دوره آموزشی

دوره آموزشی تکنیک‌های ویزیتوری و فروش حرفه ای شرکت خوشگوار (Hey Day) برگزار شد

۲۲ مهرماه ۱۳۹۸- شرکت خوشگوار (Hey Day) - تهران

دوره آموزشی تکنیک‌های ویزیتوری و فروش حرفه‌ای شرکت خوشگوار (Hey Day) تهران با حضور دکتر احمد محمدی مدیریت و موسس آکادمی بازار برگزار شد.

طی روزهای گذشته آکادمی بازار دوره‌های آموزشی متعددی برای شرکت  خوشگوار برگزار کرده است. ابتدا در تاریخ ۲۰ مهرماه، دوره آموزشی فروش حرفه‌ای شرکت خوشگوار (Coca Cola) -غرب تهران توسط دکتر احمد محمدی برگزار شد. سپس در تاریخ ۲۱ مهرماه، دوره آموزشی فروش حرفه‌ای برای شرکت خوشگوار توسط دکتر احمد محمدی برگزار شد.

اکنون در سومین روز و در تاریخ ۲۲ مهرماه، دوره‌ آموزشی تکنیک‌های ویزیتوری و فروش حرفه‌ای برای گروه سوم از سرپرستان فروش، فروشندگان و موزعین شرکت خوشگوار (Hey Day) با حضور دکتر احمد محمدی مشاور، مدرس و موسس آکادمی بازار برگزار شد.

مطالعه بیشتر: ورکشاپ و مشاوره گروه انتخاب توسط دکتر احمد محمدی برگزار شد

مطالعه بیشتر: دوره آموزشی «تکنیک‌های ویزیتوری و فروش حرفه‌ای» شهر اهواز با حضور دکتر احمد محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌های آموزشی آکادمی بازار می‌توانید به صفحه‌ی دوره‌ آموزشی در وب‌سایت مراجعه کنید. همچنین در صفحه‌ی مربوط به دوره آموزشی پرورش ویزیتور حرفه‌ای می‌توانید با اهداف دوره، مخاطبان دوره و دستاوردها آشنا شوید.

دوره آموزشی فروش حرفه‌ای
ویزیتوری و فروش حرفه‌ای

اهداف و محتوای دوره آموزشی تکنیک‌های ویزیتوری و فروش حرفه‌ای

در این دوره‌ آموزشی شرکت کنندگان با توسعه‌ی تفکر صحیح در فروش حضوری، افزایش مهارت‌های ویزیت حضوری جهت تاثیر گذاری بر مشتریان، افزایش شیوه‌های ترغیب مشتریان، تکنیک‌های فروش موفق، حفظ، ارتقاء و  وفادارسازی مشتریان آشنا می‌شوند.

از محتوای دوره‌ی آموزشی می‌توان به آموزش تفکر صحیح فروش، تمرکز در فرایند فروش اشاره کرد. رمز موفقیت یک برنامه فروش باید فراگرفته شود. به‌علاوه تعریف فروش و نحوه ایجاد ارتباط صحیح نیز در این دوره‌ی آموزشی به مخاطبان آموزش داده شد. از دیگر محورهای این دوره می‌توان به‌ موارد ذیل اشاره کرد:

  • شناخت خود و روش‌های کسب اعتماد به نفس در فروش
  • شناخت گروه‌های اصلی شخصیتی مشتریان
  • توصیه‌های مهم راجع به ظاهر یک فروشنده
  • نحوه مشتری‌یابی
  • آشنایی با ارتباطات صحیح و اصولی در فروش
  • نکات تاثیرگذار در جلسه فروش
  • انتظارات خریدار از یک ویزیتور
  • ویژگی‌های شخصیتی فروشندگان موفق
  • شرایط جسمانی و فکری فروشنده
  • طریقه برقراری و حفظ ارتباط با مشتریان و وفادارسازی مشتریان
  • بایدها و نبایدهای فروش
  • مراحل اتمام فرایند فروش

کارگاه‌های عملی ارائه شده در دوره :

در دوره‌ی آموزشی برگزار شده توسط دکتر احمد محمدی موسس آکادمی بازار کارگاه‌های عملی نیز به شرح ذیل ارائه شده است:

  • مدیرتی زمان در هنگام ویزیت
  • پرسش‌های کوانتومی در فروش
  • اصل واگویه‌ها در فروش
  • دفترچه مشاهدات در فروش
  • ارزیابی رقبا (سان تزو)
  • لیست سوالات درست از مشتری
  • پرسش از ۱۰ مشتری
  • لیست ترس ها در فروش
  • شیوه ۱۰۰ تماس در محصولات کم فروش
  • پیگیری مشتریان کم خرید

برای هر شرکت و سازمانی که خدماتی را دراختیار شهروندان قرار می‌دهد، افزایش فروش و فروش موثرتر و بالاتر بسیار اهمیت دارد. آکادمی بازار با مدیریت دکتر احمد محمدی مدرس و مشاور دوره‌های آموزشی فروش حرفه‌ای و ویزیتوری و کارآفرینی و کسب‌و‌کار تاکنون سمینارها و دوره‌های آموزشی متعددی در زمینه‌ی بازاریابی و فروش برگزار کرده است.

برای افزایش آگاهی و مهارت در کسب و کارتان می توانید به صفحه کارآفرینی و کسب و کار مراجعه کرده و از مطالب مفید آن بهره مند شوید.

 

مطالب مرتبط

محصولی از آکادمی بازار که نحوه فن بیان و آهنگ صدای شما را جذاب می‌کند
تا رسیدن به رویای بزرگ خود متوقف نشوید
دوره آموزشی «تکنیک‌های ویزیتوری و فروش حرفه‌ای» با حضور دکتر احمد محمدی
تقویت مهارت فن بیان و سخنوری با محصولات آکادمی بازار
کتاب‌ صوتی آکادمی بازار و ارائه محصولاتی متنوع و کاربردی
برچسب ها

تینا پورشاهید

زندگی را باید ساخت. درکنار هم می‌توانیم بهترین‌ها را تجربه کرده و زندگی را با تلاش مستمر، پشتکار، آموزش و همراهی از نو بسازیم. در کنار هم قوی‌تر از قبل پیش خواهیم رفت. خستگی در ما راهی ندارد چون معتقدیم هیچ وقت برای ساختن زندگی دیر نیست.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن