بازدهی خود را افزایش دهید

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۰ تیر, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ مرداد, ۱۴۰۰

قبل از آنکه راه موفقیت را پیدا کنید، باید ببینید که آیا شهامت داشتید و افزایش بازدهی داشته‌اید؟ آیا برنامه و قانونی برای خود داشتید؟ آیا زمانی که هیچکس موفقیت شما را حمایت نکرد و هیچکس شما را نمی‌شناخت، اراده و شهامت این را داشتید که حرف‌تان را بزنید؟

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

افزایش بازدهی

زمانی که در مسیر موفقیت ترس بر شما چیره شد، شهامت غلبه کردن بر آن را داشتید و به افزایش بازدهی رسیدید؟ زمانی که درد و رنج را متحمل می‌شدید و زمانی که دشمنان‌تان نسبت به شما تنفر می‌ورزیدند، تا چه اندازه مقاومت کردید؟

آن زمان که به رویاهای شما خندیدند و گفتند که هرگز به آن‌ها نخواهید رسید، آیا در آن زمان خشمگین شدید و تصمیم گرفتید که در هر صورت باور خود را حفظ کنید؟

تلاش و کار، شما را از افراد معمولی متمایز می‌کند؛ تلاش، شما را از فردی معمولی به فردی عالی تبدیل می‌کند. در این مقاله می‌خواهیم درباره موضوع مهمی با شما صحبت کنیم، اما قبل از آن باید از شما بپرسیم: «آیا جدی هستید؟» این سوالی است که شما باید قبل از انجام هر تصمیمی از خود بپرسید.

برای افزایش بازدهی جدی باشید

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
استمرار در کارها کلیدی برای موفقیت شما

قبل از اینکه برای ترفیع رتبه نزد رئیس خود بروید، باید از خود بپرسید که آیا جدی هستید؟ قبل از آنکه درخواست افزایش حقوق کنید، از خودتان سوال کنید که آیا برای رسیدن به چنین جایگاهی، زحمت کافی کشیده‌اید؟

برای پاسخ دادن به این سوال، باید بررسی کنید و ببینید که آیا از حریف خود پیشی گرفته‌اید؟ اگر بیشتر از او تلاش نکرده‌اید، لایق آن جایگاه نیستید!

شما بیشتر از او زحمت نکشیده‌اید و از لحاظ ذهنی خود را آماده نکرده‌اید. اگر احساس می‌کنید که عملکرد شما از رقیب‌تان ضعیف‌تر بوده، پس هنوز لایق رسیدن به جایگاه دلخواه‌تان نیستید!

کار با بازدهی

شما باید با بیشترین بازدهی کار کنید و این یعنی پیشی گرفتن از رقیب‌ها، با کار و تلاش بیشتر! ممکن است بگویید برای امتحان‌تان ۸ ساعت درس خواندید؛ اما از این ۸ ساعت، ۶ ساعتش را مشغول بازی با تلفن همراه‌تان بودید یا تمرکز کافی نداشتید!

استاد احمد محمدی
زندگیت را به دست بگیر، تلاش کن، تلاش کن؛ آن‌موقع است که معجزه را می‌بینی!
استاد احمد محمدی

این یعنی بازدهی شما پایین بوده و از هم شاگردی‌های خود عقب مانده‌اید. اگر کاری که ما به شما می‌گوییم را انجام دهید، قطعا پیشرفت خواهید کرد.

ساعت مفید کاری خود را افزایش دهید

بسیاری از افراد، علیرغم اینکه ۸ ساعت در روز کار می‌کنند اما تنها ۴ ساعت از این ۸ ساعت کار مفید می‌کنند و انتظار دارند که حقوق ۸ ساعت کار مفید را دریافت کنند.

ما از شما می‌خواهیم فیسبوک، توییتر، تلگرام، اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی را رها کنید؛ از شما می‌خواهیم که دائما صحبت کردن با تلفن همراه‌تان را کنار بگذارید.

برخی دیگر از افراد، ۴ ساعت درس می‌خوانند اما ۲ ساعت آن را مشغول غذا خوردن هستند یا در رویا به سر می‌برند یا خواب هستند!

تلاش برای افزایش بازدهی

بسیاری از افراد، زمانی که سرکار می‌روند یا مشغول تمرین یا درس خواندن هستند، صد در صد انرژی خود را صرف کارشان نمی‌کنند. بهتر است با خودتان رو راست باشید! در آیینه به خودتان نگاه کنید و از خود بپرسید که آیا هر روز، تمام انرژی خود را بر روی کارتان متمرکز می‌کنید؟

برخی از شما، روزهای اول هفته را انرژی دارید و سرحال هستید و خوب کار می‌کنید؛ اما وقتی آخر هفته می‌شود، انگیزه و انرژی خود را از دست می‌دهید و حال و حوصله کار کردن ندارید. اگر اینطور هستید، بهتر است درخواست ترفیع رتبه یا نمره خوب یا برنده شدن در مسابقات را نکنید!

گاهی اوقات، مراحلی در زندگی هستند که بدون شهامت و اشتیاق به آن‌ها نخواهید رسید. بنابراین، تلاش و انرژی خود را بیشتر کنید. اینگونه نباشید که تنها در ابتدای کار خوب عمل کنید و در نیمه یا انتهای راه، همه چیز را رها کنید!

دیدگاه

مهم‌ترین قسمت، دیدگاه شماست. بسیاری از شما با این‌که شاغل هستید و سخت کار می‌کنید، اما دیدگاه درست و مناسبی ندارید. بگذارید به شما بگوییم که «دیدگاه» همه چیز است!

اگر ساعات مفید کاری خود را افزایش دهید و تلاش‌تان را بالا ببرید اما دیدگاه صحیحی نداشته باشید، پیشرفتی نخواهید کرد.

اهمیت دیدگاه

دیدگاه شما نسبت به کاری که انجام می‌دهید، نسبت به وضعیت اقتصادی، نسبت به جامعه و پیشرفت، بسیار حائز اهمیت است. هر دیدگاه منفی‌ای که داشته باشید، مانع از رسیدن شما به جایگاهی که می‌خواهید، می‌شود.

دیدگاه‌هایی از جمله: «پول در آوردن سخت است»، «کار من بسیار دشوار است»، «من هرگز نمی‌توانم ترفیع رتبه یا افزایش حقوق داشته باشم.»

اگر این سه مورد را انجام دهید، ما به شما این تضمین را می‌دهیم که هیچ چیز شما را متوقف نخواهد کرد. کارایی و بازدهی خود را با تلاش و کار مفید بیشتر افزایش دهید.

برای افزایش بازدهی و رسیدن به موفقیت می‌توانید از بسته آموزشی: «موفقیت دست یافتنی است» آکادمی بازار استفاده کنید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی