دوره آموزشی

دوره آموزشی زبان بدن و آداب معاشرت در فروش توسط آکادمی بازار برگزار شد

اول آبان‌ماه ۱۳۹۸ - شرکت بهستان پخش

دوره آموزشی «زبان بدن و آداب معاشرت در فروش» با حضور دکتر احمد محمدی موسس و مشاور آکادمی بازار برای تیم فروش شرکت بهستان پخش برگزار شد.

آکادمی بازار مفتخر است دوره‌های آموزشی کاربردی را برای مخاطبان خود متناسب با نیاز آنها برگزار می‌کند. یکی از دوره‌های آموزشی که بی‌شک تیم فروش هر شرکت و سازمانی بهتر است به آن مسلط بوده و آن را فرابگیرد، دوره آموزشی «زبان بدن و آداب معاشرت در فروش» است.

تیم فروش باید تسلط کافی بر مهارت‌های‌ ارتباطی داشته باشند. ضرورت حفظ و رعایت آداب و معاشرت مناسب در مواجه با مشتریان یکی از موضوعات مهمی است که باید بدان توجه شود. از سوی دیگر تسلط بر مهارت‌های ارتباطی باعث اثربخشی و موفقیت در ویزیتوری می‌شود.

از اهداف این دوره‌ی آموزشی می‌توان به آشنایی باانواع حالات و زبان‌­های بدن موثر در روبرو شدن با مشتریان، زبان بدن مناسب در فروش و فروشندگی و همچنین چگونگی ترجمه و فهم زبان بدن مشتریان اشاره کرد.

دوره آموزشی «زبان بدن و آداب معاشرت در فروش» با حضور دکتر احمد محمدی موسس و مشاور آکادمی بازار در روز اول آبان‌ماه ۱۳۹۸برای تیم فروش شرکت بهستان پخش برگزار شد. پیش از این نیز دوره‌های آموزشی متعددی از سوی آکادمی بازار برگزار شده است. دوره آموزشی «اصول و فنون مذاکره فروش» با حضور دکتر احمد محمدی برای گروه انتخاب برگزار شد. همچنین دوره آموزشی «تکنیک‌های ویزیتوری و فروش حرفه‌ای» شهر شیراز با حضور دکتر احمد محمدی برگزار گردید. یکی دیگر از دوره‌هایی که توسط آکادمی بازار برگزار شده است، دوره آموزشی فروش حرفه‌ای برای شرکت خوشگوار توسط دکتر احمد محمدی است.

مطالعه بیشتر: دوره آموزشی فروش حرفه‌ای توسط دکتر احمد محمدی برگزار شد

مطالعه بیشتر: دوره آموزشی «تکنیک‌های ویزیتوری و فروش حرفه‌ای» شهر مشهد با حضور دکتر احمد محمدی

دوره آموزشی زبان بدن
دوره آموزشی زبان بدن

محتوای دوره آموزشی

در این دوره‌ی آموزشی، به شرکت کنندگان ابتدا در مورد چرایی و ضرورت زبان بدن توضیحاتی ارائه می‌شود. سپس انواع راه‌­های ارتباطی و مفاهیم و تعاریف زبان بدن توضیح داده می‌شود. مخاطبان باید معانی حرکات دست، پا، دهان و بدن را به‌خوبی فرا گیرند و با انواع ژست­‌ها آشنا شوند. زبان بدن فروشنده و مشتری به‌علاوه‌ی شناسایی دروغگو در کارگاه‌های مرتبط به‌همراه پخش فیلم در حوزه زبان بدن توضیح داده می‌شود.

دکتر احمد محمدی
دکتر احمد محمدی

تیم فروش باید با ضرورت حفظ و رعایت آداب معاشرت آشنا شود. به‌همین دلیل تاریخچه آداب معاشرت و اصول و قواعد اصلی رعایت آداب معاشرت در فروش به آنها توضیح داده می‌شود. از دیگر محورهای آموزشی این دوره می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد: 

  • آداب تجارت و پوشش
  • آداب مکالمات تلفنی
  • آداب رفتار در اماکن عمومی
  • آداب رفتار با همکار
  • آداب نامه نویسی
  • آداب رفتار با خانم ها
  • و رفتار و Personality مناسب در فروش
  • و سایر موارد

همچنین آکادمی بازار مرجع موفقیت ایران، مجموعه‌ای غنی از مقاله‌های مختلف در زمینه‌های بازاریابی و فروش، موفقیت، ذهن قدرتمند و … ارائه می‌دهد. به‌علاوه کاربران می‌توانند از دوره‌های آموزشی این مرکز همچون پکیج آموزشی غیرحضوری ذهن قدرتمند بهره برده و آن را ازطریق فروشگاه آکادمی‌ بازار تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند. می‌توانید از طریق فروشگاه محصولات آکادمی بازار درجریان سایر محصولات از جمله کتاب صوتی، فیلم آموزشی، محصولات بازاریابی و فروش، محصولات مربوط به توسعه فردی، محصولات مربوط به کارآفرینی و آموزش مالی و همچنین دوره آموزشی غیرحضوری قرار بگیرید.

مطالب مرتبط

برچسب ها

تینا پورشاهید

زندگی را باید ساخت. درکنار هم می‌توانیم بهترین‌ها را تجربه کرده و زندگی را با تلاش مستمر، پشتکار، آموزش و همراهی از نو بسازیم. در کنار هم قوی‌تر از قبل پیش خواهیم رفت. خستگی در ما راهی ندارد چون معتقدیم هیچ وقت برای ساختن زندگی دیر نیست.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن