برگزاری دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره فروش موفق برای شرکت داروپخش در گرگان

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۰ بهمن, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۱۷ دی, ۱۴۰۱
دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره فروش موفق در گرگان توسط آکادمی بازار برگزار شد

مذاکره موفق چگونه انجام می‌شود؟ کدام دوره‌های آموزشی برای ما مناسب‌تر هستند؟ مذاکره کننده حرفه‌ای چگونه به این جایگاه و توانایی رسیده است؟

پخش ویدیو
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

دوره آموزشی مذاکره

دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره فروش موفق، چهارم بهمن‌ماه ۱۳۹۸ در شهر گرگان برای پرسنل شعبه‌های ساری و گرگان توسط آکادمی بازار برگزار شد.

مذاکره مهارتی آموختنی است. حتی کودکان هم می‌توانند مذاکره کردن را بیاموزند. مذاکره مهارتی اکتسابی است.

هر کسی که امروز در مذاکره عملکرد موفقی را از خود به نمایش می‌گذارد و به‌عنوان مذاکره‌ کننده‌ قدرتمند شناخته می‌شود، ممکن است روزی مذاکره‌ کننده‌‌ای ضعیف بوده باشد و با تمرین و تلاش به این نقطه رسیده باشد.

تمرین و تلاش

برخی از مذاکره کنندگان موفق از خاطرات حضور در جلسه‌های مختلف صحبت می‌کنند و گاهی از خاطرات خود می‌گویند که چگونه بارها و بارها نتوانسته‌اند در مذاکره موفق باشند و بارها جلسه را با ضعف و ناامیدی به پایان رسانده‌اند.

ولی با تمرین و تلاش، توانسته‌اند اکنون در چنین جایگاهی بایستند. هیچ وقت برای یادگیری مهارت‌های مذاکره فروش دیر نیست. وقتی به نتایج بهتری دست پیدا می‌کنید، احساس بهتری به شما دست می‌دهد و اعتماد به نفس‌تان بالاتر می‌رود.

با تمرین و تلاش شما هم می‌توانید قدم به قدم به مذاکره کننده بهتری تبدیل شوید. در دوره‌های آموزشی مذاکره فروش موفق، شرکت کنندگان با فرمول‌های بسیاری در زمینه دوره فروش آشنا می‌شوند که بسیار راهگشا است.

همه چیز قابل مذاکره است

یک مذاکره کننده موفق همواره باید به یاد داشته باشد که «همه چیز قابل مذاکره است.» باید باور داشته باشید که می‌توانید هر چیزی را با مذاکره کردن تغییر دهید و اصلاح کنید.

می‌توانید همین رویکرد و طرز نگاه را در زندگی خودتان نیز داشته باشید. تصور کنید باید برای خرید ملک یا خودرو اقدام کنید.

در چنین شرایطی نیز باید بتوانید به خوبی مذاکره کنید. اگر منفعل بمانید نمی‌توانید در خرید ملک یا خودرو موفق شوید.

مذاکره برای تمام ابعاد

اگر دقت کنید می‌بینید که هر روز در حال مذاکره کردن هستیم. گاهی لازم می‌شود دیگران را با مذاکره موفق، قانع کنیم و کار را پیش ببریم. پس به‌عنوان یک فرمول همیشه به یاد داشته باشید که همه چیز قابل مذاکره است.

بسیاری از مسائل را با مذاکره کردن می‌توان حل و فصل کرد. همیشه از طریق مذاکره کردن، می‌توان امید داشت راه‌هایی جدیدی باز می‌شوند.

این فرمول را بارها و بارها با خودتان تکرار کنید و به آن باور داشته باشید که می‌توانید هر کاری، هر معامله‌ای و هر مساله‌ای را با مذاکره کردن به سمت حل شدن ببرید. این فرمول برای خرید و فروش بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند.

خرید و فروش با مذاکره

وقتی پای خرید و فروش به میان می‌آید، مذاکره و چانه زنی خود را بیشتر نشان می‌دهد و باید این باور را بیشتر در خودمان داشته باشیم که هر چیزی قابل مذاکره است.

استاد احمد محمدی
قانون موفقیت در فروش: درخواست کردن از دیگران و نترسیدن از شنیدن پاسخ منفی.
استاد احمد محمدی

در قدم اول بارها و بارها با خودتان تکرار کنید که هر چیزی قابل مذاکره است. تصور کنید در مذاکره‌ اول ناموفق بوده‌اید، می‌توانید با همین فرمول برای جلسه‌ دوم و سوم و حتی جلسه‌های بعدی مذاکره آماده شوید.

وقتی باور دارید هر چیزی قابل مذاکره است، در صورت عدم موفقیت در یک مذاکره، مایوس و ناامید نمی‌شوید و به حرکت خود ادامه می‌دهید.

در دوره‌ آموزشی اصول و فنون مذاکره، فرمول‌هایی بسیاری آموزش داده می‌شود.

هدف دوره اصول و فنون مذ‌اکره

دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره با هدف ارتقاء توانمندی‌های فروشندگان با روش‌های ارتباطات موثر، تکنیک‌های مذاکره اثر بخش و اصولی جهت موفقیت در مذاکره فروش و ارتباطات فروش و شغلی‌، ایجاد رابطه اصولی و دراز مدت با مشتریان درمذاکره فروش‌، شناخت دام‌های مذاکراتی و… برگزار شد.

دوره آموزشی در تاریخ چهارم بهمن‌‌ ماه برای پرسنل شرکت داروپخش (شعبه‌های ساری و گرگان) توسط آکادمی بازار برگزار شده است.

استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - مذاکره

محتوای دوره آموزشی 

در این دوره آموزشی ابتدا تعریف مذاکره تجاری، تشریح مراحل مذاکره، انواع مذاکره تجاری و مذاکره بد – مذاکره خوب توضیح داده می‌شود.

سپس چهار اصل مذاکرات حرفه‌ای، تشخیص مذاکرات حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای و آداب مذاکره فروش به شرکت کنندگان توضیح داده شد.

دکتر احمد محمدی، مدرس دوره آموزشی و موسس آکادمی بازار در این دوره آموزشی کارگاه تشریح انواع نقش‌های مذاکراتی، تشریح انواع مذاکره کننده و کارگاه عملی تعیین سطح مذاکره کنندگان و کارگاه انواع شخصیت مذاکره کنندگان و کارگاه عملی تعیین خصلت برون گرایی و درون گرایی شرکت کنندگان و نحوه شروع و پایان مذاکرات را تدریس کردند.

دیگر خطوط محتوایی این دوره آموزشی

  • تن گفتار Body language
  • بایدها و نبایدهای مذاکرات
  • انواع روش‌های مذاکره و نحوه برخورد با آن‌ها
  • نمایش فیلم مذاکراتی و تحلیل آن
  • فاکتور‌هایی که یک مذاکره کننده حرفه‌ای باید داشته باشد
  • دام‌ها و حیله‌های مذاکراتی
  • ارائه موارد کاری و حل آن‌ها

دیگر موارد ارائه شده در دوره

  • پیش آزمون
  • کارگاه تشخیص سبک مذاکراتی شرکت کنندگان
  • تست‌های شخصیتی مرتبط با مذاکره
  • کارگاه ۱۰۰ سوال مذاکراتی
  • فیلم‌های تکنیک‌های موثر در مذاکر‌ه
  • آزمون
Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی