دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان توسط آکادمی بازار برگزار شد

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۴ آذر, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۶ آبان, ۱۴۰۱
دوره آموزشی
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان (مشتری مداری) برای شرکت بهستان پخش در تاریخ ششم آذر ۱۳۹۸ برگزار شد.

مدیریت ارتباط با مشتریان یا مشتری مداری از موضوعات مهمی است که سازمان‌ها و شرکت‌هایی که خدمات و محصول‌هایی به بازار عرضه می‌کنند، باید به آن توجه داشته باشند.

یکی از دوره‌های آموزشی، مشتری مداری است که در آن شرکت‌کنندگان با توسعه مهارت‌های شناخت مشتریان و نیازهای آنها آشنا می‌شوند. از دیگر از اهداف این دوره می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • افزایش تکنیک های ارتباط موثر جهت تاثیر گذاری بر مشتریان
  • شیوه های ترغیب مشتریان و تکنیک‌های حفظ
  • ارتقاء و  وفادارسازی مشتریان

دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان (مشتری مداری) برای شرکت بهستان پخش در تاریخ ششم آذر ۱۳۹۸ با حضور دکتر احمد محمدی برگزار شد.

محتوای دوره آموزشی مشتری مداری

مدیریت ارتباط با مشتریان

در این دوره آموزشی ابتدا شرکت کنندگان با تعریف مشتری و دسته بندی مشتریان آشنا می‌شوند. سپس، تعاریف رضایت مشتری، اصول و مهارت های رفتار با مشتری توضیح داده می‌شود. از دیگر رئوس این دوره می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • روانشناسى مشترى
  • شناسایی صدای مشتری
  • مدیریت شکایات مشتری
  • انواع مشتری از جهت میزان رضایت
  • نحوه دریافت بازخورد از مشتری

ممکن است برخی مشتریان عصبانی باشند که شیوه مدیریت رفتار مشتری عصبانی از اهمیت بالایی برخوردار است. فرآیند خنثی نمودن عصبانیت در مشتری: کنترل، پذیرش، تمرکز و حل مشکل، دلایل اصلی اعلام شکایات مشتریان در این دوره آموزشی توضیح داده می‌شود.

انواع شاکیان و نحوه برخورد با آنها، دلایل عدم اعلام شکایات مشتریان و راهکارهای رسیدگی به شکایات مشتریان از دیگر محورهای دوره آموزشی مشتری مداری است.

همچنین کارگاه‌های عملی ارائه شده در دوره عبارت است از:

  • تست میزان شنود موثر و راههای افزایش شنوندگی فعال
  • کارگاه مدیریت خشم
  • فن بیان اثر گذار با مشتریان
  • لیست سوالات درست از مشتری
  • پیگیری مشتریان کم خرید
استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - مشتری مداری

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی