«ساختن اعتماد به نفس» اثری عالی از محصولات انگیزشی آکادمی بازار

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۷ مهر, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ مرداد, ۱۴۰۰
اعتماد به زندگی
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

افرادی که در وجوشان کمبودی به نام  اعتماد به نفس را احساس می‌کنند باید اقدامی جدی برای اعتماد به نفس کودکان شان داشته باشند. برای این کار می‌توانید سراغ یکی از محصولات انگیزشی آکادمی بازار بروید.

یکی از بهترین محصولات انگیزشی آکادمی بازار برای اینکه بتوانید حس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید، پکیج «ساختن اعتماد به نفس» اثری از تاد دووت است. شاید بهتر باشد قبل از هر چیز در مورد تعارف اعتماد به نفس، عزت نفس و خودباروری توضیح متخصری داشته باشیم.

اینکه شما چقدر به تواناییهایتان باور داشته باشید، خودباروری شما را شکل می‌دهد. ارزشی که شما به شایستگی‌تان می‌گذارید، عرت نفس شما را می‌سازد. اعتماد یک فرد به توانایی، شایستگی و ظرفیت‌های انجام دادن کارها را اعتماد به نفس او می‌نامند.

 همچنین می‌توانید در قسمت بلاگ آکادمی بازار، آخرین مقاله‌های مربوط به بازاریابی و فروش، موفقیت، ذهن قدرتمند و …را مطالعه کنید و درجریان آخرین گزارش دوره‌های آموزشی آکادمی بازار قرار بگیرید.

با محصولات انگیزشی آکادمی بازار حس بهتری به خودتان داشته باشید

دوره اعتماد به نفس با کمک محصولات انگیزشی آکادمی بازار کمک می‌کند تا شما حس بهتری نسب به خودتان داشته باشید. غالبا کسانی که به موفقیت‌های بزرگ در زندگی دست پیدا می‌کنند افرادی هستند که این خصلت مهم در وجودشان قوی است. کسی که اعتماد به نفس نداشته باشد چطور می‌تواند به خواسته‌های مهم زندگی‌اش برسد؟ شاید یکی از کلیدی‌ترین خصوصیات افراد موفق داشتن اعتماد به نفس در آنهاست.

زمانی که یک فرد توانایی‌های خود را می‌شناسد و به آنها باور دارد، انرژی بیشتری برای حرکت و ادامه دادن در وجودش احساس می‌کند. وقتی زبانتان می‎‌گوید «من می‌توانم» و به طور واقعی در وجودتان این جمله را حس می‌کنید و به آن ایمان دارید، قطعا درصد موفقیت شما و رسیدن به هدف بالاتر خواهد رفت.

افرادی که اعتماد به نفس دارند از شکست نمی‌هراسند، می‌دانند در صورت موفق نشدن می‌توانند دوباره شروع کند. شروعی قدرتمندتر داشته باشند و  راه دیگری که بهتر می‌توانند به هدف‌شان برسند پیدا کنند. این افراد انگیزه مثبت فوق‌العاده‌ای دارند که سبب می‌شود بیشتر تلاش کنند. وقتی اینگونه افراد به مقصد نهایی‌شان می‌رسند، تشویق می‌شوند. نه از طرف دیگران بلکه از طرف خودشان. «آفرین من می‌دانستم که می‌توانم»

اعتماد به نفس

این جمله در ساختن اعتماد به نفس و محکم‌تر شدن آن بسیار موثر است. این افراد مورد تخسین همه هستند و به اطرافیانشان هم انگیزه و اشتیاق می‌دهند. الهام بخش دیگرانند و الگوی خوبی برای دوستانشان هستند. با ترسها روبرو می‌شوند و از ریسک کردن نمی‌هراسند. موانع کار و زندگی مانع حرکت کردن و تلاش آنها نمی‌شوند. آنها با احترام  و ارزشی که برای خود قائلند می‌دانند که بالاخره زحماتشان نتیجه خواهد داد.

داشتن اعتماد به نفس امری ذاتی نیست. بلکه مهارتی‌ است که باید برای آن تلاش کرد. برای ساختن اعتماد به نفس می‌توانید سراغ یکی از بهترین محصولات انگیزشی آکادمی بازار بروید. در این پکیج روش و استراتژی‌هایی را می‌آموزید که از شما فردی با عزت نفس ساخته که به خود و توانایی‌هایش ایمان دارد.

پکیج «ساختن اعتماد به نفس» از محصولات انگیزشی آکادمی بازار  اثری از تاد دووت است. او نویسنده و مربی رهبری و همچنین یکی از قدرتمندترین سخنرانان در زمینه رهبری و مهارت های زندگی است. او در زمینه سخنرانی، آموزش و مربی‌گری فوق‌العاده تاثیرگذار است. در جهان در زمینه رهبری و تعلیم فردی مطرح و شناخته شده است. کمتر کسی است که او را به عنوان رهبری متخصص و حرفه‌ای نشناسد.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
اعتماد به نفس و عزت نفس

پکیج «ساختن اعتماد به نفس» که از محصولات انگیزشی آکادمی بازار است شامل مباحث زیر است:

  • اعتماد به نفس چیست؟
  • جایگاه خود در زمان حال و آینده را مشخص کنید.
  • با گذشته خود کنار بیایید و در نهایت افزایش اعتماد به نفس دهید.
  • برای کمک و یاری‌رسانی به دیگران پیش قدم و داوطلب شوید.
  • تعیین هدف
  • چگونه افکار منفی را از ذهن حذف کنیم؟
  • تجسم موفقیت
  • برنامه ریزی برای شکست!
  • ارزیابی پیشرفت خود
  • چگونه به پیشرفت های خود سرعت دهیم.
  • برای خود ارزش قائل شوید.
  • نهایی شدن افکار و تلاش‌ها

اگر به دنبال محصولی موثر برای ساختن اعتماد به نفس‌تان هستید معطل نکنید. این پکیج به شما کمک می‌کند تا در ادامه زندگی شخصی و کاری اعتماد به نفس‌تان را بسازید و برای رسیدن به موفقیت و اهداف مهم زندگی این مهارت بزرگ را داشته باشید.

در این مجموعه ویدئویی به صورت گام به گام و با روش‌های عملی و موثر آشنا می‌شوید تا به اعتماد به نفسی که همیشه انتظارش را داشتید برسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سایر محصولات آکادمی بازار به وب‌سایت و فروشگاه مراجعه کنید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی