چه زمان به موفقیت می‌رسیم؟

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۱ آبان, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

موفقیت در کار ، موفقیت در زندگی و در واقع موفقیت در کار و زندگی همه‌ی جنبه‌‌های زندگی؛ به‌نظر شما چقدر طول می‌کشد تا فردی بتواند در کار، حرفه، زندگی، روابط یا … به موفقیت برسد؟

برخی تصور می‌کنند مسیر موفقیت و خصوصا موفقیت در کار و در واقع موفقیت در کار و زندگی مسیری سخت و صعب‌العبور دارد که تنها عده‌ای خاص می‌توانند از آن عبور موفقی داشته باشند. با همین طرز فکر هیچ وقت پا در مسیر موفقیت نمی‌گذارند. اما عده‌ای دیگر هر روز را فرصتی برای حرکت در مسیر موفقی می‌دانند و قدر زمان را خوب می‌دانند. درنظر داشته باشید که تفکرات و باورهای محدودکننده، مانع اصلی موفقیت ما هستند. اما همه می‌توانند به موفقیت در کار خود برسند.

شما جزو کدام دسته هستید؟ اگر حرکت در مسیر موفقیت و موفق شدن برای شما آرزویی دست نیافتنی است که خواندن ادامه‌ی این مطلب را به شما توصیه نمی‌کنیم. اما اگر جزو افرادی هستید که می‌خواهید در این دنیا، وضعیت بهتری را برای خود رقم بزنید، حتما ادامه‌ی این متن را بخوانید. چون به شما کلیدها‌یی ارائه می‌کنیم که در مسیر موفقیت به شما کمک شایانی می‌کند. اگر خواهان آشنایی با رازهای موفقیت هستید با ما همراه شوید.

چالش‌های ذهنی ما در مسیر موفقیت

تصور کنید که می‌خواهید در مسیر موفقیت حرکت کنید. مثلا می‌خواهید به موفقیت در کار برسید. آستین خود را بالا زده‌اید و کمر همت بسته‌اید تا زندگی بهتر و معقول‌تری برای خودتان بسازید. اما سوال مهم این است که : چقدر طول می‌کشد تا در کار، حرفه، زندگی، ارتباطات یا هر موضوع دیگری که هدف شما است، به موفقیت برسید و طعم شیرین و لذت بخش موفقیت را بچشید و به خودتان بگویید، بالاخره توانستم.

مثلا تصور کنید از همین امروز کنتور زندگی را برایتان صفر کرده‌اند و می‌خواهید از نو شروع کنید. چند روز، هفته، ماه و سال طول می‌کشد تا در کسب‌وکار خود موفق شوید؟ چقدر طول می‌کشد بتوانید تشکیل خانواده بدهید یا اگر ازدواج کرده‌اید، روابط ایده‌آل و مطلوبی با همسر خود داشته باشید؟ اگر همین امروز شروع کنید، چه مدت طول می‌کشد تا بتوانید مشکلات ارتباطی خود را حل کنید؟

این سوالات، پرسش های بسیار مهمی هستند. چون اگر نسبت به زمان، تصویر درستی نداشته باشیم، بعد از مدتی یا دلسرد می‌شویم یا اینکه کارها را نیمه رها می‌کنیم. افرادی بسیاری را دیده‌ام که با انرژی هر چه تمام‌تر وارد کاری می‌شوند، اما به دلیل آنکه تصویر درستی از آنچه قرار است انجام بدهند، ندارند بعد از مدتی سرخورده شده و به عقب‌تر از جایی که در ابتدا بوده‌اند باز می‌گردند.

دکتر احمد محمدی

اگر موفق بودن را انتخاب نکنیم، چه گزینه‌ بهتری خواهیم داشت؟

زندگی شرایطی را فراهم کرده که یا باید مسیر موفقیت را طی کنیم، یا شاهد نابودی لحظه‌به‌لحظه خودمان باشیم. تنها افراد بیمار، مسیر نابودی را برای خود انتخاب می‌کنند. اگر انتخاب شما نیز همچون همراهان همیشگی آکادمی بازار، حرکت در مسیر موفقیت است، ابتدا این نکات را دقیق بخوانید:

اول: خداوند، انسان را اشرف مخلوقات نامیده‌ است. پس، موفق بودن، رشد کردن و بهترین بودن حق تک تک ما است. همواره و در هر لحظه از مسیر موفقیت، به خداوند توکل کنید.

دوم: وقتی پشتیبان شما خداوند است، در مسیری که انتخاب کرده‌اید ضعف، سستی، یاس و ناامیدی را به دل راه ندهید و یک بار برای همیشه چنین مواردی کنار بگذارید.

سوم: با انرژی به پیش بروید. مهارت‌های لازم را کسب کنید. برنامه ریزی کرده و سعی کنید در محیط‌های مثبت و انگیزه‌بخش حضور داشته باشید.

در گام سوم، باید هر روز برای رشد خود برنامه‌ای داشته باشید. مثلا برای آنکه بدانید چقدر طول می‌کشد به موفقیت برسید، باید بدانید موفقیت از چه ارکانی ساخته شده است. وقتی رکن‌های موفقیت در هر مسیری را بشناسید، کار بسیار قابل درک‌تر و ملموس‌تر خواهد شد.

این سه نکته‌ی مهم می‌تواند در مسیر موفقیت به شما کمک کند تا با قدرت و اقتدار به پیش بروید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
(نقاط قوت = موفقیت)

چقدر طول می‌کشد به موفقیت برسیم؟ 

در ویدئوی منتشر شده، دکتر احمد محمدی مدیر و موسس آکادمی بازار به این سوال پاسخ می‌دهد که : چقدر طول می‌کشد به موفقیت برسیم؟ اگر خواهان حرکت در مسیر موفقیت و رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب هستید، حین تماشای ویدئو، لازم است کاغذ و قلمی همراه خودتان داشته باشید تا بتوانید نکات مهم ویدئو را یادداشت برداری کنید.

توضیه‌ی ما به شما این است که خودت را دوست داشته باش. کسی که خودش را دوست دارد برای رشد خود زمان می‌گذارد. وقتی برای خود زمان می‌گذارید، جذابیت درونی شما افزایش پیدا می‌‌کند. جذابیت درونی می‌‌تواند از شما فردی محبوب و دوست داشتنی بسازد.

دکتر احمد محمدی به سه رکن اصلی موفقیت، اشاره می‌کنند. بهتر است سه رکن اصلی را روی کاغذ برای خودتان بنویسید و وضعیت خودتان را در مورد هر یک از ارکان مورد بررسی قرار دهید. ببینید در چه وضعیتی هستید. بعد از مشاهده‌ی ویدئو، سوالات خود را با ما درمیان بگذارید. اما برای شروع می‌توانید به این نکات توجه کنید:

وقتی در مسیر موفقیت قرار می‌گیرد، در واقع موفق هستید. 

همواره به یاد داشته باشید که به ‌محضی که تصمیم می‌گیرید تغییری در زندگی خودتان ایجاد کنید و برای محقق ساختن آن اقدام عملی و اجرایی می‌کنید، در واقع از همان زمان شما در جمع افراد موفق قرار دارید. مسیر موفقیت، مسیری عجیب و غریب و مخصوص افرادی خاص نیست. وقتی می‌دانید باید تغییری ایجاد کنید و برای آن تلاش می‌کنید حتی اگر ظاهرا هم موفق نشوید، فردی موفق هستید.

موفقیت در کار و زندگی موضوع مهمی است. وقتی در این مسیر گام برمی‌دارید می‌توانید منتظر رخدادهای خوبی باشید.

پشتکار و تلاش می‌تواند فرآیند رسیدن به موفقیت را تسریع بخشد

برخی دوست دارند سریع‌تر به خواسته‌ها و آرزوهای خودشان برسند. چگونه این اتفاق محقق می‌شود؟ چگونه می‌توان هر چه سریع‌تر به موفقیت رسید؟ آیا فرمولی وجود دارد که این فرآیند را تسریع کند؟ به شما با اطمینان می‌گوییم که پشتکار و تلاش شدید می‌تواند روند رسیدن به خواسته‌ها را سرعت ببخشد. تصور کنید می‌خواهید در حرفه‌ی خود به متخصصی زبده تبدیل شوید.

هر روز بین پنج تا شش ساعت هم زمان می‌گذارید. حالا اگر این مدیریت زمان را به ده تا دوازده ساعت در روز برسانید و کیفیت تلاش خود را چند برابر کنید، چه اتفاقی می‌افتد؟ به‌نظر من می‌توانید امیدوار باشید که به‌صورت تصاعدی در کار خود به موفقیت خواهید رسید. پس کمیت و کیفیت زمانی که برای محقق شدن خواسته‌ها می‌گذارید را افزایش بدهید.

سخت تلاش کنید. هیچ کس از تلاش زیاد بیمار نشده و دچار مشکلات حاد نشده است. سخت کوشی از شما فردی توانمند می‌سازد. به شما توصیه می‌کنم مقاله‌ی  ۶ عاملی که باعث می‌شود هنگام تلاش برای رسیدن به اهدافتان، پشتکار داشته باشید را با دقت مطالعه کنید. همچنین مقاله‌ی پشتکار و اراده – برگزیده ای از فیلم «بتمن آغاز می کند» می‌تواند کلیدهای خوبی را به شما نشان دهد.

مهارت‌های جدیدی بیاموزید و ذهن خود را توانمند کنید. 

یکی از فاکتورهای مهمی که می‌تواند به شما کمک کند تا فردی توانمند شوید، قابلیت‌های ذهنی و فکری شما است. شما باید بتوانید مهارت‌ها تفکری و قدرت‌های ذهنی خودتان را ارتقا ببخشید. آکادمی بازار دوره آموزشی غیر حضوری به نام دوره ثروت به شما پیشنهاد می‌دهد که می‌تواند برای حرکت در مسیر موفقیت به شما کمک کند. به صفحه‌ی محصول مراجعه کنید و ببینید با این محصول چه تغییراتی را می‌توانید در زندگی خود آنهم در عرض ۹۰ روز ایجاد کنید.

در عین حال، با تهیه‌ی محصول عضوی از خانواده‌ی آکادمی بازار می‌شوید و از مزایای دیگر مجموعه برخوردار خواهید شد. آموزش را باید از جایی شروع کنید و اگر زمان حضور در دوره‌های آموزشی حضوری را ندارید، بسته‌های آموزشی غیر حضوری بسیار مناسب هستند.

می‌توانید در قسمت بلاگ آکادمی بازار، آخرین مقاله‌های مربوط به بازاریابی و فروش، موفقیت، ذهن قدرتمند و …را مطالعه کنید و درجریان آخرین گزارش دوره‌های آموزشی آکادمی بازار با مدیریت دکتر احمد محمدی قرار بگیرید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی