فیلم آموزشی «خلق زندگی شگفت انگیز» را از دست ندهید

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۸ مهر, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۶ خرداد, ۱۴۰۰
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

داشتن یک زندگی ایده‌آل و خلق زندگی شگفت انگیز آرزوی هر انسانی است. برای رسیدن به این آرزو باید درست زیستن را بلد باشیم. در فیلم آموزشی آکادمی بازار نوشته سی‌سی چاپمن برای خلق آرزوهایتان راه درست را پیش بگیرید.

هیچ انسانی نمی‌خواهد زندگی بی ثمر و خالی از آرزو داشته باشد. همه آدمها خواهان یک زندگی شاد، پر آرامش، سرشار از موفقیت و دوره ثروت هستند. اما برای «خلق زندگی شگفت انگیز» باید روش زندگی کزدنمان را بدانیم. قطعا همه راه‌ها به خوشبختی منتهی نمی‌شوند. در فیلم آموزشی آکادمی بازار نویسندۀ این اثر، سی‌سی چاپمن از نحوۀ رسیدن به این زندگی رویایی می‌گوید. خواندان این مطالب و دانستن‌شان خالی از لطف نیست.

کوتاه بودن زندگی فرصت اینکه مکرر اشتباه کنیم از ما گرفته و باید قدردان لحظه به لحظه این نعمت تکرار نشدنی باشیم. این نویسنده و مشاور آمریکایی می‌گوید زمانی به فکر نوشتن این کتاب افتادم که فرزندانم بزرگ شدند و از من در مورد چگونگی خلق زندگی شگفت انگیز سوال کردند. آن زمان بود که به فکر فرو رفتم. به راستی برای خلق چنین زندگی‌ای چه باید کرد.

مطالعه بیشتر: چگونه می توان بدون پشیمانی زندگی کرد؟

مطالعه بیشتر: خلاصه کتاب قوانین زندگی نوشته ریچارد تمپلار

در دوره بازاریابی و فروش ” ستارگان فروش ” خود را به یک فروشنده تمام عیار تبدیل کنید.

همچنین می‌توانید در قسمت بلاگ آکادمی بازار، آخرین مقاله‌های مربوط به بازاریابی و فروش، موفقیت، ذهن قدرتمند و …را مطالعه کنید و درجریان آخرین گزارش دوره‌های آموزشی آکادمی بازار قرار بگیرید.

راهکار چاپمن برای «خلق زندگی شگفت انگیز» در فیلم آموزشی آکادمی بازار

برای «خلق زندگی شگفت انگیز» و رسیدن به موفقیت در زندگی ابتدا باید خوب گوش دادن و مهربان بودن را بلند باشیم. این دو مهارت را باید از کودکی به فرزندانمان بیاموزیم. مهارت‌هایی که در مدرسه یا هیچ جای دیگر نمی‌آموزند. البته تلاش و پشتکار از اصول اساسی موفقیت است. اما زمانی که شما خوب گوش می‌کنید، خوب یاد می‌گیرید و با مهربانی هر چه را که آموخته‌اید با دیگران به اشتراک می‌گذارید، آن موقع است که زندگی شگفت‌انگیز برایتان رقم می‌خورد.

شاید زندگی تنها چیزی باشد که برایش هیچ دفترچه راهنمایی وجود ندارد. انسان‌ها خیلی پیچیده‌تر از آن هستند که چنین دفترچه‌ای را بتوان برایش تهیه کرد. هر کس نسخه زندگی مخصوص به خودش را دارد و نمی‌توان برای زندگی همه یک راهکار مشترک ارائه کرد. هر یک از ما باید داستان‌ها، کتاب‌ها، و الهامات و افرادی را بیابیم که الهام بخش و محرک ما باشند. چیزهایی که به ما راه درست را نشان دهند و راهنمایی برای گرفتن تصمیمات بزرگ باشند.

در این فیلم آموزشی آکادمی بازار چاپمن می‌گوید برای خلق زندگی شگفت انگیز این کتاب تنها می‌تواند، شما را به جلو براند، و نمی‌تواند به شما مسیر مخصوصی ارائه دهد. این مسیر برای هر یک از ما منحصر به فرد است و این بستگی به شما دارد که آن راه را بیابید. اینکه از این کتاب چگونه بهره بگیرید به خودتان بستگی دارد.

فیلم آموزشی

کتاب «خلق زندگی شگفت انگیز» شامل بخش‌ها و مطالب زیر است:

۱. پایه و اساس زندگی

برای اینکه خانه‌تان مستحکم باشد باید بر پایه و اساس درست بنا شود. بنای کارتان باید حساب شده باشد. برای خلق خوشبختی خشت اول را درست بگذارید تا دیوارتان کج نشود.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
خلق باغ زندگی

۲. کجایید و به کجا می‌روید

وقتی خواهان تغییر در زندگیتان هستید، باید بدانید کجا هستید و قصد دارید به کجا بروید. بسیاری از مردم می‌دانند که باید تغییر کنند ولی نمی‌دانند که برای این تغییر قدم بعدی آنها چیست. قطعا وقتی لبه صخره‌ای ایستاده‌اید نگاه به پایین دلهره‌آور است. بسیاری سعی‌می کنند فقط از منظره لذت ببرند و خطر نمی‌کنند. اما افراد عاقل و با تدبیر سعی می‌کنند مواجه با هر گونه خطر را قبل از پریدن پیش بینی کنند و به حداقل برسانند. خطر کردن در صورتی که شما آگاه و آماده برای خطرات باشید، فوراً نتیجه مثبت خواهد داشت. باید ریسک کردن را بیاموزید. این بخش شما را از این مورد مطمئن خواهد کرد.

۳- زمانی برای تغییر

بعد از اینکه خود را برای تغییر آماده کردید، زمان انجام آن است. اغلب در این زمان است که موانع و چالش ها سر راهتان قرار خواهند گرفت. شاید به درستی تصمیمی که گرفته‌اید شک کنید. اما در این بخش چیزهای زیادی وجود دارد که شما را متقاعد می‌کند تا به راهتان به سمت جلو ادامه دهید. هیچ کس از تغییر لذت نمی‌برد، تغییر کردن برای همه دشوار است. اما یافتن و انجام آن چیزی که در زندگی دوست دارید ضروری است.اما گاهی برای خلق زندگی شگفت انگیز باید تغییر کرد، باید دگرگون شد تا به خواسته‌ها و آرزوها دست یافت.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی