دوره آموزشی زبان بدن و آداب معاشرت در فروش توسط آکادمی بازار برگزار شد

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۴ آبان, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ مرداد, ۱۴۰۰
دوره آموزشی
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

دوره آموزشی «زبان بدن و آداب معاشرت در فروش» با حضور دکتر احمد محمدی موسس و مشاور آکادمی بازار برای تیم فروش شرکت بهستان پخش برگزار شد.

آکادمی بازار مفتخر است دوره‌های آموزشی کاربردی را برای مخاطبان خود متناسب با نیاز آنها برگزار می‌کند. یکی از دوره‌های آموزشی که بی‌شک تیم فروش هر شرکت و سازمانی بهتر است به آن مسلط بوده و آن را فرابگیرد، دوره آموزشی «زبان بدن و آداب معاشرت در فروش» است.

تیم فروش باید تسلط کافی بر مهارت‌های‌ ارتباطی داشته باشند. ضرورت حفظ و رعایت آداب و معاشرت مناسب در مواجه با مشتریان یکی از موضوعات مهمی است که باید بدان توجه شود. از سوی دیگر تسلط بر مهارت‌های ارتباطی باعث اثربخشی و موفقیت در دوره آموزش ویزیتوری می‌شود.

از اهداف این دوره‌ی آموزشی می‌توان به آشنایی باانواع حالات و زبان‌­های بدن موثر در روبرو شدن با مشتریان، زبان بدن مناسب در دوره فروش و فروشندگی و همچنین چگونگی ترجمه و فهم زبان بدن مشتریان اشاره کرد.

دوره آموزشی «زبان بدن و آداب معاشرت در فروش» با حضور دکتر احمد محمدی موسس و مشاور آکادمی بازار در روز اول آبان‌ماه ۱۳۹۸برای تیم فروش شرکت بهستان پخش برگزار شد. پیش از این نیز دوره‌های آموزشی متعددی از سوی آکادمی بازار برگزار شده است. دوره آموزشی «اصول و فنون مذاکره فروش» با حضور دکتر احمد محمدی برای گروه انتخاب برگزار شد. همچنین دوره آموزشی «تکنیک‌های ویزیتوری و فروش حرفه‌ای» شهر شیراز با حضور دکتر احمد محمدی برگزار گردید. یکی دیگر از دوره‌هایی که توسط آکادمی بازار برگزار شده است، دوره آموزشی فروش حرفه‌ای برای شرکت خوشگوار توسط دکتر احمد محمدی است.

محتوای دوره آموزشی

دوره آموزشی - آکادمی بازار

در این دوره‌ی آموزشی، به شرکت کنندگان ابتدا در مورد چرایی و ضرورت زبان بدن توضیحاتی ارائه می‌شود. سپس انواع راه‌­های ارتباطی و مفاهیم و تعاریف زبان بدن توضیح داده می‌شود. مخاطبان باید معانی حرکات دست، پا، دهان و بدن را به‌خوبی فرا گیرند و با انواع ژست­‌ها آشنا شوند. زبان بدن فروشنده و مشتری به‌علاوه‌ی شناسایی دروغگو در کارگاه‌های مرتبط به‌همراه پخش فیلم در حوزه زبان بدن توضیح داده می‌شود.

تیم فروش باید با ضرورت حفظ و رعایت آداب معاشرت آشنا شود. به‌همین دلیل تاریخچه آداب معاشرت و اصول و قواعد اصلی رعایت آداب معاشرت در فروش به آنها توضیح داده می‌شود. از دیگر محورهای آموزشی این دوره می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد: 

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
زبان بدن

  • آداب تجارت و پوشش
  • آداب مکالمات تلفنی
  • آداب رفتار در اماکن عمومی
  • آداب رفتار با همکار
  • آداب نامه نویسی
  • آداب رفتار با خانم ها
  • و رفتار و Personality مناسب در فروش
  • و سایر موارد

همچنین آکادمی بازار مرجع موفقیت ایران، مجموعه‌ای غنی از مقاله‌های مختلف در زمینه‌های بازاریابی و فروش، موفقیت، ذهن قدرتمند و … ارائه می‌دهد. به‌علاوه کاربران می‌توانند از دوره‌های آموزشی این مرکز بهره برده و آن را ازطریق فروشگاه آکادمی‌ بازار تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی