دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان توسط آکادمی بازار برگزار شد

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on twitter
Share on linkedin

دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان (مشتری مداری) برای شرکت بهستان پخش در تاریخ ششم آذر ۱۳۹۸ برگزار شد.

مدیریت ارتباط با مشتریان یا مشتری مداری از موضوعات مهمی است که سازمان‌ها و شرکت‌هایی که خدمات و محصول‌هایی به بازار عرضه می‌کنند، باید به آن توجه داشته باشند.

آکادمی بازار با مدیریت دکتر احمد محمدی، دوره‌های آموزشی مختلفی در موضوعات تکنیک های فروش موثر، برنامه ریزی فروش، مدیریت بازاریابی، مشتری مداری، اصول مدیریت و سرپرستی فروش، پرورش ویزیتور حرفه ای، بازاریابی تلفنی، نخبگان فروش، فن بیان و ارتباط موفق، اصول و فنون مذاکره موفق و زبان بدن و آداب معاشرت برگزار می‌کند.

یکی از دوره‌های آموزشی، مشتری مداری است که در آن شرکت‌کنندگان با توسعه مهارت‌های شناخت مشتریان و نیازهای آنها آشنا می‌شوند. از دیگر از اهداف این دوره می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • افزایش تکنیک های ارتباط موثر جهت تاثیر گذاری بر مشتریان
  • شیوه های ترغیب مشتریان و تکنیک‌های حفظ
  • ارتقاء و  وفادارسازی مشتریان

 

استاد احمد محمدی
پادکست فکرانه -مشتری مداری (برای شنیدن Play کنید )

 

دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان (مشتری مداری) برای شرکت بهستان پخش در تاریخ ششم آذر ۱۳۹۸ با حضور دکتر احمد محمدی برگزار شد.

دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان
مدیریت ارتباط با مشتریان

محتوای دوره آموزشی مشتری مداری

در این دوره آموزشی ابتدا شرکت کنندگان با تعریف مشتری و دسته بندی مشتریان آشنا می‌شوند. سپس، تعاریف رضایت مشتری، اصول و مهارت های رفتار با مشتری توضیح داده می‌شود. از دیگر رئوس این دوره می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • روانشناسى مشترى
  • شناسایی صدای مشتری
  • مدیریت شکایات مشتری
  • انواع مشتری از جهت میزان رضایت
  • نحوه دریافت بازخورد از مشتری

ممکن است برخی مشتریان عصبانی باشند که شیوه مدیریت رفتار مشتری عصبانی از اهمیت بالایی برخوردار است. فرآیند خنثی نمودن عصبانیت در مشتری: کنترل، پذیرش، تمرکز و حل مشکل، دلایل اصلی اعلام شکایات مشتریان در این دوره آموزشی توضیح داده می‌شود. انواع شاکیان و نحوه برخورد با آنها، دلایل عدم اعلام شکایات مشتریان و راهکارهای رسیدگی به شکایات مشتریان از دیگر محورهای دوره آموزشی مشتری مداری است.

همچنین کارگاه‌های عملی ارائه شده در دوره عبارت است از:

  • تست میزان شنود موثر و راههای افزایش شنوندگی فعال
  • کارگاه مدیریت خشم
  • فن بیان اثر گذار با مشتریان
  • لیست سوالات درست از مشتری
  • پیگیری مشتریان کم خرید

 آکادمی بازار با مدیریت دکتر احمد محمدی، مجموعه‌ای از ویدئوهای آموزشی و انگیزشی منتشر کرده است که می‌تواند پاسخگوی برخی دغدغه‌های ذهنی کاربران باشد. عناوین برخی از این ویدئوهای آموزشی عبارتند از: منتظر معجزه بمانم یا قوانین موفقیت را یاد بگیرم؟، از کجا بفهمیم در آینده موفق خواهیم شد یا خیر؟ ، چگونه می‌توانیم زندگی را طور دیگری ببینیم؟، نقش مشکلات در زندگی ما چیست؟، چه زمان به موفقیت می‌رسیم؟ و بسیاری از ویدئوهای آموزشی که می‌تواند راهگشا باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌های آموزشی آکادمی بازار می‌توانید به صفحه‌ی دوره‌ آموزشی در وب‌سایت مراجعه کنید. همچنین در صفحه‌ی مربوط به دوره آموزشی پرورش ویزیتور حرفه‌ای می‌توانید با اهداف دوره، مخاطبان دوره و دستاوردها آشنا شوید.

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments