دوره آموزشی

دوره آموزشی فروش حرفه‌ای توسط دکتر احمد محمدی برگزار شد

۲۰ مهرماه ۱۳۹۸- شرکت خوشگوار (Coca Cola) -غرب تهران

دوره آموزشی فروش حرفه‌ای شرکت خوشگوار تهران غرب با حضور دکتر احمد محمدی مدیریت و موسس آکادمی بازار برگزار شد.

برای هر شرکت و سازمانی که خدماتی را دراختیار شهروندان قرار می‌دهد، افزایش فروش و فروش موثرتر و بالاتر بسیار اهمیت دارد. آکادمی بازار با مدیریت دکتر احمد محمدی مدرس و مشاور دوره‌های آموزشی فروش حرفه‌ای و ویزیتوری و کارآفرینی و کسب‌و‌کار تاکنون سمینارها و دوره‌های آموزشی متعددی در زمینه‌ی بازاریابی و فروش برگزار کرده است.

شنبه ۲۰ مهرماه ۱۳۹۸، دوره‌ آموزشی فروش حرفه‌ای برای مدیران فروش و کارمندان شرکت خوشگوار (Coca Cola) غرب تهران با حضور دکتر احمد محمدی برگزار شد. پیشتر نیز دوره آموزشی «اصول و فنون مذاکره فروش» با حضور دکتر احمد محمدی برگزار شد. همچنین مقاله‌های متعددی در بلاگ آکادمی بازار منتشر شده است که می‌تواند برای مطالعه مفید باشد. به‌عنوان مثال مقاله‌ی ۵ راه کلیدی جهت افزایش فروش و جلب اعتماد مشتری می‌تواند راهکارهای خوبی ارائه دهد. همچنین مقاله ۵ راه کلیدی جهت افزایش فروش و جلب اعتماد مشتری می‌‌تواند اطلاعات خوبی در این زمینه ارائه دهد.

مطالعه بیشتر: ورکشاپ و مشاوره گروه انتخاب توسط دکتر احمد محمدی برگزار شد

مطالعه بیشتر: دوره آموزشی «تکنیک‌های ویزیتوری و فروش حرفه‌ای» شهر اهواز با حضور دکتر احمد محمدی

دوره آموزشی فروش حرفه‌ای
دوره آموزشی فروش حرفه‌ای

اهداف و محتوای دوره‌ آموزشی فروش حرفه‌ای 

از اهداف دوره‌ی آموزشی فروش حرفه‌ای می‌توان به آشنایی شرکت کنندگان با توسعه‌ی تفکر صحیح در فروش حضوری، افزایش مهارت‌های ویزیت حضوری جهت تاثیرگذاری بر مشتریان، افزایش شیوه های ترغیب مشتریان، تکنیک‌های فروش موفق ،حفظ، ارتقاء و  وفادارسازی مشتریان اشاره کرد.

یکی از موضوعاتی که در بازاریابی و فروش باشد به آن توجه ویژه‌ای نشان داد، تفکر صحیح فروش است. مدیران فروش باید تمرکز ویژه‌ای به فرآیند فروش داشته باشند. رمز موفقیت هر برنامه فروش را بدانند و تعریف درستی از فروش و نحوه‌ی ایجاد ارتباط صحیح داشته باشند.

هر فردی که در حوزه‌ی فروش دستی دارد باید سعی کند شناخت خوبی نسبت به روحیات خودش داشته باشد. مدیران فروش باید به‌شکل موثری روی روش‌های کسب اعتماد به‌نفس خود کار کنند. همچنین علاوه بر شناخت خود، شناخت گروه‌های اصلی شخصیتی مشتریان نیز بسیار حائز اهمیت است.

دکتر احمد محمدی
دکتر احمد محمدی

در دوره‌ی آموزشی آکادمی بازار، دکتر احمد محمدی تاکید ویژه‌ای بر ظاهر فروشندگان دارند. نحو‌ه‌ی مشتری یابی نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. از دیگر سرفصل‌های این دوره‌ی آموزشی می‌توان به موضوعاتی همچون آشنایی با ارتباطات صحیح و اصولی در فروش، نکات تاثیرگذار در جلسه فروش، انتظارات خریدار از یک ویزیتور، ویژگی‌های شخصیتی فروشندگان موفق، شرایط جسمانی و فکری فروشنده، طریقه برقراری و حفظ ارتباط با مشتریان و وفادارسازی مشتریان، بایدها و نبایدهای فروش و مراحل اتمام فرایند فروش اشاره کرد.

کارگاه‌های عملی ارائه شده در دوره آموزشی

در دوره‌ آموزش فروش حرفه‌ای، کارگاه‌های آموزشی برگزار شده است که سرفصل‌های آن به ‌شرح ذیل می‌باشد:

  • مدیریت زمان در هنگام ویزیت
  • پرسش‌های کوانتومی در فروش
  • اصل واگویه ها در فروش
  • دفترچه مشاهدات در فروش
  • ارزیابی رقبا ( سان تزو)
  • لیست سوالات درست از مشتری
  • پرسش از ۱۰ مشتری
  • لیست ترس ها در فروش
  • شیوه ۱۰۰ تماس در محصولات کم فروش
  • پیگیری مشتریان کم خرید
  • ……

برای افزایش آگاهی و مهارت در کسب و کارتان می توانید به صفحه کارآفرینی و کسب و کار مراجعه کرده و از مطالب مفید آن بهره مند شوید.

 

مطالب مرتبط

محصولی از آکادمی بازار که نحوه فن بیان و آهنگ صدای شما را جذاب می‌کند
تا رسیدن به رویای بزرگ خود متوقف نشوید
دوره آموزشی «تکنیک‌های ویزیتوری و فروش حرفه‌ای» با حضور دکتر احمد محمدی
تقویت مهارت فن بیان و سخنوری با محصولات آکادمی بازار
کتاب‌ صوتی آکادمی بازار و ارائه محصولاتی متنوع و کاربردی
برچسب ها

تینا پورشاهید

زندگی را باید ساخت. درکنار هم می‌توانیم بهترین‌ها را تجربه کرده و زندگی را با تلاش مستمر، پشتکار، آموزش و همراهی از نو بسازیم. در کنار هم قوی‌تر از قبل پیش خواهیم رفت. خستگی در ما راهی ندارد چون معتقدیم هیچ وقت برای ساختن زندگی دیر نیست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن