با این ۵ روش به افزایش درآمد برسید و ثروتمند شوید

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۵ بهمن, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱ آبان, ۱۴۰۰
با این ۵ روش به افزایش درآمد برسید و ثروتمند شوید

آیا شما نیز مانند اکثر افراد می‌خواهید ثروتمند شوید و افزایش درآمد داشته باشید؟ شکرگزاری و قانون جذب چه تاثیری در جذب ثروت دارند؟ چگونه می‌توان از آن‌ها بهره برد؟ آیا دوست دارید که به فردی ثروتمند تبدیل شوید و زندگیتان در آرامش و رفاه باشد؟ آیا راه‌های مختلف را امتحان کرده‌‌اید و هربار با شکست مواجه شدید؟

هر شکست مقدمه یک پیروزی بزرگ است. گاهی افراد می‌گویند که پول آنقدرها هم اهمیت ندارد و اگر پولدار و ثروتمند باشی آدم خوبی نخواهی بود و با این حرف‌ها خودشان را تسکین می‌دهند. این حرف‌ها برای افراد شکست خورده است که سعی می‌کنند اینگونه شکست خود را بپوشانند و ادعا می‌کنند که پول همه چیز نیست.

این دروغی محض است. پول خیلی از چیزها را شامل می‌شود. اگر ثروتمند باشید بیشتر از هفتاد درصد مشکلات زندگی شما حل خواهد شد. در این مقاله به شما یاد می‌دهیم که چگونه ثروت را در زندگی خود جاری کنید و ثروتمند شوید. با ما همراه باشید.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

افزایش درآمد

برای این‌که بتوانید پول جذب کنید و به افزایش‌ درآمد برسید باید تمام تمرکز خود را به صورت مثبت کاملا روی این موضوع بگذارید. این بدین معنی است که باید افکار ناامید کننده را کنار بگذارید زیرا در غیر این صورت غیر ممکن است که بتوانید به افزایش درآمد برسید.

به همین دلیل باید تمام هم و غم و تمرکز خود را روی افکار مثبت در مورد پول و ثروت بگذارید. تفکرتان در مورد پول و دوره ثروت نیز اهمیت زیادی دارد. باید بر نحوه نگرش‌تان نسبت به پول و ثروت کار کنید. تاثیر نگرش مثبت و نگاه خوب در زندگی را دست کم نگیرید.

برای این کار و برای این که دید مثبتی به پول و افزایش درآمد داشته باشید باید طرز فکرتان را روی فرکانس جذب پول تنظیم کنید تا مشاهده کنید که پول به طرز شگفت انگیزی وارد زندگی‌تان شود.

۱. تصور کنید پول زیادی دارید

تصور کنید پول زیادی دارید

اگر در حال حاضر در زندگی با کمبود پول مواجه‌اید و به افزایش درآمد نرسیده‌اید، به احتمال زیاد اغلب تفکرات شما نیز حول محور عدم وجود پول می‌چرخد. شاید دقیقا عدم داشتن پول را تصویر سازی نکنید اما زیاد نگران پول باشید یا از درون وجود در مورد هر اقدامی ابتدا به شرایط مالی‌تان فکر کنید.

اما راهکار این است که کاملا برعکس تفکرات حال‌تان فکر کنید تا جریان ورود پول به زندگیتان را ایجاد کنید. شما باید با استفاده از تصویرسازی ذهنی هرآنچه را دوست دارید در تخیل‌تان بگنجانید. تصویر روشن و واضحی از رویایتان داشته باشید.

کائنات به آنچه که در ذهن‌تان دارید پاسخ می‌دهد، پس بهتر است در هرچه مثبت کردن آن‌ها بکوشید.

۲. برای افزایش درآمد شکرگذار باشید

شکرگزار هر مقدار پولی که دارید باشید و اینکه این پول چه نیازهایی را در زندگی شما برآورده می‌کنند. شکرگزاری، راهکاری برای پایان همه رنج‌ها است. برای مثال :

  • غذایی که می‌خرید
  • قبض‌هایی که پرداخت می‌کنید
  • پول اجاره خانه‌ای که می‌پردازید
  • پول لباس‌هایی که می‌خرید
  • و …

اینکه شکرگذار چیزهایی باشید که دارید، بدین معنی است که در حال ارسال امواج رضایت درونی خود به کائنات هستید. این باعث می‌شود تا ارتعاشات مثبت بیشتری را در مورد پول، شادی، سلامتی و غیره جذب کنید.

۳. تصور کنید که آنچه را که می خواهید دریافت کرده اید

حتی اگر هیچ پولی ندارید نباید ناامید شوید و به فاز منفی بروید زیرا در این صورت کانال‌های جذب پول را به روی خود می‌بندید. یکی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که وانمود کنید که انچه که می‌خواسته‌اید دریافت کرده‌اید. همانند افراد میلیاردر فکر و عمل کنید. مانند افراد موفق منشی داشته باشید. مانند فردی که می‌خواهید در آینده باشید رفتار کنید.

تصور کنید که پولی که می‌خواسته‌اید همین حالا در حساب بانکی‌تان است. به فروشگاه‌های لوک بروید و اجناس را ببینید و حتی شده آن‌ها را در دست بگیرید یا پرو کنید. به قیمت‌ها توجهی نکنید و از آن‌ها نترسید. زمانی که وانمود می‌کنید در واقع دارید این امواج را به کائنات ارسال می‌کنید که “من فردی هستم که لیاقت وجود این موارد را در زندگی‌ام دارم”.

بدین ترتیب کائنات نیز آن‌ها را به شما می‌دهد. اما هرچه تصویر سازی که در ذهن‌تان انجام می‌دهید منفی باشد و هنگامی که از کنار یک مغازه که اجناس گران و لوکسی دارد رد می‌شوید، افکار منفی به سراغ‌تان بیاید، کائنات نیز آن را دریافت نموده و به آن پاسخ منفی می‌دهد.

۴. احساس کنید هر آنچه را که می خواسته اید به دست آورده اید

از خودتان بپرسید: اگر روزی برسد که به شرایط مالی دلخواه‌تان رسیده‌اید، چه احساسی خواهید داشت؟ احساس آزادی امنیت، شادی، آرامش و قدرت؟

استاد احمد محمدی
«پایان سندروم سطل‌های عرق»، به جای بیشتر کارکردن، هوشمندانه کار کن.
استاد احمد محمدی

زمانی که بتوانید این احساسات را در شرایط فعلی‌تان نیز درک کنید، هرکاری که بخواهید می‌توانید انجام دهید. از تصویر سازی ذهنی کمک بگیرید. وقتی خودت را باور کنی «شکست ناپذیر» می‌شوی. شما باید احساسات را جدی بگیرید زیرا منبع اصلی دریافت‌های زندگی‌تان است.

۵. از قانون جذب استفاده کنید

 از قانون جذب استفاده کنید

قانون جذب، قانون جدید و ناشناخته‌ای نیست. افکار ذهن انسان تمامی ندارند. هر تفکری باعث ایجاد یک احساس خاص در فرد می‌شود. قانون جذب راهی برای غلبه بر افسردگی است.

این احساسات به صورت مستقیم باعث ارسال ارتعاشات مثبت یا منفی به کائنات می‌شوند. بنابراین اگر ذهن بتواند ارتعاشات مثبتی از خود ساطع کند بدیهی است که بتواند امواج مثبت را نیز جذب کند.

نگرش و افزایش درآمد

نحوه نگرش ما به مسائل مختلف مشخص می‌کنند که مسیر ما به موفقیت ختم می‌شود یا خیر! بنابراین باید به مثبت یا منفی بودن نگرش خود توجه ویژه‌ای داشته باشیم و همواره نهایت تلاش خود را در این جهت قرار دهیم تا بتوانیم جنبه مثبت مسائل را ببینیم.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
با معنویت ثروتمند شو

در واقع هر چه بیشتر تلاش کنیم تا منفی گرایی را کنار بگذاریم، بیشتر به این سمت کشیده می‌شویم که اتفاق‌های مثبت نیز برای ما رخ دهند. اما چگونه و با کمک چه تکنیکی می‌توانیم ذهن خود را برای نگرش مثبتی که ما را به افزایش درآمد برساند سوق دهیم؟

برای تغییر نگرش باید اعتماد به نفس کودکان خود را افزایش دهید. در راستای تحقق این هدف آکادمی بازار بسته آموزشی دوره اعتماد به نفس را برای شما فراهم کرده است.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی