سخنرانی دارن هاردی- کلید های طلایی رسیدن به موفقیت

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۸ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۲۲ خرداد, ۱۴۰۰
دارن هاردی
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

دارن هاردی در سال ۱۹۷۱ درآمریکا به دنیا آمد . وقتی  دارن هاردی فقط یک ساله داشت والدینش  از هم جدا شدند . دارن هاردی ۱۸ سال داشت که ،  اولین کار خود را شروع کرد. دارن هاردی با موفقیت 3 شبکه تلویزیون در حوزه موفقیت را مدیریت کرده است.

دارن هاردی یکی از توزیع کنندگان اصلی شبکه (TPN) و رئیس شبکه  موفقیت (TSTN) بود.آنتونی رابینز  سال ۲۰۱۵  مجله SUCCESS را به عنوان یک ناشر ترک کرد. و دلیلش آن  بود که وقت خود را  برای فرصت های جدید تر  خرج میکرد.

 موفقیتتان را با جهشی بزرگ آغاز کنید و این به شما کمک میکند تا هر روز بهتر شوید . هر روز یکی از ما با موانعی مواجه می شود ثروتمند یا فقیر، جوان، پیر ،زشت و یا زیبا …و هیچ کس از موانع و مشکلات  در امان نیست .اینکه تصمیم بگیرید که چگونه آن ها را حل کنید سرنوشت نهایی شما را تعیین میکند . موانع حتی اگر کوچک باشند به سادگی سبب ایجاد ترافیک میشوند گم کردن کلیدتان یا از دست دادن تماسی از طرف یک مشتری مهم یا وقتی انگشتتان به یک جسم سخت میخورد یا هر چیز دیگری…

در لحظه میتواند این گونه به نظر برسد که پایان دنیاست و این یک راه تجربه کردن موانع است اما نه یک روش برای فرد موفق .من از وقت گذراندن با هزاران فرد موفق در سطح بالا متوجه ویژگی مشترک آن ها شدم .که چگونه انتخاب میکنند که موانع را تجربه و برآن ها پیروز شوند چه موانع کوچک و چه بزرگ ، از آنجایی که موانع چیز هایی دائمی در مسیر موفقیت و کامیابی هستند بگذارید شما را به استراتژی مجهز کنم که بر آن ها غلبه کنید به سادگی و با مرحمت . بگذارید برایتان 4 نکته بیان کنم تا بر موانع غلبه کنید .

1. خودتان را کنترل کنید .

اول از همه باید بدانید که در رابطه با موانع شما خاص نیستید .افراد موفق می دانند که زندگی همیشه پر مشقت ، ناراحتی و مشکلات بزرگ و چالش برانگیز خواهد بود .فقط با آن ها کنار بیایید .حالا که میدانید خاص نیستید خیلی مهم است که بدانید چقدر خوش شانس هستید .من این افتخار را داشتم که با بعضی از فوق العاده ترین افراد روی کره زمین وقت بگذرانم . و خیلی از آن ها با موانع ویران کننده ای سروکار داشتند پس به من اعتماد کنید زیرا چیزی که آن ها از آن رنج میبردند بسیار سخت تر از مشکلات ما بود .با این حال به زیبایی از مشکلات عبور کردند بدون هیچ شکایتی . سپس به چیزی بیشتر از آنچه من و شما داریم رسیده اند. آیا اخیرا با سختی بسیاری مواجه شدید ؟ آیا برای آن برای خودتان احساس تاسف کرده اید  ؟

پس بروید به یک مرکز سوختگی و یا یک پناهگاه  و مکان هایی که برای افراد فقیر است سر بزنید .میدانید چه میشود ؟ تاسف خوردن برای خودتان تمام میشود .

2.موارد قابل کنترل را کنترل کنید .

که این مورد بر ای من نجات دهنده بود اتلس قبلا برای من یک قهرمان بود شخصی که میتوانست کل دنیا را بر روی دستش نگه دارد .قابل تحسین بود اما غم انگیز.  آن ها را رها کنید زیرا این کار سبب میشود کنترل شرایط در زندگیتان بیشتر شود .به وضعیت نگاهی بیندازید و از خودتان بپرسید چه بخشی از این را می توانم کنترل کنم ؟سپس چیز های دیگر را رها کنید .بنابراین 99.00 درصد بارهای ذهنی شما برداشته می شود .شما آزاد می شوید و بر روی آن 0.01 کار میکنید که فقط به نوع واکنش شما به شرایط بستگی دارد .و اتفاقی که برای شما می افتد برای همه نیز می افتد .اینکه چطور به چیزی که برایتان اتفاق می افتد واکنش نشان می دهید سبب تعیین سرنوشتتان می شود .

3.کمک بخواهید

کمک خواستن نه تنها بار بر روی دوش تان را سبک می کند بلکه به کسانی که به شما کمک میکنند قدرت می دهد .مردم میخواهند ارزش داشته باشند و بدانند که مهم هستند .و اینکه قادر باشند به شما کمک کنند به آن ها احساس مهم بودن می دهد .پس این هدیه را با بیشتر درخواست کمک کردن به آن ها بدهید .

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
راز موفقیت در کسب و کار و زندگی

4.فقط به حرکت کردن ادامه دهید

گاهی فقط به رفتن ادامه دادن تنها کاری است که می توانیم انجام دهیم .و این نیز کافی است .پس وقتی با موانع بزرگ و سخت زندگیتان روبرو می شوید به جای اینکه راه حلی برای کل مشکل بیابید فقط به رفتن ادامه دهید و روی قدم بعدی تمرکز کنید .

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی