رازی که زندگی شما را متحول می‌کند ( ویدئو انگیزشی)

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۵ آبان, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

همه ما می‌دانیم که تا به اینجای عمرمان چقدر از زمان‌مان را در پی ترس، نگرانی، استرس، زیاده‎‌خواهی، تفکرات منفی، حسرت‌ها و… بیهوده تلف کرده‌ایم. تا کی قرار است بدین منوال ادامه دهیم، مگر از فرصت زندگی کردن چقدر باقی مانده؟ آیا زمان آن نرسیده که با آرامش لحظه‌هایمان را سپری کنیم.

گاهی شنیدن یک حرف، یک جمله و سخن در وجودمان تلنگری را سبب می‌شود که ادامه راه را درست بپیماییم. در این ویدئوی انگیزشی کلام‌های بی‌نظیری را خواهید شنید.

 

سخنانی دلنشین که از راز زندگی می‌گویند

شاید بهتر باشد که به جای جستجو برای یافتن راز زندگی از این بگوییم که چقدر فرصت‌مان محدود است و زندگی کوتاه‌تر از آن است که بخواهد به سختی و دلهره سپری شود. همه، مشکلات و مسائل این دنیا را دارند، هر کس به شکل و گونه‌های مختلف با این زندگی در حال جنگیدن هستند. اما بهتر است دست از ستیز با مشکلات برداریم. بگذاریم هر چیز بیاید و برود. خوبی مشکلات این است که نمی‌مانند، گذرا هستند و در نهایت رفتنی‌اند.

واقعیت این است که شما نمی‌دانید فردا چه خواهد شد. زندگی مانند یک سوار دیوانه است و هیچ چیز تضمینی به او نیست. از هر لحظه لذت ببرید. از هر چه در زندگی هست لذت ببرید، زندگی هیچ دکمه بازگشت به عقبی ندارد.

زندگی کوتاه است و به خوشی گذراندن آن به عهده شماست. به هر چیز کوچک و کم ارزشی اجازه ندهیم باعث رنجش و دلشکستگی ما شود. ما به دنیا آمده‌ایم تا از چند صباحی که در اختیار ماست بهره ببریم، چه به خوشی چه به ناراحتی. این به خود ما بستگی دارد.

راز زندگی

البته که روزهای سخت و دشوار در زندگی برخی بیشتر هستند اما این دلیل نمی‌شود که احساس خوشبخت بودن را از خودمان بگیریم. ما حق نداریم زندگیمان را با دیگری مقایسه کنیم. انسان‌ها شرایط زندگی متفاوتی با هم دارند. برخی افراد در سختی بزرگ شده‌اند و از شادی‌های کوچک لذت می‌برند اما گاهی برخی چنان در رفاه و آسایش بزرگ شده‌اند که شادی کوچک آنها برای اینان تمسخر آمیز بوده و کوچکترین لذتی از آن نمیبرند.

مهم حس خوبی است که ایجاد می‌شود، این حس خوب در زندگی افراد مختلف کاملا متفاوت از هم است. خوشبختی برای هر کس یک طور معنا پیدا می‌کند. پس دست از مقایسه کردن بردارید و آنگونه که خودتان دوست دارید از زندگی و لحظه‌ها لذت ببرید. راز زندگی شاید همین باشد.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
راز عمل کردن به دانسته ها

وقتی حتی از ثانیه بعد خبر نداریم و اصلا تضمینی وجود ندارد که در آن زمان حاضر باشیم یا خیر، چرا انقدر نگرانیم برای آینده. استرس برای فردایی که نیامده و معلوم نیست شاهد آن باشیم یا خیر.

آنقدر بخندید تا بدی‌ها ردشان را بگیرند و بروند، زندگی را هر طور بگیرید همانطور خواهد گذشت. به کمتر چیزی اجازه دهید تا شما را نارحت کند یا اشکی از روی غصه بریزید. زندگی مانند سفری است که خیلی زود می‌گذرد و خاطرات خوش است که برای ما خوشایند خواهد بود. تا می‌توانید خاطره خوش بسازید.

دوست داشتن و عشق ورزیدن با ارزش‌ترین اندوخته ما در زندگی است. دوست بدارید و به همه این احساس زیبا را منتقل کنید. حس خوب کمک کردن به دیگران حالتان را بهتر می‌کند. وقتی می‌توانید اینچنین حال خوب و عجیبی را نصیب خودتان کنید، آن را از خودتان دریغ مکنید.

مدام به ما یادآوری می‌شود که زندگی کوتاه است، پس سعی کنید بهترین‌ها را از خودتان به یادگار بگذارید، مثبت‌ترین رفتار و منش را داشته باشید. کاری کنید که دیگران در کنار شما احساس خوبی را تجربه کنند. وقتی کنار دوستان و خانواده می‌نشینید آن کسی باشید که حرف‌های منفی را عوض می‌کند و صحبت را به خنده و شادی می‌کشاند. این هم حال خودتان را خوب میکند هم حال کسی که مدام در حال نق زدن است.

وقتی تبدیل به چنین کسی شدید معلوم است به راز زندگی پی برده‌اید. بخندید، شاد باشید و از هر لحظه برای شاد بودن بهره ببرید.

آکادمی بازار مرجع موفقیت ایران، مجموعه‌ای غنی از مقاله‌های مختلف در زمینه‌های بازاریابی و فروش، موفقیت، ذهن قدرتمند و … ارائه می‌دهد. به‌علاوه کاربران می‌توانند از دوره‌های آموزشی این مرکز همچون دوره ثروت بهره برده و آن را ازطریق فروشگاه آکادمی‌ بازار تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی