زندگینامه اندی ماری تنیسور موفق

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱ بهمن, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱۸ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب خلق برند برتر
کتاب خلق برند برتر

فهرست مطالب

در این مقاله زندگینامه اندی ماری ( Andy Murray ) ، تنیسور موفق جهان را تشریح می کنیم.

اندی در بسیاری از مسابقات بین المللی حضور داشته که موجب دریافت مدال نیز شده از جمله ی آن ها میتوان به مسابقات بین‌المللی مهمی چون تنیس آزاد آمریکا ۲۰۱۲، مسابقات تنیس آزاد ویمبلدون ۲۰۱۳ و کسب مدال طلای تنیس بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۲ و مدال نقره تنیس بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۲ در بخش دو نفره مختلط اشاره کرد.

بهترین رتبه وی در رتبه‌بندی جهانی تنیس ۲ (۱۷ آگوست ۲۰۰۹ ) بوده است.

با آکادمی بازار برای مطالعه ادامه زندگینامه اندی ماری همراه باشید.

 

زندگینامه اندی ماری در کودکی و نوجوانی

اندی ماری( Andy Murray ) یا اندی مورای  (متولد سال ۱۹۸۷ میلادی)است ، اندی بازیکن تنیس و اهل کشور اسکاتلند است. اندی ماری در حدوده سه سال بیشتر نداشت که مادرش برای او کادویی خرید که یک راکت تنیس بود.

او در حدوده پنج سال داشت که لئون اسمیت مربی سرشناس بریتانیایی در مورد او گفت: که تا به حال بچه ای با این سنه کم که اینگونه به خوبی تنیس بازی کند را ندیده است. اندی در کنار مادر و برادرش همیشه تمرین میکرد و روز به روز بر تجربیات و مهارتش اضافه میشد .و همه چیز برای برای ستاره شدن او در تنیس آماده شده بود او با قد ۱۹۰ خود و استفاده از دست راست خود در بازی ها اکنون مرد شماره ی یک تنیس بریتانیا است .

اندی فقط هشت سال داشت که در قتل عام های شهر دابلین جان سالم به در برد ، اندی ۱۲ سال داشت که همراه با خانواده‌اش به فلوریدای آمریکا مهاجرت کرد و در آنجا ساکن شد. در دسامبر  ۲۰۰۴ تنها  ۱۷ سال داشت که توانست یو اس اوپن نوجوانان رابه دست آورد. دو هفته بعد از آن او برای خود یک عضو گروهی بریتانیایی پیدا کرد تا در مسابقات جام دیویس اتریش شرکت کند.

اما او این بازی را ۳ بر ۲ به حریفانش باخت . درهمان سال ها بود که از طرف شبکه بی بی سی به عنوان جوانترین شخصیت ورزشی بریتانیا انتخاب شد.

زندگینامه اندی ماری

درخشش اندی ماری

در زندگینامه اندی ماری می خوانیم که سال ۲۰۰۶ یکی از سال هایی بود که درخشش او بیشتر شد و جایزه های بسیاری دریافت کرد . او در ابتدا لیتون هیوئیت مرد شماره ۱۱ سال ۲۰۰۶ را  در فینال شکست داد و موفق شد اولین جام اِی تی پی خود را بالای سر ببرد.

در سینسیناتی ۲۰۰۶ او بعد از حذف کردن تیم هنمن رقیب و هموطنش توانست در برابر راجر فدرر به پیروزی برسد و در کناررافائل نادال که تنها تنیسوری بود که راجرفدرر را شکست داده قرار بگیرد . و یکی از بزرگترین موفقیت های اندی همین بود. اندی با صعودی رویایی ، سال را با رنکینگ ۱۷ به پایان برد.

اتفاق بزرگی که در سال ۲۰۰۸ برای او افتاد این بود که اندی موفق شد جزو ده تنیسور برتر شود و اسمش در  کنار نام‌های بزرگی مثل نادال و فدرر و رادیک قرار بگیرد. سال ۲۰۰۹ یکی از سال های پر موفقیت برای اندی ماری بود او در  مقابل جیمز بلیک و راجر فدررو رافائل نادال به پیروزی رسید و قهرمان شد.

سپس او اوپن قطر را هم فتح کرد و موفقیت هایش را تکمیل کرد . و در ایندین ولز در فینال مغلوب رافائل نادال مرد شماره یک آن سال شد. در فینال میامی هم جوکوویچ صرب را شکست داد تا مسترزی دیگر در کارنامه‌اش داشته باشد. در تورنمنت کویینز لندن هم قهرمان رقابت‌ها  لقب گرفت. اندی در سال ۲۰۱۳ برای نخستین بار در رقابت‌های  ۲۵۰ امتیازی بریزبین استرالیا قهرمان شد. و در اولین گرند اسلم سال در استرالیا به مرحله ی نیمه نهایی رسید و بعد نائب قهرمان تنیس ۱۰۰۰ امتیازی میامی شد.

اندی ماری

زندگی شخصی Andy Murray

در بخش خصوصی زندگینامه اندی ماری بیان می شود که او با خانم کیم سیرز ازدواج کرد. او قبل از مراسم ازدواج با ماشین خاکستری رنگ تزیین شده به کلیسای قرن دوازدهم در دانبلین اسکاتلند رفت در این مراسم ماری به رسم اسکاتلندی ها کت مشکی پوشیده بود و دامن مردانه تارتان به پا داشت.

برگزاری مراسم ازدواج اندی ماری در هتل لوکس و زیبای متعلق به اندی در اسکاتلند برگزار شد . قهرمان سابق ویمبلدون هتل اندی را در سال ۲۰۱۳ به مبلغ یک میلیون و هشتصد هزار پوند خریداری کرد. این هتل دارای ۱۰ اتاق خواب است و دارای چندین زمین تنیس است. حتی برادر اندی نیزدر سال ۲۰۱۰ نیز مراسم ازدواجش را در این هتل برگزار کرد.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
اجاره بها موفقیت چند؟

زمانی که Andy Murray در مرحله نیمه نهایی این مسابقات با “توماس بردیچ”در حاله مسابقه دادن بود، همسر اندی در برابر دوربین ها از الفاظ زشتی نسبت به رقیب اندی استفاده کرد، که بعد از آن به عنوان جریمه در مسابقه بعدی تی شرتی پوشید که روی آن نوشته شده بود، بدون حضور والدین، محتوای این برنامه نامناسب است.

موفقیت یک نگرش درونی می باشد که تا خود شخص آن را در خود نبیند دیگران نیز او را موفق نمی دانند .
یکی از ویژگی های موفقیت ، هدفمند بودن آن است که با یافتن راه های درست می توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم .

اگر شما تمایل به مطالعه زندگینامه سایر افراد بزرگ و موفق دارید به صفحه زندگینامه افراد موفق مراجعه کنید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی