دوره آموزشی

دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان توسط آکادمی بازار برگزار شد

۶ آذر ۱۳۹۸ - شرکت بهستان پخش

دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان (مشتری مداری) برای شرکت بهستان پخش در تاریخ ششم آذر ۱۳۹۸ برگزار شد.

مدیریت ارتباط با مشتریان یا مشتری مداری از موضوعات مهمی است که سازمان‌ها و شرکت‌هایی که خدمات و محصول‌هایی به بازار عرضه می‌کنند، باید به آن توجه داشته باشند.

آکادمی بازار با مدیریت دکتر احمد محمدی، دوره‌های آموزشی مختلفی در موضوعات تکنیک های فروش موثر، برنامه ریزی فروش، مدیریت بازاریابی، مشتری مداری، اصول مدیریت و سرپرستی فروش، پرورش ویزیتور حرفه ای، بازاریابی تلفنی، نخبگان فروش، فن بیان و ارتباط موفق، اصول و فنون مذاکره موفق و زبان بدن و آداب معاشرت برگزار می‌کند.

یکی از دوره‌های آموزشی، مشتری مداری است که در آن شرکت‌کنندگان با توسعه مهارت‌های شناخت مشتریان و نیازهای آنها آشنا می‌شوند. از دیگر از اهداف این دوره می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • افزایش تکنیک های ارتباط موثر جهت تاثیر گذاری بر مشتریان
  • شیوه های ترغیب مشتریان و تکنیک‌های حفظ
  • ارتقاء و  وفادارسازی مشتریان

دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان (مشتری مداری) برای شرکت بهستان پخش در تاریخ ششم آذر ۱۳۹۸ با حضور دکتر احمد محمدی برگزار شد.

دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان
مدیریت ارتباط با مشتریان

محتوای دوره آموزشی مشتری مداری

در این دوره آموزشی ابتدا شرکت کنندگان با تعریف مشتری و دسته بندی مشتریان آشنا می‌شوند. سپس، تعاریف رضایت مشتری، اصول و مهارت های رفتار با مشتری توضیح داده می‌شود. از دیگر رئوس این دوره می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • روانشناسى مشترى
  • شناسایی صدای مشتری
  • مدیریت شکایات مشتری
  • انواع مشتری از جهت میزان رضایت
  • نحوه دریافت بازخورد از مشتری
همراه با سمینار رایگان موفقیت آکادمی بازار
بخوانید

ممکن است برخی مشتریان عصبانی باشند که شیوه مدیریت رفتار مشتری عصبانی از اهمیت بالایی برخوردار است. فرآیند خنثی نمودن عصبانیت در مشتری: کنترل، پذیرش، تمرکز و حل مشکل، دلایل اصلی اعلام شکایات مشتریان در این دوره آموزشی توضیح داده می‌شود. انواع شاکیان و نحوه برخورد با آنها، دلایل عدم اعلام شکایات مشتریان و راهکارهای رسیدگی به شکایات مشتریان از دیگر محورهای دوره آموزشی مشتری مداری است.

همچنین کارگاه‌های عملی ارائه شده در دوره عبارت است از:

  • تست میزان شنود موثر و راههای افزایش شنوندگی فعال
  • کارگاه مدیریت خشم
  • فن بیان اثر گذار با مشتریان
  • لیست سوالات درست از مشتری
  • پیگیری مشتریان کم خرید

 آکادمی بازار با مدیریت دکتر احمد محمدی، مجموعه‌ای از ویدئوهای آموزشی و انگیزشی منتشر کرده است که می‌تواند پاسخگوی برخی دغدغه‌های ذهنی کاربران باشد. عناوین برخی از این ویدئوهای آموزشی عبارتند از: منتظر معجزه بمانم یا قوانین موفقیت را یاد بگیرم؟، از کجا بفهمیم در آینده موفق خواهیم شد یا خیر؟ ، چگونه می‌توانیم زندگی را طور دیگری ببینیم؟، نقش مشکلات در زندگی ما چیست؟، چه زمان به موفقیت می‌رسیم؟ و بسیاری از ویدئوهای آموزشی که می‌تواند راهگشا باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌های آموزشی آکادمی بازار می‌توانید به صفحه‌ی دوره‌ آموزشی در وب‌سایت مراجعه کنید. همچنین در صفحه‌ی مربوط به دوره آموزشی پرورش ویزیتور حرفه‌ای می‌توانید با اهداف دوره، مخاطبان دوره و دستاوردها آشنا شوید.

به رشد فردی و کاری تون اهمیت میدین؟
در خبرنامه آکادمی بازار عضو بشین!
با عضویت در خبرنامه می تونید بهترین مطالب، پادکست ها و ویدئوهای سایت را از دست ندید
دوره آموزشی مدیریت برگزاری جلسات برای شرکت ملی گاز برگزار شد
بخوانید
دنبال موفقیتم
یه امتحانی بکنید! هر وقت بخواهید می تونید اشتراکتون را لغو کنید 🙂

مطالب مرتبط

بازاریاب حرفه‌ ای در فیلم فهرست شیندلر
دوره آموزشی مدیریت برگزاری جلسات برای شرکت ملی گاز برگزار شد
چند راه ابتکاری و جالب برای آموزش تیم فروش
دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره فروش موفق برای شرکت داروپخش برگزار شد
دوره آموزشی تکنیک‌های ویزیتوری و فروش حرفه‌ای در شهر کرمان برگزار شد
برچسب ها

تینا پورشاهید

زندگی را باید ساخت. درکنار هم می‌توانیم بهترین‌ها را تجربه کرده و زندگی را با تلاش مستمر، پشتکار، آموزش و همراهی از نو بسازیم. در کنار هم قوی‌تر از قبل پیش خواهیم رفت. خستگی در ما راهی ندارد چون معتقدیم هیچ وقت برای ساختن زندگی دیر نیست.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
به رشد فردی و کاری تون اهمیت میدین؟
در خبرنامه آکادمی بازار عضو بشین!
با عضویت در خبرنامه می تونید بهترین مطالب، پادکست ها و ویدئوهای سایت را از دست ندید
دنبال موفقیتم
یه امتحانی بکنید! هر وقت بخواهید می تونید اشتراکتون را لغو کنید :)
close-link
بستن