در بخش فیلم آکادمی بازار چه محصولاتی ارائه می‌شود؟

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۳ آبان, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ مرداد, ۱۴۰۰

فهرست مطالب

تماشای فیلم برای اینکه بتوانید در رسیدن به موفقیت زندگی و کاری بهتر عمل کنید قطعا موثر خواهد بود. آکادمی بازار در این زمینه پکیج‌های آموزشی غیر حضوری و فیلم‌های آموزشی ارائه می‌دهد.

فیلم بخشی از قسمت محصولات آکادمی بازار است که خود شامل زیر مجموعه‌ای به نام پکیج آموزشی غیر حضوری است. در دوره فن بیان و «معجزه ذهن قدرتمند» قابل دسترسی است. دو محصولی که به راستی در زندگی‌تان معجزه خواهند داشت.

و اما در بخش فیلم، محصولات متنوعی را می‌توانید پیدا کنید. این محصولات پاسخگوی تمام نیازهای شما خواهد بود.  اسرار موفقیت بزرگان، ستاره‌های موفق، موفق شدن در کار، رفع مشکلات شخصیتی، رازهای ثروتمند شدن و حل مسائل کسب و کار تنها بخشی از نمونه محصولات موجود در بخش فیلم آکادمی بازار است.

چشم‌اندازی بر فیلم های آکادمی بازار

برای اطلاع از انواع محصولات آکادمی بازار در قالب فیلم می‌توانید وارد سایت شده و بر روی بخش محصولات کلیلک کنید. از منوی سمت راست روی فیلم کلیک کنید. لیست محصولات را در قسمت چپ صفحه خواهید یافت. اگر دوست دارید در مورد این محصولات بیشتر بدانید و به محتوی آنها آگاه شوید. روی هر محصول کلیک کرده تا بتوانید توضیحات مختصر مربوط به محصول را بخوانید.

معرفی فیلم «تاثیرات ساعت بدن در زندگی»

این فیلم آموزشی آکادمی بازار با عنوان «تاثیرات ساعت بدن در زندگی» قصد دارد اهمیت این موضوع را به مخاطب ارائه کرده، تا با داشتن ساعت بدن منظم زندگی راحت‌تری داشته باشیم. تاثیرات ساعت بدن در زندگی به قدری زیاد است که پژوهشگرانی که این موضوع را به اثبات رساندند موفق به دریافت جایزه نوبل شدند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از گذراندن خوابی کامل در شب، صبح با خستگی از خواب بلند شده باشید و تا آخر روز حس و حال خوبی نداشته‌اید. پژوهشگران در تحقیقات خود به این نتیجه رسیده‌اند که بین ساعت بدن و ابتلا به بیماری‌های مختلف ارتباط وجود دارد. بدین معنی که اگر خارج از ساعت بدن مشغول به کار و فعالیت شویم، علاوه بر خستگی مفرط، احتمال دچار شدن به بیماریهای مزمن را هم افزایش داده‌ایم.

همه انسان‌ها مثل دستگاه‌های حساس به زمان هستند که به خواب منظم و تغذیه در زمان مشخص نیاز دارد تا بتواند درست عمل نماید. در صورتی که به دلایل مختلف مانند کار شبانه، سفر و بیدار ماندن به دلایل دیگر نتوانیم خوابی کامل را در شب داشته باشیم باید عواقب آن را هم بپذیریم. تاثیرات ساعت بدن در زندگی به قدری است که باعث افزایش فشار خون شده و روی هورمون‌های قند و گرسنگی تاثیر خواهد داشت.

فیلم آموزشی آکادمی بازار
فیلم آموزشی
معرفی فیلم «تاثیرگذاری اولیه از دکتر تاد دووت»

زمان برای همۀ افرادی که درگیر کار و مشغله‌های زندگی امروزی هستند، بسیار با ارزش است. فکر کنید در مصاحبۀ شغلی به شما زمان اندکی می‌دهند تا خودتان را کامل معرفی کنید. معرفی کامل در زمان کم، قطعا کار ساده‌ای نیست. در وهلۀ اول شما باید مجهز به تکنیک فن بیان بوده و اعتماد به نفس بالایی داشته باشید.

حتی اگر شما فردی با تکنیک و مهارت کاری بالا بوده، دانش و تجربه خوب کاری داشته باشید ولی نتوانید خودتان را خوب معرفی کنید، توضیح دادنتان عبث و بیهوده است. شاید فرد خوش صحبتی باشید و بگویید از پس این کار برمی‌آیید، اما داشتن این مهارت لازم است، اما کافی نیست. شما در زمانی قرار دارید که ثانیه‌ها هم ارزش بالایی برای شما خواهند داشت. پس چطور مختصر و مفید صحبت کنید تا چیزی هم از قلم نیفتاده باشد؟

دکتر احمد محمدی
دکتر احمد محمدی

معرفی فیلم «خلق زندگی شگفت انگیز»

هیچ انسانی نمی‌خواهد زندگی بی ثمر و خالی از آرزو داشته باشد. همه آدمها خواهان یک زندگی شاد، پر آرامش، سرشار از موفقیت و دوره ثروت هستند. اما برای «خلق زندگی شگفت انگیز» باید روش زندگی کزدنمان را بدانیم. قطعا همه راه‌ها به خوشبختی منتهی نمی‌شوند. در فیلم آموزشی آکادمی بازار نویسندۀ این اثر، سی‌سی چاپمن از نحوۀ رسیدن به این زندگی رویایی می‌گوید. خواندان این مطالب و دانستن‌شان خالی از لطف نیست.

کوتاه بودن زندگی فرصت اینکه مکرر اشتباه کنیم از ما گرفته و باید قدردان لحظه به لحظه این نعمت تکرار نشدنی باشیم. این نویسنده و مشاور آمریکایی می‌گوید زمانی به فکر نوشتن این کتاب افتادم که فرزندانم بزرگ شدند و از من در مورد چگونگی خلق زندگی شگفت انگیز سوال کردند. آن زمان بود که به فکر فرو رفتم. به راستی برای خلق چنین زندگی‌ای چه باید کرد.

معرفی فیلم «ساختن اعتماد به نفس»

ساختن اعتماد به نفس با کمک محصولات انگیزشی آکادمی بازار کمک می‌کند تا شما حس بهتری نسب به خودتان داشته باشید. غالبا کسانی که به موفقیت‌های بزرگ در زندگی دست پیدا می‌کنند افرادی هستند که این خصلت مهم در وجودشان قوی است. کسی که اعتماد به نفس کودکان داشته باشد چطور می‌تواند به خواسته‌های مهم زندگی‌اش برسد؟ شاید یکی از کلیدی‌ترین خصوصیات افراد موفق داشتن دوره اعتماد به نفس در آنهاست.

زمانی که یک فرد توانایی‌های خود را می‌شناسد و به آنها باور دارد، انرژی بیشتری برای حرکت و ادامه دادن در وجودش احساس می‌کند. وقتی زبانتان می‎‌گوید «من می‌توانم» و به طور واقعی در وجودتان این جمله را حس می‌کنید و به آن ایمان دارید، قطعا درصد موفقیت شما و رسیدن به هدف بالاتر خواهد رفت.

معرفی فیلم «حل مسائل کسب و کار»

مایک فیگلیالو در این کتاب با عنوان «حل مسائل کسب و کار» می‌گوید من این مراحل را ۱۵ سال برای انواع مسائل کسب و کار به کار گرفته‌ام و هر بار مشکلاتم حل شده‌اند. صحبت از تجربه چند باره نیست، حرف از تجربه‌های ۱۵ ساله است. زمانی که با مشکلات عدیده‌ای در محل کار مواجه می‌شوید حل کردنشان را به بعد موکول نکنید. این اشتباه‌ترین عملی است که انجام می‌دهید. تلنبار شدن مشکلات کاری خود باعث به وجود آمدن مسائل جدید می‌شود.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی