انیمیشن «توربو» هر ناممکنی را ممکن می‌کند

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۹ آذر, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

انیمیشن توربو (Turbo) محصول سال ۲۰۱۳ کمپانی دریم‌ورکس است. داوید سورن کاگردانی آن را برعهده داشته که ایده پرداز اصلی این انیمیشن نیز هست. توربو داستان حلزونی را نشان می‌دهد که آرزو دارد در مسابقات سرعت شرکت کند.

حتما برای شما پیش آمده که فردی را دیده باشید و از خودتان بپرسید او این همه اعتماد به نفس کودکان را از کجا آورده؟ چطور می‌توانم همچون او باشم؟ قدرت دوره اعتماد به نفس نیرویی به فرد می‌دهد که می‌تواند با وجود نواقص، کمبودها و ایرادهایی که دارد از پس انجام کارهایش بر بیاید و در زندگی پیشرفت داشته و به موفقیت برسد.

چه رازی در قدرت اعتماد به نفس نهفته است؟

چرا بعضی‌ها انقدر راحت اعتماد به نفس دارند، در حالی که خیلی‌ ‌ها مشکل دارند؟ بسیاری از مردم در مورد این سؤال اندیشیده‌اند، و بدون آن که پاسخی پیدا کنند، تسلیم می‌شوند. راز ایجاد اعتماد به نفس با آغوش گرفتن خودتان در همان راه شروع می‌شود. روش‌های بیشماری وجود دارد که از طریق آنها می توانید اعتماد به نفس خود را بسازید.

تمرکز روی یادگیری و بهبود

یکی از بهترین راه‌های کسب اعتماد به نفس، بهتر بودن در چیزی است. برای این کار، شما باید تمام تلاش خود را برای تبدیل شدن به یک متخصص در یک حوزه خاص انجام دهید. شما باید با درک نقاط قوت خود شروع کنید. استعدادهای شما چیست؟

چند بار به خودتان گفته‌اید که «من بی ارزش هستم» یا «من بی فایده‌ام»؟ خوب دوست من، این حقیقت ندارد. هر فردی برای یک هدف متولد می‌شود و شما فقط باید آن را پیدا کنید. همه چیز با کاری انجام می‌شود که شما دوست دارید انجام دهید. آیا این نقاشی، پخت و پز، آموزش، ساختن اشیاء یا حل معادلات پیچیده ریاضی است؟ مهم نیست که منافع شما ممکن است در کجا نهفته باشد، می‌توانید یک متخصص شوید. تنها کاری که باید بکنید ماندگار است.

سعی نکنید بی‌نقص باشید

اشتباه کردن کاملاً طبیعی است. خود را با اعتقاد به اینکه هرگز اشتباه نخواهید کرد، فریب ندهید، زیرا اشتباه خواهید کرد. پس چطور می‌خواهید این کار را انجام دهید؟ این ساده است، شما از آنها یاد می‌گیرید. آلبرت انیشتین: «کسی که هرگز اشتباه نکرد، هرگز چیز جدیدی را امتحان نکرد.»

از اشتباه کردن نترسید بلکه از آنها به عنوان فرصتی برای یادگیری استفاده کنید. سعی کنید از هر تجربه چیز جدیدی بدست آورید. از این تجربیات به عنوان راهی برای بهتر شدن فرد استفاده کنید. از همه مهمتر، یاد بگیرید که حرکت کنید. فکر کردن به اشتباهاتی که مرتکب شده‌اید باعث می‌شود که یاس در روحیه شما ایجاد شود از گذشته بیاموزید و تکرار نکنید. با این نوع نگرش، می‌توانید با اطمینان پیش بروید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
استعدادهای خوب را بشناس

به خودتان ایمان داشته باشید

بزرگترین تقویت کننده اعتماد به نفس داشتن ایمان است. این چیزی است که بیشترین اهمیت را دارد. آنچه را که مردم در مورد شما فکر می‌کنند فراموش کنید، این تفکرات شما مهم هستند. به یاد داشته باشید، شما تنها فردی هستید که قدرت تغییر سرنوشت خود را دارید. خود را کاملاً با نقاط قوت و ضعف بپذیرید. تحقق محدودیت‌های شما اشکال ندارد. بلکه این قدرت را به شما می‌دهد تا خود را بهبود بخشید. برای بهتر شدن تلاش کنید. همه چیز از ذهن شما شروع می‌شود.

حتماً ضرب المثل چینی را شنیده‌اید، «افکار قدرت تغییر جهان را دارند.» و افکار شما می‌توانند در ایجاد اعتماد به نفس شما کمک کنند. مثبت اندیشی کردن در مورد خودتان باعث می‌شود که احساس بهتری داشته باشید. این به شما در ایجاد یک قدرت باورنکردنی در مورد خود کمک خواهد کرد. این کلید پیشرفت اعتماد به نفس است که می‌تواند در برابر سخت‌ترین طوفان‌ها مقاومت کند. این یکی از مهمترین عناصر برای ایجاد اعتماد به نفس است، یعنی اینکه خود را دوست داشته باشید و آنچه را که دیگران در مورد شما می‌گویند فراموش نکنید.

پیروزی و موفقیت‌هایتان را به یاد داشته باشید

یک راه عالی برای کسب اعتماد به نفس، یادآوری همه موفقیت‌های شماست. اینها شامل همه دستاوردها و پیروزی‌های شما خواهد بود. منظور موفقیت‌های بزرگ نیست، تنها باید چیزی باشند که باعث می‌شود نسبت به خود احساس بهتری داشته باشید.

هر بار که به خود شک دارید، از طریق لیست پیروزی خودتان را پیدا کنید. این به شما کمک می کند احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، از این طریق به شما در ایجاد اعتماد به نفس کمک می‌کند.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی