دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره فروش موفق در شیراز برگزار شد

نویسنده : تیم تحریریه آکادمی بازار
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on twitter
Share on linkedin

دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره به چه منظوری برگزار می‌شود؟ چگونه در این دوره‌ها شرکت نماییم؟ بعد از شرکت‌ در این دوره به چه توانایی‌هایی دست پیدا می‌کنیم؟

دوره آموزشی

دوره اصول و فنون مذاکره فروش موفق در تاریخ ۶ دی‌ماه ۱۳۹۸ در شیراز برای شرکت داروپخش (شعبات بوشهر) برگزار شد.

اصول و فنون مذاکره دوره فروش از مهارت‌هایی است که می‌تواند برای تمامی شرکت‌ها و سازمان‌هایی که خدماتی را ارائه می‌دهند مفید باشد. آکادمی بازار تاکنون دوره‌‌های آموزشی متعددی در زمینه آموزش اصول و فنون مذاکره موفق برگزار کرده است.

در دوره بازاریابی و فروش ” ستارگان فروش ” خود را به یک فروشنده تمام عیار تبدیل کنید.

دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره فروش موفق در تاریخ ۶ دی‌ماه ۱۳۹۸ در شیراز  برای شرکت داروپخش (شعبات بوشهر) باحضور دکتر احمد محمدی مدیر و موسس آکادمی بازار و مشاور ۱۱۰ برند برتر کشور با سابقه برگزاری سمینارهای موفقیت برگزار شد.

در این دوره آموزشی اهداف مختلفی توسط آکادمی بازار دنبال شد که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم. همچنین می‌توانید از دورهای آموزشی دیگر استفاده کنید.

اهداف دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره فروش موفق 

اصول و فنون مذاکره فروش موفق

از اهداف دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره موفق می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • ارتقاء توانمند‌ی‌های فروشندگان با روش‌های ارتباطات موثر
  • تکنیک‌های مذاکره اثر بخش و اصولی جهت موفقیت در مذاکره فروش و ارتباطات شغلی و حرفه‌ای
  • ایجاد رابطه اصولی و دراز مدت با مشتریان درمذاکره فروش
  • شناخت دام‌های مذاکراتی

محتوای دوره آموزشی 

در این دوره ابتدا تعریف مذاکره تجاری مطرح شد و مراحل مذاکره و انواع مذاکره تجاری به‌علاوه مذاکره بد – مذاکره خوب و فن بیان توضیح داده شد.

استاد احمد محمدی
یا کاری را شروع نکن یا تا موفقیت از آن دست نکش.
استاد احمد محمدی

چهار اصل مذاکرات حرفه‌ای به‌علاوه تشخیص مذاکرات حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای، آداب مذاکره فروش نیز توضیح داده شد.

بیشتر بخوانید: دوره فن بیان

دیگر سرفصل‌های این دوره:

  • کارگاه «تشریح انواع نقش‌های مذاکراتی»
  • تشریح انواع مذاکره کننده
  • کارگاه عملی «تعیین سطح مذاکره کنندگان»
  • کارگاه «انواع شخصیت مذاکره کنندگان»
  • کارگاه عملی «تعیین خصلت برون گرایی و درون گرایی شرکت کنندگان»
  • نحوه شروع و پایان مذاکرات
  • تن گفتار Body language
  • بایدها و نبایدهای مذاکرات
  • انواع روش‌های مذاکره و نحوه برخورد با آن‌ها
  • نمایش فیلم مذاکراتی و تحلیل آن
  • فاکتورهایی که یک مذاکره کننده حرفه‌ای بایستی داشته باشد
  • دام‌ها و حیله‌های مذاکراتی
  • ارائه موارد کاری و حل آن‌ها

موارد ارائه شده در دوره:

  • پیش آزمون
  • کارگاه تشخیص سبک مذاکراتی شرکت کنندگان
  • تست‌های شخصیتی مرتبط با مذاکره
  • کارگاه ۱۰۰ سوال مذاکراتی
  • فیلم‌های تکنیک‌های موثر در مذاکره
  • آزمون

کارآفرینان موفق، همه در جلسات کاری و حتی زندگی شخصی توانایی مذاکره کردن دارند. بسیاری از ما دوست داریم به یک کارآفرین تبدیل شویم اما نمی‌دانیم چگونه؟ بسته آموزشی «چگونه یک کار آفرین شویم؟» راهگشا و پاسخ، به تمام سوالات شماست.

لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *