افزایش طول عمر: راز طول عمر در ویدئو انگیزشی دکتر احمد محمدی

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۷ آذر, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

افزایش طول عمر و راهکارهای آن:

می‌گویند عمر دست خدا است. این درست است که همه‌ی قدرت‌های عالم در دستان قدرتمند خداوند بخشنده و مهربان است. اما آیا راهکارهایی وجود دارد بتوانیم در این دنیا مسیرهایی را در پیش بگیریم که منجر به موفقیت بیشترمان شود؟ بی‌شک زمان و داشتن طول عمر بیشتر، نعمتی از نعمت‌های خداوند است که رویا داشتن و رسیدن به خواسته و آرزوها از جمله نشانه‌های آن است. اما بزرگترین دشمن زندگی تو چه کسی است؟ آکادمی بازار با مدیریت دکتر احمد محمدی، با شما همراه است تا به شما پاسخ دهد.

استاد احمد محمدی
اگر تغییر از خود را بپذیری و شروع کنی، بخش اعظم راه موفقیت را پیموده‌ای.
استاد احمد محمدی

عمر دست خدا است ولی راهکارهایی وجود دارد که می‌توانیم این تن و جسمی که خداوند نزد ما به ودیعه گذاشته را سالم‌تر و قوی‌تر کنیم. تصور کنید دستگاهی الکترونیکی مثل کامپیوتر به دو نفر داده شده است. نفر اول روی سیستم کامپیوتری آنتی ویروس مناسب می‌ریزد. فلش مموری‌ها را قبل از اتصال به رایانه اسکن می‌کند تا ویروس نداشته باشند، هر برنامه‌ای که ممکن است به سیستم آسیب می‌رساند روی آن نصب نمی‌کند و بعد از استفاده، رایانه را خاموش می‌کند.

اما نفر دوم، موقع خوردن چای بخشی از آن روز کیبورد دستگاه می‌ریزد. اصلا نمی‌داند آنتی ویروس چیست و اصلا اطلاعاتی در مورد نحوه نگهداری از سیستم کامپیوتری ندارد. آنتی ویروس روی آن نصب نکرده، درنتیجه دستگاه به‌سرعت ویروسی می‌شود. حافظه‌ی دستگاه آنقدر پر شده که به‌شدت به رایانه فشار وارد می‌شود.

برخی از ما نیز با جسم و ذهن خودمان رفتاری مشابه همین داریم. برخی نیازهای جسم و ذهن خودمان را خوب می‌شناسیم ولی برخی دیگر اصلا شناخت درستی نسبت به نیازهای جسمی و ذهنی خودمان نداریم.

راز طول عمر در ویدئوی انگیزشی:

اگر می‌خواهید طول عمر بیشتری را تجربه کنید. باید یک سری کارها را انجام داده و یک سری کارها را برای همیشه کنار بگذارید. باید جسم و ذهن خودتان را بشناسید و رفتاری متناسب با آن داشته باشید. تصور کنید خوردن یک ماده سمی منجر به مرگ آنی می‌شود. کسی که آن ماده‌ی سمی را بخورد می‌میرد.

افکار منفی همانند همان ماده‌ی سمی هستند که می‌توانند به ذهن و فکر شما صدمه وارد کنند. خوردن برخی خوردنی‌ها می‌تواند باعث زندگی بیشتری شود. انجام دادن برخی کارها به طول عمر بیشتر کمک می‌کند. از کجا بدانیم چه کارهایی به افزایش طول عمر کمک می‌کند و چه کارهایی باعث کاهش طول عمر می‌شود؟

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
آخرین روز عمر

آیا روش‌هایی برای افزایش طول عمر وجود دارد؟ آیا کارهایی که باعث کاهش طول عمر می‌شود را می‌شناسید؟ آیا می‌دانید چطور می‌توانید از پیری زودرس جلوگیری کنید؟ آیا می‌دانید چگونه می‌توانید به خودتان کمک کنید تا جسم و ذهنی سالم داشته باشید؟

ویدئوی انگیزشی دکتر محمدی:

اگر به خود فرصت دهید و دیدن ویدئو و چنین کارهایی را به‌عنوان راهکارهایی چاره‌ساز در زندگی پیاده سازی کنید، خیلی زود ثمرات آن را خواهید دید.

دکتر احمد محمدی در ویدئوی انگیزشی راز طول عمر اطلاعات مفیدی در مورد طول عمر بیشتر ارائه می‌دهد. قلم و کاغذ را بردارید و راهکارهایی که در ویدئو به آن اشاره شده یادداشت برداری کنید.

کمک به افزایش طول عمر کار سختی نیست. افراد بسیاری چنین مسیری را طی کرده و موفق شده‌اند پس شما نیز می‌توانید در همین مسیر حرکت کنید. باید قدم به قدم و پله به پله پیش بروید و از چیزی نترسید. شما کار درست را انجام دهید و نتیجه را به خداوند واگذار کنید. بله، عمر دست خداست ولی ابزارهایی دراختیار ما قرار داده تا بتوانیم برای طول عمر بیشتر از آن استفاده کنیم. پس معطل نکنید و مسیر درست را در پیش بگیرید. برای شروع می‌توانید اینستاگرام دکتر احمد محمدی را دنبال کنید یا از دوره‌های آموزشی مختلف آکادمی مانند فن بیان یا زبان بدن استفاده کنید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی