معرفی پرفروش‌ترین کتاب‌های مدیریت زمان در سال 2021

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۴ خرداد, ۱۴۰۰
آخرین بروزرسانی: ۲۵ مهر, ۱۴۰۱
کتاب های مدیریت زمان

کتاب‌های مدیرت زمان برای همه افرادی که در راه رسیدن به خواسته و اهداف زندگی‌شان در تلاش و تکاپو هستند، معیار مهم و کلیدی است. آکادمی بازار این بار در مجموعه مقالات معرفی کتاب دست به کار هیجان انگیزی زده و برای شما کتاب‌هایی که به تازگی منتشر شده‌اند و مورد استقبال عموم قرار گرفته است را معرفی خواهد کرد.

زمان یکی از بزرگترین دارایی‌های انسان است که بسیاری از افراد آن را به سادگی از دست می‌دهند. هر ثروتی را می‌توان دوباره به دست آورد اما زمانی که از رفته هیچوقت باز نمی‌گردد. افرادی که در زندگی اهداف بزرگی در سر دارند و برای موفقیت تلاش می‌کنند؛ به مدیریت زمان اهمیت بسیاری می‌دهند و همیشه به دنبال راهی برای ذخیره و بهینه سازی زمانشان هستند تا بهترین نتیجه را در کمترین زمان بگیرند.

یکی از راه‌های راهنمایی کتاب است. در این مقاله به معرفی پنج کتاب برای مدیریت زمان می‌پردازیم که با کمک آن‌ها بتوانید بهترین استفاده را از زمان خود ببرید. این کتاب‌ها در نوع خود بهترین هستند پس به هیچ عنوان این مقاله را از دست ندهید.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

با پرفروش‌ترین و جدیدترین کتاب‌های مدیریت زمان در سال ۲۰۱۹ آشنا شوید

کسانی که در راه رسیدن به هدف بزرگ زندگی‌شان در پی راهنمای خبره برای مدیریت زمان هستند، در این مقاله پرفروش‌ترین کتاب‌های مدیریت زمان را به شما معرفی خواهیم کرد.

اگر اهل مطالعه و پیگیری کتاب‌های مدیریت زمان و مقالات جدید هستید خواندن این مطلب را از دست ندهید.

۱. «راهنمای هدف شما» کتابی راهگشا در دستیابی به اهداف

«راهنمای هدف شما» کتابی راهگشا در دستیابی به اهداف

کتاب «Your Goal Guide» اثر دبرا ایکرلینگ اولین گزینه‌ای است که به شما پیشنهاد می‌کنیم سراغش بروید.

بدون استرس به دنبال اهدافتان باشید

با یک برنامه شروع کنید. یکی از بزرگترین دلایلی که اهداف به سرانجام نمی‌رسند این است که ما اغلب قبل از شروع کردن واقعا در مورد آنچه می‌خواهیم انجام دهیم فکر کافی را نمی‌کنیم.

«راهنمای هدف شما» توسط دبرا ایکرلینگ با اولین قدم مهم و اساسی شروع می‌شود: کشف کردن اهداف خود و ایجاد برنامه برای رسیدن به آن. ایکرلینگ به عنوان یک نویسنده حرفه‌ای، متخصص ارتباطات و کاتالیزور پروژه با بیش از 20 سال تجربه، آماده کمک به شما در دستیابی به موفقیت است.

روشی که موثر است

ایکرلینگ خوانندگان را با روش آزمایش شده و اثبات شده خود راهنمایی می‌کند، روش DEB .DEB یک سیستم طوفان مغزی و وظیفه محور است و مخفف این است: ماموریت خود را تعیین کنید، گزینه‌های خود را اکتشاف کنید، مسیر خود را بسازید.

روش ایکرلینگ نقشه راهی است برای اهداف شما. او به متخصصان کمک می‌کند تا یک نقشه را تنظیم کنند و رسالت خود را انجام دهند.

انجام روند تا حد امکان بدون استرس در کتاب‌های مدیریت زمان

به دلیل فشارهایی که اغلب برای رسیدن به موفقیت در خودمان به وجود می‌آوریم، اهداف می‌توانند ترسناک باشند. با این حال، ایکرلینگ معتقد است که تعیین اهداف باید آسان باشد، ما فقط به ابزارهای مناسب برای مقابله با آن‌ها احتیاج داریم. ایکرلینگ از طریق ترکیبی از تمرین‌ها و سیستم‌های نوشتن، فرآیندی را برای تهیه و تعیین اهداف فراهم می‌کند که بدون استرس و مدیریت آسان است.

«راهنمای هدف شما» اثر دبرا ایکرلینگ گام بعدی موفقیت است. آن را باز کنید و راهتان را پیدا کنید. چه چیز این کتاب را متمایز می‌کتد:

  • توصیه‌های به جا و کاربر پسند
  • نمونه‌ها و مطالعات آسان برای خواندن
  • برگه‌های قابل تنظیم و منابع بی‌شماری برای اینکه شما را یک قدم برای رسیدن به هدف نزدیک کند.

خوانندگان کتاب‌هایی مانند «عادت‌های اتمی»، «بهترین سال شما همیشه» و «روش Bullet Journal»، کتاب «راهنمای هدف شما» را دوست خواهند داشت. نقشه راهی برای تنظیم، برنامه ریزی و دستیابی به اهداف.

نام کتابنام نویسندهسال انتشارتعداد صفحهانتشارات
Your Goal GuideDebra Eckerling January 14, 2020224 صفحهMango

۲. کتاب انتخاب کنید تا برنده شوید

 کتاب انتخاب کنید تا برنده شوید

زندگی خود را تغییر دهید، یک انتخاب ساده در یک زمان. کتاب تازه منتشر شده تام زیگلار با عنوان « Choose to Win: Transform Your Life, One Simple Choice at a Time» یک کتاب فوق‌العاده در بحث مدیریت زمان است.

در این کتاب می‌خوانید که راز پیروزی در زندگی یک انتخاب خوب در هر زمان است. آیا از شغل یا روابط خود نا امید شده‌اید؟ آیا مطمئن نیستید که کاری که اکنون در زندگی انجام می‌دهید درست است؟ در این کتاب انقلابی جدید، نویسنده در این کتاب به صورت تخصصی و حرفه‌ای به شما آموزش خواهد داد برای موفقیت و پیروزی در زندگی چه باید بکنید.

باید انتخاب کنید که برنده شوید، او به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید بدون ایجاد ناراحتی گسترده به تغییرات گسترده دست یابید. همه چیز با مشخص کردن دلیل شما شروع می‌شود. برنامه انقلابی وی شما را با انجام یک انتخاب کوچک در یک زمان و دنباله‌ای از مراحل آسان برای پیروی کردن در هفت حوزه اصلی راهنمایی می‌کند:

  • ذهنی
  • معنوی
  • جسمی
  • خانواده
  • دارایی، مالی، سرمایه گذاری
  • شخصی
  • شغل

زیگلار همچنین به شما کمک می‌کند تا عادت‌های ناسالم که باعث بدبختی، نارضایتی و عدم موفقیت می‌شوند را شناسایی کنید و مهم‌تر از همه، چگونگی اجرای عادات مثبت را برای داشتن زندگی پر معناتر خواهد آموخت.

شما می‌توانید کنترل سرنوشت خود را به دست بگیرید و به چیزی که در مورد آن آرزو کرده‌اید و شایسته آن هستید برسید. شما فقط باید این کار را انجام دهید.

در مورد نویسنده این کتاب و کتاب‌های مدیریت زمان

تام زیگلار پسر زیگ زیگلار و مدیرعامل شرکت زیگلار است. وی در سال 1987 به شرکت زیگ زیگلار پیوست و از کار در انبار، خرید و فروش، مدیریت و سپس رهبری صعود کرد.

امروز، او در سراسر جهان صحبت می‌کند؛ میزبان نمایشگاه Ziglar، یکی از پادکست‌های برتر تجاری. و فلسفه زیگلار را سرمشق خود کرده: «اگر فقط به اندازه کافی به افراد دیگر کمک کنید تا آنچه را می‌خواهند دریافت کنند، می‌توانید همه چیز را در زندگی داشته باشید.»

نام کتابنام نویسندهسال انتشارتعداد صفحهانتشارات
Choose to Win: Transform Your Life, One Simple Choice at a TimeTom Ziglar March 5, 2019256Thomas Nelson

۳. زمان واقعی عملی شدن؛ کتاب‌های مدیریت زمان

زمان واقعی عملی شدن؛ کتاب‌های مدیریت زمان

تبدیل عدم قطعیت به یک برنامه عملی برای موفقیت شخصی و حرفه‌ای. کتاب «Time to Get Real» نوشته الکس جی پلیتینو و ملیسا اسمیت است. این کتاب در 20 سپتامبر سال 2019 منتشر شده است.

شما این کتاب را انتخاب کردید زیرا چیزهای مهمی در ذهن شما وجود دارد. این یک کتاب برای راهنمای بازار و مدیریت زمان برای پیشبرد یک زندگی عالی است.

الگوی دوره برنامه‌ریزی زندگی و شغلی ما نیاز به توجه و تلاش دارد که از طرف شما انجام شود اما اگر درست پیش نروید زمان شما به پایان می‌رسد. کتاب «زمان واقعی عملی شدن» به شما کمک می‌کند تا کنترل خود را به دست بگیرید، این کتاب شما را از طریق فرآیندی که منجر به اقداماتی شود و آن اقدامات منجر به موفقیت شخصی و حرفه‌ای شود، هدایت می‌کند.

چالش‌های پیش بینی نشده را با انعطاف پذیری، اعتماد به نفس و جهت‌گیری خود مدیریت کنید. تصمیماتی بگیرید و انتخاب کنید که فرصت‌هایی را برای شما ایجاد می‌کند. زندگی و حرفه خود را ادغام کنید و آینده‌ای را که می‌خواهید بسازید.

الگوی برنامه‌ریزی زندگی و شغلی به موقع برای عملی شدن، در این کتاب و کتاب‌های مدیریت زمان این مقاله است. افراد زیادی اجازه می‌دهند زندگی برایشان اتفاق بیفتد. اما شما باید بیشتر زندگی خود را از طریق آمادگی کنترل کنید. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا آینده‌ای را که می‌خواهید با بصیرت و مسیری را که می‌توانید برای رسیدن به آنجا سفر کنید، تجسم کنید.

نام کتابنام نویسندهسال انتشارتعداد صفحهانتشارات
Time to Get Real!Alex J. Plinio , Melissa SmithSeptember 20, 2019268Rutgers University Press; None edition

۴. کتاب یک روز در هفته چیزی نیست

کتاب یک روز در هفته چیزی نیست

در کتاب «Someday Is Not a Day in the Week» نوشته سم هرن یکی دیگر از کتاب‌های مدیریت زمان در سال 2019 بوده که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. نویسنده قصد دارد در این کتاب «ده راه برای اینکه بقیه زندگی را به بهترین شکل ممکن تبدیل کنید» به شما آموزش دهد.

باید از خودم بپرسم چرا باید جلوی تحقق رویاهای فراموش شده را بگیرم. این کتاب سرشار از بینش‌ها و توصیه‌های الهام بخش، نکات زندگی و مثال‌های دنیای واقعی است. این کتاب نوشته راهنمای انگیزشی سم هرن است که به خوانندگان کمک می‌کند تا آنچه را که می‌خواهند در زندگی دریافت کنند.

آیا این خصوصیات شماست؟

  • فقط کار کردن، کار کردن، کار کردن؟
  • مشغول مراقبت از همه جز خودتان هستید؟
  • نمی‌دانید با بقیه زندگی چه باید بکنید؟
  • برنامه ریزی برای انجام چه کاری باعث می‌شود شما خوشحال شوید وقتی وقت، پول یا آزادی بیشتری دارید؟

چه می‌شود اگر روزی هرگز فرا نرسد؟ همانطور که بودا گفت : «مسئله این است، ما فکر می‌کنیم که وقت داریم.» سم هرن بانویی است که رویای پدرش این بود که هنگام بازنشستگی از همه پارک‌های ملی بازدید کند.

استاد احمد محمدی
روزانه زمانی را به خودت اختصاص بده، برای نگرشت، تخیلت و اهدافت.
استاد احمد محمدی

وی شش تا هفت روز در هفته به مدت چند دهه کار می‌کرد. یک هفته بعد از خواب طولانی متوجه شدند که سکته مغزی کرده. سم نمی‌خواهد که چنین اتفاقی برای شما رخ دهد. او یک سال در طول سفر، از مردم پرسید: «آیا زندگی خود را دوست دارید؟ کارتان را چطور؟ اگر چنین است، چرا؟ اگر اینطور نیست، چرا نه؟»

بینش‌های شگفت انگیز در مورد آنچه مردم را خوشحال یا ناراضی می‌کند، چه کاری در مورد آن انجام می‌دهند یا نه و چرا … به شما الهام می‌بخشد تا وقت دیگری را برای آنچه که اکنون مهم است، بعدا توصیف نکنید.

زندگی برای به تعویق انداختن بسیار گرانبهاست. وقت آن است که خودتان را در داستان خود قرار دهید. خبر خوب این است که راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید همین حالا انجام دهید تا زندگی‌تان بیشتر از آنچه می‌خواهید باشد.

لازم نیست خودخواه باشید، کار خود را رها کنید یا برای انجام آن‌ها برنده شوید. سم هرن توصیه‌های عملی را در فصل‌های کوتاه و پرتحرک ارائه می‌دهد تا به شما نشان دهد که چگونه می‌توانید اکنون بهترین زندگی را داشته باشید.

نام کتابنام نویسندهسال انتشارتعداد صفحهانتشارات
Someday Is Not a Day in the Weeksam horn March 12, 2019288St. Martin’s Press

۵. کتاب عملکرد شخصی‌تان را تسریع کنید

کتاب عملکرد شخصی‌تان را تسریع کنید

کتاب «Accelerate Personal Performance» نوشته رالف وارکو آخرین کتابی است که در این مقاله قصد داریم در مورد آن چکیده‌ای را به شما ارائه دهیم. این هم مانند سایر کتاب‌های مدیریت زمان تلاش می‌کند به بهتر شدن شما در کار و زندگی راهکارهایی را ارائه دهد.

کتاب «تسریع عملکرد شخصی» راهنمای شما برای دستیابی به اهدافی است که همیشه دوست داشتید داشته باشید اما به آن توجه نکرده‌اید یا نمی‌دانید از کجا شروع کنید.

این کتاب مملو از داستان‌های قهرمانان الهام بخش، مشاوره عملی و حقایق علمی جذاب در مورد انگیزه و چگونگی استفاده بیشتر از توانایی خود و روزهای شماست، این کتاب برای هرکسی است که می‌خواهد کارها را انجام دهد و البته آن‌ها را سریع‌تر انجام دهد.

آنچه که من در مورد عملکرد شخصی شتاب ترجیح می‌دهم، ترکیب داستان پردازی و ایده‌های عملی است. هیچ مشکلی وجود ندارد که کار سختی را که برای رسیدن به موفقیت لازم است، انجام دهید بلکه یک واقعیت واقعی تشویق کننده است.

رالف وارکو، نویسنده کتاب‌های مدیریت زمان

رالف وارکو، نویسنده پرفروش «اگر به دنبال دستیابی به اهدافی هستید که همیشه می‌خواستید» است و اگر به توصیه‌های درست و الهام بخش نیاز دارید پس این کتاب سرگرم کننده و مبتکرانه برای شما مناسب است. این کتابی شگفت انگیز برای همه است که به دنبال آن هستند که برای دستیابی به بهترین‌های خود همیشه در حال تلاش هستند.

آن را دوست داشته باشید و مولفه‌های اصلی برای کمک به دستیابی به اهداف خود را بهتر بشناسید. یک ممیزی کهنه و قدیمی شما می‌تواند برنامه موفقیت خود را حول محور قرار دهید. چگونه می‌توانید براساس شواهد علمی خوشبخت‌ترین فرد زنده شوید؟

علم تاثیر چیست؟ بهترین استراتژی‌ها برای اتخاذ تصمیم و برای تبدیل شدن به یک شخصیت اصلی تاثیرگذار. چگونه می‌توان با نتایج به خوبی شکل گرفته، اهدافی که می‌توانید به آن‌ها برسید و استراتژی‌هایی را که برای شما کارآمد خواهد بود، تعیین کنید؟

نام کتابنام نویسندهسال انتشارتعداد صفحهانتشارات
Accelerate Personal PerformanceRalph VarcoeOctober 2, 2019250Independent Publishing Network

کتاب‌های مدیریت زمان و موفقیت

اگر عادات بدی دارید که شما را عقب می‌اندازد، بیاموزید که چگونه موارد خوب را ایجاد کنید که شما را به سمت اهداف خود سوق می‌دهد. عادات خوب یک ویژگی اساسی است که توسط افراد موفق به اشتراک گذاشته می‌شود، بنابراین چگونه می‌توانید یک عزم و اراده محکم را توسعه دهید که شما را در مسیر نگه دارد؟

دستیابی به مسائل به تنهایی بسیار دشوار است اما اگر از قدرت تیم اطراف خود استفاده کنید، بسیار آسان‌تر است. چگونه آن تیم را ایجاد می‌کنید و آن‌ها را در سفر با خود همراه می‌کنید؟ برخی از ابزارهای ضروری برای موفقیت شما چیست؟ کدام موارد را می‌آموزید و از داستان‌های قهرمانان و موفقیت‌‌های دیگران الهام می‌گیرید.

پادکست فکرانه - مدیریت زمان

آکادمی بازار در این مقاله کتاب‌های مدیریت زمان را به شما معرفی کرد که هنوز وارد بازار نشده و ترجمه نیز نشده است. اگر دوست دارید در عرصه مطالعه این دست کتاب‌ها جلوتر از بقیه باشید حالا وقت مطالعه است.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی