ویدئو و فیلم‌ آموزشی که زندگی‌مان را متحول خواهد کرد

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۶ آبان, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

آکادمی بازار در بخش ویدئو و فیم آموزشی با نگاهی کارشناسانه مطرح‌ترین فیلم‌های دنیا را بررسی کرده و از موارد مهمی که در آنها مطرح می‌شود برای شما مخاطبان عزیز صحبت خواهد کرد.

سازندگان فیلم‌های مطرح دنیا قبل از اینکه برای ساختن کار جدیدشان اقدام کنند، با توجه به موضوع فیلم، شروع به تحقیق و بررسی جوانب مختلف کار در دنیای واقعی می‌کنند. با این کار فیلم به واقعیت نزدیک‌تر شده و برای مخاطبان درک موضوع فیلم آسان‌تر خواهد بود.

گاهی آنها مشکلات و مسائل موجود در جامعه را به چالش کشیده و با دیدی تازه آن را به پرده سینما و تلویزیون به نمایش می‌گذارند. گاهی تماشای یک فیلم تاثیرگذار تغییری در زندگی افراد ایجاد می‌کند که شاید هیچ کلاس، دوره و سخنرانی نتواند مسبب آن شود.

اراده، شجاعت، ایمان و باور، اعتقاد به سرنوشت، راضی کردن مشتری، فروش از طریق تماس تلفنی و خیلی از مهارت‌های فردی یا تکنیک‌های کاری مواردی هستند که معمولا در برترین فیلم‌های دنیا به آنها پرداخته می‌شود. اگر در تماشای ویدئوها دقت لازم را داشته باشید قطعا متوجه نکاتی خواهید شد که سازندۀ فیلم خواستار رساندن آن مطالب به مخاطب بوده است.

تماشای ویدئوها و فیلم‌های برتر دنیا از دید آکادمی بازار

اگر تا به حال به این موضوع توجه چندانی نداشته‌اید و فیلم و ویدئو‌ها را خیلی گذرا و بی‌دقت تماشا می‌کردید بهتر است دیدتان را تغییر دهید. در ادامه این مطلب برخی از فیلم‌های مطرح دنیا را از دید آکادمی بازار به چالش می‌کشیم، شاید این موضوع سبب شود شما هم نگاهتان را تغییر دهید و مِن بعد طورِ دیگری به تماشای فیلم‌ها بنشینید.

فیلم «تولد یک افسانه» و داشتن شجاعت در زندگی

داستان فیلم «تولد یک افسانه»، زندگی نامه اسطوره فوتبال جهان، یعنی پله را  به تصویر می کشد، که چگونه از محله های فقیر نشین سائوائولو، به ستاره ای ۱۷ ساله تبدیل گشت که برزیل را برای نخستین بار با مربی گری ویسنته فیولا، قهرمان جام جهانی ۱۹۵۸ نمود. پله در دوران حرفه ای و درخشش خود در فوتبال، ۴ بار با تیم ملی برزیل به جام جهانی صعود نمود و توانست ۳ بار جام طلایی قهرمانی را بالای سر خود ببرد.

پله علیرغم اینکه در جامعه‌ای زندگی می‌کرد که با فقر دست و پنجه نرم می‌کردند توانست با شجاعت بر تمامی مشکلات پیروز شود و به فردی تبدیل شود که از او به عنوان اسطوره یاد می‌شود.

ویدئو

فیلم «فارست گامپ» و ترویج اراده

اراده چیزی نیست که با خواندن در کتاب به دست بیاید، اراده یک تصمیم می باشد. یک نیروی فوق العاده که فقط هنگامی به دست می آید که انسان به پیشرفت و آینده خود و اتفاقی که در آینده قرار است با صبر و تلاش برای او بیفتد و هنوز نیفتاده است (برای مثال قبولی در دانشگاه)  فکر نموده و در حال حاضر به آن اهمیت بدهد، غیر از این باشد اراده ای در کار نمی باشد.

اگر با تمام وجود به تماشای فیلم «فارست گامپ» بنشینید خواهید دید که ارادۀ راسخ فولاد را ذوب می‌کند. اراده زندگی‌تان را تغییر خواهد داد.

فیلم «شکست ناپذیر» و مشق ایمان و باور

«شکست ناپذیر» یک فیلم جنگی و درام به کارگردانی آنجلینا جولی می باشد. این فیلم برگرفته از رمان ناگسستنی اثر لورا هیلن برند می باشد. شکست‌ناپذیر داستان واقعی یک قهرمان المپیک به اسم لوئی زامپرینی می باشد که در دوران جنگ جهانی دوم عضو نیروی ارتش آمریکا می شود. در سال ۱۹۴۳ هواپیمایی که او و ده سرباز دیگر که سوار آن بودند در اقیانوس آرام سقوط نمود و هشت نفر کشته گردیدند.

سه سرباز زنده مانده (از جمله زامپرینی) بدون آب آشامیدنی و غذا چهل و هفت روز کامل در اقیانوس سرگردان گشتند. بعد از مدتی زامپرینی به همراه دوست خود اسیر نیروهای ژاپن می گردد و تا آخر جنگ در اسارت باقی می‌ماند و شکنجه‌های بسیاری را تحمل نماید. تماشای ویدئوها و فیلم‌هایی که برگرفته از داستان‌های واقعی هستند، قطعا تاثیرگذاری دیگری در مخاطب خواهند داشت.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
معنی زندگیت رو پیدا کردی؟

 

ویدئوها و برگزیده‌های دوره‌های استاد احمد محمدی

در بخش ویدئوها علاوه بر معرفی فیلم‌های برتر دنیا، برگزیده‌ای از دوره‌های آموزشی آکادمی بازار با سخنرانی دکتر احمد محمدی نیز ارائه می‌شود. شما می‌توانید بخش‌هایی از ویدئوهای ضبط شده این دوره‌ها را تماشا کنید و از نکات کلیدی و تخصصی عنوان شده در آن بهره‌مند شوید.

یکی از این دوره‌ها دوره فروش موفق دکتر احمد محمدی است. ایشان در این دوره بر قانون ۸۰-۲۰ اشاره می‌کنند. قانون ۸۰-۲۰ تنها در فروش کاربرد ندارد، بلکه ۸۰-۲۰ اصلی است که در همه مشاغل و مسائل زندگی می تواند به کار رود. دانستن این قانون و بهره گیری از آن، شما را در مسیر موفقیت یاری می نماید. استاد احمد محمدی در سمینار موفقیت از اهمیت اصل پارتو و نقش آن در موفقیت در تمامی زمینه های زندگی سخن خواهند گفت.

در یکی دیگر از این دوره‌ها از فروش موفق، نحوۀ معرفی محصول را آموزش می‌دهند. اگر وجود یک فرایند در معرفی محصولات را قبول نماییم، این موضوع ممکن است منجر به تغییر دیدگاه ما در مورد معرفی محصولات به مشتری ها گردد؛ چرا که بسیاری از اشخاص باور دارند که معرفی محصول، یک رویداد یا یک اتفاق ویژه می باشد که گاهی با سروصدای بسیاری همراه می گردد. در این مورد باید گفت نگاه اتفاقی به معرفی یک محصول می‌تواند بخشی از فرایند معرفی محصول به شمار آید، ولی این فقط یکی از ارکان معرفی محصول می باشد.

 
Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی