دوره آموزشی

دوره آموزشی تحقیقات بازاریابی برای تیم فروش شرکت همراه اول برگزار شد

دوره آموزشی تحقیقات بازاریابی برای تیم فروش شرکت همراه اول در تاریخ ۳۰ و ۳۱ تیرماه ۱۳۹۸ برگزار شد.

در این دوره تیم فروش با مهارت های به دست آوردن ابزارها و تکنیک‌هایی در تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل داده های حاصل از تحقیقات برای پیشبرد اهداف شرکت آشنا می‌شوند.

در این دوره همچنین به نحوه طراحی و اجرا یک طرح تحقیقات بازاریابی، تجزیه و تحلیل داده‌ها،  تفسیر صحیح و دقیق، ارتباط گزارش‌های حاصل از بررسی تحقیقات و … پرداخته می‌شود.

دوره آموزشی در تاریخ ۳۰ و ۳۱ تیرماه ۱۳۹۸ برای تیم فروش شرکت همراه اول برگزار شد.

دوره آموزشی تحقیقات بازاریابی  تحقیقات بازاریابی

محتوای دوره آموزشی تحقیقات بازاریابی

در این دوره آموزشی سرفصل‌های ذیل با حضور استاد احمد محمدی، مدیر و موسس آکادمی بازار آموزش داده شد:

  • فرایند تحقیقات بازاریابی
  • تعریف بازاریابی و تحقیقات بازاریابی
  • تصمیم گیری موثر در بازاریابی
  • چهار نقش اساسی اطلاعات بازاریابی
  • اطلاعات مشتریان و رقبا
  • نقش داده در تحقیقات بازاریابی
  • تدوین برنامه تحقیقات بازاریابی
  • اهداف تحقیق
  • رایج ترین اهداف د رتحقیقات بازاریابی
  • سوالات تحقیق
  • تدوین چکیده تحقیق
  • انواع داده در تحقیقات بازاریابی
  • مزایای استفاده از داده های ثانویه
  • مولفه های کلیدی در سنجش کیفیت داده ها
  • پردازش اطلاعات
  • جمع آوری اطلاعات
  • جمع آوری داده های اولیه
  • جمع آوری داده های نمونه گیری
  • تحلیل داده ها

آکادمی بازار با مدیریت دکتر احمد محمدی، دوره‌های آموزشی مختلفی در موضوعات تکنیک های فروش موثر، برنامه ریزی فروش، مدیریت بازاریابی، مشتری مداری، اصول مدیریت و سرپرستی فروش، پرورش ویزیتور حرفه ای، بازاریابی تلفنی، نخبگان فروش، فن بیان و ارتباط موفق، اصول و فنون مذاکره موفق و زبان بدن و آداب معاشرت برگزار می‌کند.

به رشد فردی و کاری تون اهمیت میدین؟
در خبرنامه آکادمی بازار عضو بشین!
با عضویت در خبرنامه می تونید بهترین مطالب، پادکست ها و ویدئوهای سایت را از دست ندید
دوره آموزشی غیر حضوری آکادمی بازار با عنوان «تعادل بین کار و زندگی»
بخوانید
دنبال موفقیتم
یه امتحانی بکنید! هر وقت بخواهید می تونید اشتراکتون را لغو کنید 🙂

مطالب مرتبط

دوره آموزشی تکنیک‌های ویزیتوری و فروش حرفه‌ای برگزار شد
دوره ( فیلم ) آموزشی «ارتباط بین فرهنگی» هنجاری جدید و چالش برانگیز
هفت گام مهم و کلیدی برای برنامه‌ریزی فروش
خلاصه کتاب «ستاره بازاریابی شبکه ای شوید» نوشته سارا رابینز
خلاصه کتاب « مدیریت استراتژیک برند» نوشته کوین لین کلر
برچسب ها

تینا پورشاهید

زندگی را باید ساخت. درکنار هم می‌توانیم بهترین‌ها را تجربه کرده و زندگی را با تلاش مستمر، پشتکار، آموزش و همراهی از نو بسازیم. در کنار هم قوی‌تر از قبل پیش خواهیم رفت. خستگی در ما راهی ندارد چون معتقدیم هیچ وقت برای ساختن زندگی دیر نیست.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
به رشد فردی و کاری تون اهمیت میدین؟
در خبرنامه آکادمی بازار عضو بشین!
با عضویت در خبرنامه می تونید بهترین مطالب، پادکست ها و ویدئوهای سایت را از دست ندید
دنبال موفقیتم
یه امتحانی بکنید! هر وقت بخواهید می تونید اشتراکتون را لغو کنید :)
close-link
Open

دانلود هدیه نوروز 99 آکادمی بازار

Close
بستن