دوره آموزشی غیر حضوری آکادمی بازار با عنوان «تعادل بین کار و زندگی»

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۴ مهر, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۳ آبان, ۱۴۰۱
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

ایجاد تعادل بین کار و زندگی این روزها برای افراد بسیار دشوار شده است. برای رسیدن به این تعادل یک راهکار ساده و کارآمد شرکت در دوره آموزشی غیر حضوری آکادمی بازار است.

با توجه به اینکه یافتن شغل ایده‌ال و پردرآمد یا حتی شغلی مناسب با درآمدی نسبی این روزها بسیار دشوار است، زمانی که افراد در جایگاه مناسبی قرار می‌گیرند بسیار درگیر آن می‌شوند. ترسِ از دست دادن شغل یا تعدیل شدن باعث شده افراد ساعات بیشتری را مشغول کار شوند و دیگر مسائل زندگی را به فراموشی بسپارند.

نبودن تعادل بین کار و زندگی باعث مشکلات عدیده‌ای می‌شود. به وجود آمدن اختلافات خانوادگی، از بین رفتن روابط عاطفی، از دست دادن دوستان صمیمی و به وجود آمدن فاصله با همسر و فرزندان. اینها تنها بخشی از مشکلات افرادی است که بین کار و زندگی‌شان تعادل برقرار نیست.

برای رهایی از چنین وضعیتی و پیوستن به روال عادی زندگی می‌توانید در دوره‌ آموزشی غیر حضوری آکادمی بازار با عنوان «تعادل بین کار و زندگی» اثری از دیو رنشاو شرکت کنید. منظور از شرکت در این دوره تهیه این پکیج و پرداختن به آن است.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - هدف

چگونگی ایجاد «تعادل بین کار و زندگی» با دوره آموزشی غیر حضوری آکادمی بازار

نبود تعادل در کار و زندگی علاوه بر مشکلات عاطفی، صدمات خطرناکی برای سلامتی افراد خواهد داشت. در دوره آموزشی غیر حضوری آکادمی بازار سعی داریم به شما بیاموزیم چطور کار و زندگی‌تان را مدیریت کنید تا دچار مشکلات ناشی از نبود تعادل بین آنها نشوید.

زمانی می‌توانیم مدعی شویم که بین کار و زندگی‌مان تعادل را برقرار کرده‌ایم که هر دوی آنها را به طور رضایت‌بخشی حفظ کرده باشیم. ما کار می‌کنیم تا زندگی بهتری داشته باشیم، نه اینکه وقف کار شویم.

در این حالت در محیط کاری مدیر یا سرپرست از عملکرد شما راضی بوده و شاهد پیشرفت شغلی و ترقی شما است. به موقع می‌آیید و به موقع می‌روید، در صورت لزوم گاهی بیشتر در شرکت می‌مانید تا کارهای به تعویق افتاده را انجام دهید. اما این موضوع همیشگی نیست.

خانواده حضور شما را در کانون گرم خود احساس می‌کنند. شما به پدر و مادر، همسر و فرزندانتان می‌رسید و برایشان وقت می‌گذارید. از همه مهم‌تر شما برای خودتان هم وقت می‌گذارید. به سلامتی‌تان اهمیت می‌دهید و ساعاتی را برای رفتن به باشگاه و ورزش کردن اختصاص می‌دهید.

در این دوره آموزشی غیر حضوری آکادمی بازار، به وجود آوردن تعادل بین کار و زندگی بسیار مورد اهمیت قرار دارد. شما باید خودتان از عملکردتان در زندگی و کار احساس رضایت داشته باشید. حس خوب یعنی دیدن رضایت اطرافیان، حس خوب یعنی داشتن آرامش درونی و…

دیو رنشاو نویسندۀ «تعادل بین کار و زندگی»، سخنران عمومی، نویسنده، متخصص کسب و کارهای کوچک و همچنین متخصص مدیریت زمان معروف آمریکایی است. او برای داشتن رضایت شخصی و حفظ تعادل در کار و زندگی موارد مهمی را عنوان می‌کند.

دوره آموزشی تعادل بین کار و زندگی

۱. کمال‌گرایی را فراموش کنید: برخی افراد از دوران کودکی برای رسیدن به کمال اهداف به قدری تلاش می‌کنند که همه چیز را فراموش می‌کنند. حتی خودشان را. این مسئله بار روانی وحشتناکی را به وجو می‌آورد. برای رسیدن به اهداف‌تان تلاش کنید اما خودتان را وقف این کار نکنید. هر فرد باید تلاش کند روندی رو به رشد داشته باشد اما اینکه بخواهد به کمال اهدافش برسد ویرانگر است.

۲. از موبایل‌تان فاصله بگیرید: متاسفانه افرادی که بین کار و زندگی تعادل را برقرار نکرده‌اند، بعد از فارق شدن از کار و برگشتن به خانه هنوز سرکار هستند. چک کردن مدام گوشی موبایل و ایمیل و پیام‌ها آرامش را از آنها گرفته و در جمع خانواده باز هم دور از آنها سیر می‌کنند. اینترنت موبایل را خاموش کنید و زمانی که در خانه یا محیطی غیرکاری هستید از آن فاصله بگیرید.

۳. ورزش کنید: داشتن روحیه شاد برای اینکه بتوانید از زندگی لذت ببرید امری ضروری است. برای اینکه بتوانید به اطرافیانتان هم حس مثبت انتقال دهید ابتدا باید آن را در وجودتان بپرورانید. ورزش کردن علاوه بر سلامتی باعث ایجاد روحیه شاد در شما می‌شود. ساعاتی از روز را به ورزش کردن اختصاص دهید.

برای اینکه بتوانید در کار و زندگی تعادل برقرار کنید، علاوه بر تهیه این پکیج، می‌توانید با ما تماس گرفته و اطلاعات مربوط به دوره آموزشی غیر حضوری آکادمی بازار را کسب کنید. و از راهکارهای متخصصین مجموعه همچون دکتر احمد محمدی، موسس آکادمی بازار بهره ببرید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی