دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره فروش موفق برای شرکت داروپخش برگزار شد

نویسنده : تیم تحریریه آکادمی بازار
اصول و فنون مذاکره فروش موفق
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on twitter
Share on linkedin

چه کسانی قابلیت شرکت در دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره فروش موفق را دارند؟ محتوای و درون مایه این دوره چیست؟ در این دوره چه سرفصل‌هایی تدریس می‌شود؟

دوره آموزشی مذاکره

دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره فروش موفق برای جمعی از نمایندگان فروش شرکت داروپخش در تاریخ ۱۲ دی‌ماه ۱۳۹۸ توسط آکادمی بازار برگزار شد.

فروش موفق یکی از موضوعات بسیار مهم برای شرکت‌ها و موسساتی است که خدمات و محصولاتی را به مشتریان خود عرضه می‌کنند.

اگر شرکتی نتواند محصولات و خدمات خود را به‌خوبی بفروشد، نمی‌تواند در بازار رقابتی حرفی برای گفتن داشته باشد و عملا چرخ فعالیتش نمی‌چرخد.

بیشتر بخوانید: مذاکره چگونه صورت می‌گیرد؟ ۹ مرحله مذاکره

هدف‌های دوره

آکادمی بازار با مدیریت دکتر احمد محمدی مشاور ۱۱۰ برند برتر کشور و مجری دوره‌های آموزشی متنوع در زمینه‌های بازاریابی و فروش، تاکنون دوره‌های آموزشی متنوعی برای شرکت‌ها و موسسات مختلف در زمینه‌ آموزش مهارت مذاکره فروش موفق برگزار کرده است.

دوره اصول مدیریت و سرپرستی با بهترین استراتژی فروش

هدف این دوره‌ آموزشی، ارتقاء توانمندی‌های فروشندگان با روش‌های ارتباطات موثر، تکنیک‌های مذاکره اثر بخش و اصولی جهت موفقیت در مذاکره فروش و ارتباطات شغلی و حرفه‌ای، ایجاد رابطه اصولی و دراز مدت با مشتریان در مذاکره فروش و شناخت دام‌های مذاکراتی است.

در دوره بازاریابی و فروش ” ستارگان فروش ” خود را به یک فروشنده تمام عیار تبدیل کنید.

دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره دوره فروش موفق برای جمعی از نمایندگان فروش شرکت داروپخش در تاریخ ۱۲ دی‌ماه ۱۳۹۸ توسط دکتر احمد محمدی موسس آکادمی بازار برای شرکت داروپخش (شعبات کرج – قزوین و تهران غرب) برگزار شده در دفتر مرکزی شرکت برگزار شد.

محتوای دوره اصول و فنون مذاکره فروش موفق 

اصول و فنون مذاکره فروش موفق

در این دوره آمورشی تعریف مذاکره تجاری، تشریح مراحل مذاکره، انواع مذاکره تجاری،‌ مذاکره بد – مذاکره خوب، چهار اصل مذاکرات حرفه‌ای و تشخیص مذاکرات حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای آموزش داده شد.

استاد احمد محمدی
دانش عصایی است که با تکیه بر آن می‌توانی رو به جلو حرکت کنی، ولی نیروی محرکه نیست.
استاد احمد محمدی

همچنین آداب مذاکره فروش، کارگاه تشریح انواع نقش‌های مذاکراتی و تشریح انواع مذاکره کننده مورد بحث قرار می‌گیرد. 

بیشتر بخوانید: دوره اصول مدیریت و سرپرستی فروش

در این دوره موضوعات ذیل مورد بررسی قرار گرفتند

  • کارگاه عملی تعیین سطح مذاکره کنندگان
  • کارگاه  انواع شخصیت مذاکره کنندگان
  • کارگاه عملی تعیین خصلت برون گرایی و درون گرایی شرکت کنندگان
  • نحوه شروع و پایان مذاکرات
  • تن گفتار Body language
  • بایدها و نبایدهای مذاکرات
  • انواع روش‌های مذاکره و نحوه برخورد با آن‌ها
  • نمایش فیلم مذاکراتی و تحلیل آن
  • فاکتورهایی که یک مذاکره کننده حرفه‌ای بایستی داشته باشد
  • دام‌ها و حیله‌های مذاکراتی
  • ارائه موارد کاری و حل آن‌ها

موارد ارائه شده

  • پیش آزمون
  • کارگاه تشخیص سبک مذاکراتی شرکت کنندگان
  • تست‌های شخصیتی مرتبط با مذاکره
  • کارگاه ۱۰۰ سوال مذاکراتی
  • فیلم‌های تکنیک‌های موثر در مذاکره
  • آزمون
دوره بازاریابی و فروش

آکادمی بازار مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی و ویدئوهای آموزشی و انگیزشی منتشر کرده است که می‌تواند پاسخگوی برخی دغدغه‌های ذهنی کاربران باشد. عناوین برخی از این ویدئوهای آموزشی عبارت‌اند از: منتظر معجزه بمانم یا قوانین موفقیت را یاد بگیرم؟، از کجا بفهمیم در آینده موفق خواهیم شد یا خیر؟ ، چگونه می‌توانیم زندگی را طور دیگری ببینیم؟، نقش مشکلات در زندگی ما چیست؟، چه زمان به موفقیت می‌رسیم؟ و بسیاری از ویدئوهای آموزشی که می‌تواند راهگشا باشد.

با کمک بسته آموزشی «تکنیک‌های افزایش فروش» می‌توانید در فروش محصولات خود به موفقیت چشم‌گیری برسید.

لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *