سخنرانی لس براون – من پیروز خواهم شد

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۷ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۲۱ خرداد, ۱۴۰۰
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

اگر از قبل شکست خورده اید و دیگر نمیخواهید دوباره شکست بخورید نا امید نباشید . خیلی از ماها کاری نمیکنیم چون ستایش مردم را میخواهیم .میخواهیم که مارا دوست داشته باشند و بپذیرند .ما در جایی زندگی میکنیم که سزاوارمان نیست . از آن لذت نمیبریم اما در ذهنمان خودمان را قانع میکنیم .

وبا یک سری دلایل آن  را توجیه میکنیم تا همه چیز را درست کنیم .بیشتر مردم دوست دارند احساس کنند پادشاه آن منطقه از محل زندگیشان هستند . آنها میخواهند کارهایی را انجام دهند که خوب بلدند . پس دلایل بسیاری برای این است که چرا فعالیت نمیکنیم . مسئله ی دیگری که بر روی ما تاثیر میگذارد این است که نمیخواهیم مسئولیت خودمان را قبول کنیم . و میخواهیم شخص دیگری این مسئولیت را به دوش بکشد و این امکان پذیر نیست .

و وقتی به این صورت وارد زندگی بشوید یک چیزی داخل شما میمیرد و لازم دارید یک سری سوال از خودتان بپرسید که من دقیقا چه چیزی میخواهم ؟ وقتتان را برای چیزی که قرار است درست باشد تلف نکنید .منتظر چیزهای عالی نباشید . منتظر موقعیت های مناسب نباشید وقتی میدانید هیچ وقت مناسب نخواهند شد .این فرصتی که اکنون دارید ممکن است سال های بعد نداشته باشید و شاید این تنها لحظه ای است که شما دارید . وقتی تصمیم میگیرید که نقش بازی کنید چه چیزی بدست می آورید ؟ وقتی تصمیم میگیرید که زندگی را جدی بگیرید اینجا دقیقا جایی است که امکان رشد کردنتان وجود دارد .

هیچوقت از خودتان راضی نباشید و همیشه بدانید شما وقت و تلاشتان را سرمایه گذاری کرده اید و این بهترین توانایی است که انسان را بالاتر از حیوان نگه میدارد .یک سگ نمیتواند همه چیز باشد جز یک سگ . و یک درخت نمیتواند همه چیز باشد جز یک درخت .

انسان بی نهایت نیروی نهفته دارد .شما میتوانید با تلاش وتمرکز و پیشرفت و رشد خود موفق شوید زندگیتان را هر جایی که هست تغییر دهید . خیلی از افراد این دنیا را بدون  گذاشتن اثری از خود ترک میکنند .وهیچ کس نمیفهمد که این آدم ها روزی بوده اند . قراراست چه چیزی از خودتان به جا بگذارید و قرار است چه چیزی عوض شود . به صدای خاموش و آرام درون خودتان گوش کنید . سعی نکنید همه چیز را منطقی انجام دهید . زیرا چیز هایی در زندگی وجود دارند که منطق را رد میکنند .

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
تکنیک شکست

ببینید چه چیز خوب و منطقی در این دنیا برای شما وجود دارد که شما را تکان میدهد . و بدانید هیچکس نمیتواند چیز هایی که متعلق به شما است را از شما بگیرد زیرا فقط مال شماست . پس وقتی میدانید دنباله هر چیزی که بروید آن نیز دنباله شما میگردد نترسید و فرار نکنید . شما باید به رویا هایتان ایمان داشته باشید و به این باوربرسید که آن ها را بدست می آورید . شما هیچکسی را برای تایید رویای خود نیاز ندارید . زیرا این به شما داده شده و اگر آن ها نمیبینند به این دلیل است که به آن ها داده نشده و قرار است دوباره زمین بخوری اما وقتی تصمیم مصممی دارید و ایمان دارید که کاری که انجام می دهید درست است به شما آن انگیزه و قدرت را می دهد و مهم نیست در این راه چندین بار شکست میخورید .

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی