دوره آموزشی «مدیریت جامع فروش» توسط آکادمی بازار برای گروه سایپا برگزار شد

نویسنده : تیم تحریریه آکادمی بازار
دوره آموزشی «مدیریت جامع فروش»
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on twitter
Share on linkedin

دوره آموزشی «مدیریت جامع فروش» توسط آکادمی بازار برای گروه سایپا در ۲۹ مهرماه با حضور دکتر احمد محمدی برگزار شد.

دکتر احمد محمدی موسس آکادمی بازار و مشاور و مدرس دوره‌های مختلف بازاریابی و فروش، درنخستین جلسه‌ی دوره‌ آموزشی مدیریت جامع فروش  برای کارمندان و مدیران فروش گروه سایپا در تاریخ ۲۹ مهرماه ۱۳۹۸حضور به‌هم رساند.  در این دوره‌ی آموزشی شرکت کنندگان با مهارت‌های دوره فروش و بازاریابی شامل شناخت مفاهیم بازاریابی، توسعه‌ی ‌تفکر فروش و برنامه ریزی موثر فروش، شیوه‌های اجرای برنامه فروش، روانشناسی مشتریان آشنا می‌شوند.

همچنین یکی دیگر از اهداف این دوره آموزشی، آشنایی با ارتباطات حرفه‌ای و تکنیک‌های مذاکره اصولی در فروش، نحوه فروش تلفنی، تبلیغات در فروش و … است. قرار است این دوره‌ی آموزشی روزهای علاوه بر ۲۹ مهرماه در روزهای ۶، ۱۳و ۲۰ آبان ۱۳۹۸ نیز با حضور دکتر احمد محمدی موسس آکادمی بازار برگزار شود.

پیشتر نیز  دوره اصول و فنون مذاکره با حضور دکتر احمد محمدی برای گروه انتخاب برگزار شد. همچنین دوره آموزشی «تکنیک‌های ویزیتوری و فروش حرفه‌ای» شهر شیراز با حضور دکتر احمد محمدی برگزار گردید. یکی دیگر از دوره‌هایی که توسط آکادمی بازار برگزار شده است، دوره آموزشی فروش حرفه‌ای برای شرکت خوشگوار توسط دکتر احمد محمدی و دوره آموزش ویزیتوری است.

دوره آموزشی «مدیریت جامع فروش» - آکادمی بازار
دوره آموزشی «مدیریت جامع فروش»

محتوای دوره آموزشی

در دوره آموزشی مدیریت جامع فروش ابتدا تعاریف و مفاهیم پایه بازاریابی مطرح می‌شود. سپس شرکت کنندگان دوره با ابزارهای نوین بازاریابی آشنا شده و مفهوم تفکر صحیح فروش را فرا می‌گیرند. نحوه‌ی دوره برنامه ریزی فروش و تمرکز در فرایند فروش از مهم‌ترین موضوعاتی است که بدان پرداخته می‌شود.

رمز موفقیت یک برنامه فروش، تعریف فروش و نحوه ایجاد ارتباط صحیح از دیگر سرفصل‌های این دوره آموزشی است. مدیران فروش باید خود را به‌خوبی بشناسند و روش‌های کسب اعتماد به نفس در فروش را فراگیرند. شناخت گروه‌های اصلی شخصیتی مشتریان و توصیه های مهم راجع به ظاهر یک فروشنده در دوره آموزشی توضیح داده می‌شود.

از دیگر سرفصل‌های دوره آموزشی مدیریت جامع فروش می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
سخنران انگیزشی و مربی توسعه فردی، مدرس و مشاور کسب و کار
فروش ترسناک
  • نحوه مشتری یابی
  • آشنایی با ارتباطات صحیح و اصولی در فروش
  • نکات تاثیرگذار در جلسه فروش
  • ویژگی‌های شخصیتی فروشندگان موفق
  • آشنایی با رفتار مصرف کنندگان
  • روانشناسی مشتریان
  • طبقه بندی مشتریان
  • نقش زبان بدن در فروش
  • ویژگی‌های شخصیتی فروشندگان موفق
  • شرایط جسمانی و فکری فروشنده
  • طریقه برقراری و حفظ ارتباط با مشتریان
  • زبان بدن و آداب معاشرت در فروش
  • بایدها و نبایدهای فروش
  • مراحل اتمام فرایند فروش
  • ………

کارگاه‌های عملی ارائه شده در دوره آموزشی

در این دوره آموزشی چندین کارگاه آموزشی نیز برگزار می‌شود. پرسشهای کوانتومی در فروش یکی از کارگاه‌های مفیدی است که شرکت‌کنندگان را با پرسش‌های مرسوم در فروش آشنا می‌کند. از دیگر کارگاه‌های ارائه‌ شده در دوره آموزشی می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

آکادمی بازار مفتخر است که تاکنون با بیش از ۱۱۰ برند برتر کشور همکاری داشته و دوره‌های آموزشی متعددی در زمینه‌ی بازاریابی و فروش و همچنین کسب‌و‌کار برگزار کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی دوره‌های آموزشی، پکیج‌های غیرحضوری و دریافت مشاوره با آکادمی بازار درارتباط باشید.

پرسشنامه ارزیابی مهارتهای فروش

دریافت هدیه ای 100 هزار تومانی
بعد از پر کردن پرسشنامه

بازاریابی و فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *