او بدهی، ماهیگیری را به او بیاموز!»

اتفاقاتی که برایتان رخ می‌دهد، خود واقعیتان نیستید! ممکن است بگویید «من هیچوقت نمراتم خوب نمی‌شود!» یادتان باشد که شما نمراتتان نیستید! شما شگفت انگیز هستید! جایی که در آن به دنیا آمده‌اید، پدر و مادرتان، نمرات امتحانی‌تان یا شرایطی که داشته‌اید، هیچ کدام معرف شما نیستند.

هیچ کدام شما را تعریف نمی‌کنند! شما باید به این درک برسید که «خاص» هستید. همه چیز درست از زمانی شروع به تغییر می‌کند که متوجه این موضوع شوید! زیرا زمانی که متوجه می‌شوید چقدر خاص و شگفت انگیز هستید، ناخودآگاه یک سری کارها را دیگر انجام نمی‌دهید؛

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
نقش باور و اعتقاد در زندگی ما

یک سری عادت‌ها را کنار می‌گذارید؛ با یک سری افراد وقت نمی‌گذرانید، زیرا عقاب‌ها هرگز با گنجشک‌ها پرواز نمی‌کنند! زمانی که بفهمید چقدر خاص و شگفت انگیز هستید، دیگر کارهایی که دیگران انجام می‌دهند را انجام نمی‌دهید.

تمرین شگفت انگیز

یک تمرین کاربردی!

برای رسیدن به این درک، تمرینی وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید؛ یک تکه کاغذ سفید بردارید و در بالای آن بنویسید «شگفت انگیز»

حالا از شما می‌خواهیم که چیزهایی که شما را شگفت انگیز می‌کنند، بنویسید. ما درباره نمراتتان، معلم‌تان، جایی که در آن به دنیا آمدید یا کارهایی که در مدرسه و دانشگاه انجام می‌دهید صحبت نمی‌کنیم؛ همه این‌ها را کنار بگذارید. ما از شما می‌خواهیم بنویسید که چرا شگفت انگیز هستید؟ «زیرا من یک فرد اجتماعی هستم، مهربان هستم، هنرمند هستم و …» در واقع چیزهایی را بنویسید که شما را «خاص» می‌کند؛ چیزهایی که خودِ واقعی‌تان را می‌سازد.

از شما می‌خواهیم که یک بار صبح‌ها، و یک بار شب‌ها به این لیست نگاه کنید و آن را بخوانید. اگر چیز جدیدی به ذهنتان رسید، آن را اضافه کنید. پس از مدتی، شما کاملاً به خودشناسی خواهید رسید و خواهید فهمید که چقدر شگفت انگیز هستید. متوجه خواهید شد که رفتارتان، حرف زدنتان، اطرافیانتان و حتی نوع راه رفتن‌تان چقدر تغییر خواهد کرد و چقدر شگفت انگیزانه زندگی خواهید کرد!

شما شگفت انگیز هستید! پس اهداف شگفت انگیزی نیز دارید و برای رسیدن به آن‌ها تمام تلاش خود را نیز بکار می‌گیرید…

گاهی در مسیری که می‌روید، نیاز دارید که کمی بایستید و وقفه‌ای ایجاد کنید تا با انرژی بیشتری راه خود را ادامه داده و هرچه بیشتر به خواسته خود نزدیک‌تر شوید.

با شرکت در سمینارهای موفقیت تیم آکادمی بازار ، دستیابی به موفقیت را برای خود بسیار راحت‌تر از گذشته کنید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی