دوره آموزشی فروش حرفه‌ای توسط دکتر احمد محمدی برگزار شد

دوره آموزشی فروش حرفه ای
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on twitter
Share on linkedin
دوره آموزشی فروش حرفه‌ای شرکت خوشگوار تهران غرب با حضور دکتر احمد محمدی مدیریت و موسس آکادمی بازار برگزار شد.

دوره آموزشی فروش حرفه‌ای – آکادمی بازار

برای هر شرکت و سازمانی که خدماتی را در اختیار شهروندان قرار می‌دهد، افزایش فروش و فروش موثرتر و بالاتر بسیار اهمیت دارد. آکادمی بازار با مدیریت دکتر احمد محمدی مدرس و مشاور دوره آموزشی فروش حرفه‌ای و ویزیتوری و کارآفرینی و کسب‌و‌کار تاکنون سمینارها و دوره‌های آموزشی متعددی در زمینه‌ی بازاریابی و فروش برگزار کرده است.

استاد احمد محمدی

زندگی شگفت‌انگیز است، کافی است راهش را پیدا کنی.

استاد احمد محمدی

شنبه ۲۰ مهرماه ۱۳۹۸، دوره‌ آموزشی فروش حرفه‌ای برای مدیران فروش و کارمندان شرکت خوشگوار (Coca Cola) غرب تهران با حضور دکتر احمد محمدی برگزار شد. پیشتر نیز دوره آموزشی «اصول و فنون مذاکره فروش» با حضور دکتر احمد محمدی برگزار شد. همچنین مقاله‌های متعددی در بلاگ آکادمی بازار منتشر شده است که می‌تواند برای مطالعه مفید باشد. به‌عنوان مثال مقاله‌ی ۵ راه کلیدی جهت افزایش فروش و جلب اعتماد مشتری می‌تواند راهکارهای خوبی ارائه دهد.

اهداف و محتوای دوره‌ آموزشی فروش حرفه‌ای 

دوره آموزش فروش حرفه‌ای و بازاریابی در آکادمی بازار - دکتر احمد محمدی

از اهداف دوره‌ی آموزشی فروش حرفه‌ای می‌توان به آشنایی شرکت کنندگان با توسعه‌ی تفکر صحیح در فروش حضوری، افزایش مهارت‌های ویزیت حضوری جهت تاثیرگذاری بر مشتریان، افزایش شیوه های ترغیب مشتریان، تکنیک‌های فروش موفق ،حفظ، ارتقاء و  وفادارسازی مشتریان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: ورکشاپ و مشاوره گروه انتخاب توسط دکتر احمد محمدی برگزار شد

یکی از موضوعاتی که در بازاریابی و فروش باشد به آن توجه ویژه‌ای نشان داد، تفکر صحیح فروش است. مدیران فروش باید تمرکز ویژه‌ای به فرآیند فروش داشته باشند. رمز موفقیت هر برنامه فروش را بدانند و تعریف درستی از فروش و نحوه‌ی ایجاد ارتباط صحیح داشته باشند.

هر فردی که در حوزه‌ی فروش دستی دارد باید سعی کند شناخت خوبی نسبت به روحیات خودش داشته باشد. مدیران فروش باید به‌شکل موثری روی روش‌های کسب اعتماد به‌نفس خود کار کنند. همچنین علاوه بر شناخت خود، شناخت گروه‌های اصلی شخصیتی مشتریان نیز بسیار حائز اهمیت است.

در دوره‌ی آموزشی آکادمی بازار، استاد احمد محمدی تاکید ویژه‌ای بر ظاهر فروشندگان دارند. نحو‌ه‌ی مشتری یابی نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. از سرفصل‌های دیگر این دوره‌ی آموزشی می‌توان به موضوعاتی همچون آشنایی با ارتباطات صحیح و اصولی در فروش، نکات تاثیرگذار در جلسه فروش، انتظارات خریدار از یک ویزیتور، ویژگی‌های شخصیتی فروشندگان موفق، شرایط جسمانی و فکری فروشنده، طریقه برقراری و حفظ ارتباط با مشتریان و وفادارسازی مشتریان، بایدها و نبایدهای فروش و مراحل اتمام فرایند فروش اشاره کرد

کارگاه‌های عملی ارائه شده در دوره آموزشی فروش حرفه‌ای:

در دوره‌ آموزش فروش حرفه‌ای، کارگاه‌های آموزشی برگزار شده است که سرفصل‌های آن به ‌شرح ذیل می‌باشد:

  • مدیریت زمان در هنگام ویزیت
  • پرسش‌های کوانتومی در فروش
  • اصل واگویه ها در فروش
  • دفترچه مشاهدات در فروش
  • ارزیابی رقبا ( سان تزو)
  • لیست سوالات درست از مشتری
  • پرسش از ۱۰ مشتری
  • لیست ترس ها در فروش
  • شیوه ۱۰۰ تماس در محصولات کم فروش
  • پیگیری مشتریان کم خرید
  • ……

بیشتر بخوانید: دوره آموزشی «تکنیک‌های ویزیتوری و فروش حرفه‌ای» شهر اهواز با حضور دکتر احمد محمدی

برای افزایش آگاهی و مهارت در کسب و کارتان می توانید به صفحه کارآفرینی و کسب و کار مراجعه کرده و از مطالب مفید آن بهره مند شوید. هم چنین می توانید صفحه اینستاگرام دکتر احمد محمدی را نیز دنبال کنید.