دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره فروش موفق در مشهد برگزار شد

نویسنده : تیم تحریریه آکادمی بازار
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on twitter
Share on linkedin

دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره فروش موفق شامل چه ویژگی‌هایی است؟ چه کارگاه‌های عملی در این دوره برگزار می‌شود؟

دوره آموزشی مذاکره موفق

دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره فروش موفق برای شرکت داروپخش شعبه مشهد در تاریخ پانزدهم آذرماه ۱۳۹۸ توسط آکادمی بازار برگزار شد.

استاد احمد محمدی
فقر و ثروت نتیجه افکار و رفتار تو هستند و افکار و رفتارت قابل تغییر.
استاد احمد محمدی

اگر نتوانیم با مخاطب مقابل خودمان ارتباط درستی بگیریم نمی‌توانیم محصول مورد نظر را به خوبی توصیف کرده و در نتیجه در دوره فروش و بازاریابی با مشکل روبرو خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره موفق توسط دکتر احمد محمدی برگزار شد

موفقیت

ارتقاء توانمندی‌های فروشندگان با روش‌های ارتباطات موثر، تکنیک‌های مذاکره اثر بخش و اصولی جهت موفقیت در مذاکره فروش و ارتباطات فروش و شغلی باعث موفقیت ما هستند.

همچنین ایجاد رابطه اصولی و دراز مدت با مشتریان درمذاکره فروش، شناخت دام‌های مذاکراتی و… از موضوعات مهمی هستند که می‌توانند موفقیت شرکت‌ها و موسسات را تضمین کنند.

دوره اصول و فنون مذاکره موفق یکی از دوره‌های آموزشی است که توسط آکادمی بازار برگزار می‌شود. بی‌شک بسیاری از شرکت‌ها برای بقا و رشد خود نیازمند پرورش نیروی انسانی کارآزموده هستند و آکادمی بازار کنار شما است تا بتواند در این مسیر دشوار شما را یاری برساند.

محتوای دوره آموزشی

اصول و فنون مذاکره فروش موفق

تعریف مذاکره تجاری و تشریح مراحل مذاکره، همچنین انواع مذاکره تجاری به‌علاوه مذاکره بد – مذاکره خوب درکنار چهار اصل مذاکرات حرفه‌ای از رئوس این دوره آموزشی هستند.

در دوره بازاریابی و فروش ” ستارگان فروش ” خود را به یک فروشنده تمام عیار تبدیل کنید.

تشخیص مذاکرات حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای، آداب مذاکره فروش و تشریح انواع مذاکره کننده نیز در این دوره آموزش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: مذاکره چگونه صورت می‌گیرد؟ ۹ مرحله مذاکره

در این دوره آموزشی کارگاه‌های ذیل هم برگزار شد

  • کارگاه «تشریح انواع نقش‌های مذاکراتی»
  • کارگاه عملی «تعیین سطح مذاکره کنندگان»
  • کارگاه «انواع شخصیت مذاکره کنندگان»
  • کارگاه عملی «تعیین خصلت برون گرایی و درون گرایی شرکت کنندگان»

از دیگر رئوس این دوره

  • نحوه شروع و پایان مذاکرات
  • تن گفتار Body language
  • باید‌ها و نباید‌های مذاکرات
  • انواع روش‌های مذاکره و نحوه برخورد با آن‌ها
  • نمایش فیلم مذاکراتی و تحلیل آن
  • فاکتور‌هایی که یک مذاکره کننده حرفه‌ای بایستی داشته باشد
  • دام‌ها و حیله‌های مذاکراتی
  • ارائه موارد کاری و حل آن‌ها

سایر موارد ارائه شده در دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره

  • پیش آزمون
  • کارگاه تشخیص سبک مذاکراتی شرکت کنندگان
  • تست‌های شخصیتی مرتبط با مذاکره
  • کارگاه ۱۰۰ سوال مذاکراتی
  • فیلم‌های تکنیک‌های موثر در مذاکره
  • آزمون

بسته‌های آموزشی آکادمی بازار مکمل خوبی برای دوره‌های آموزشی هستند؛ از این رو برای افزایش فروش و ارتباط به مشتری پیشنهاد ما بسته آموزشی «تکنیک‌های افزایش فروش» است.

لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *