فیلم های تاثیر گذار

استراتژی‌هایی که برای جذب مشتری به کارتان می‌آیند

برگزیده‌ای از فیلم «گرگ وال استریت»

برای کسانی که در کار فروش هستند داشتن تاکتیک و استراتژی‌هایی که منجر به جذب مشتری می‌شوند بسیار حائز اهمیت است.

داستان فیلم «گرگ وال استریت» در مورد دلالی است که همه تلاشش را به کار می‌بندد تا در بازار بورس سهم خوبی را به جیب بزند. دی کاپریو  نقش یک دلال سهام  را بازی می‌کند که از همکاری برای رسیدگی به پرونده‌ای مالی اجتناب می‌کرد که در مورد فساد وال استریت است. پرفروش‌ترین فیلم اسکورسیزی که نقدهای خوبی را در پی داشت.

بزرگترین چالش بسیاری از مشاغل کوچک جذب مشتری است. ممکن است شما بخواهید برای به دست آوردن تعداد زیادی از مشتریان هدفی را تعیین کنید، اما بدون داشتن یک استراتژی، رسیدن به هدف شما تقریبا غیرممکن است. اگر بازاریابی فعلی شما تعداد مشتریانی را که به آن امید دارید نیست، ممکن است زمان خوبی برای تجدید بازاریابی شما باشد.

مطالعه بیشتر: معرفی سه شیوه از عوامل جذب مشتری در هنگام سخنرانی

مطالعه بیشتر: جذب مشتری با تولید محتوا به کمک بکارگیری سه تکنیک آسان و کاربردی

۵ راه آسان که برای جذب مشتری تجارت‌تان موثر است

کاش فرآیند فروش طوری باشد که فقط دکمه‌ای برای کشیدن یا فشار دادن وجود داشته باشد تا مخاطبان شما را بسازند، اما متأسفانه چنین نیست. هیچ علمی برای جذب مشتری به فروشگاه یا وب سایت شما وجود ندارد. با این حال، چندین کار متفاوت وجود دارد که می‌توانید برای تجارت خود انجام دهید که به اثبات رسیده است که به تجارت شما کمک می‌کند و آن را برای مشتریان بالقوه بیشتر قابل مشاهده می‌کند. در اینجا 5 راه آسان برای جذب مشتری آورده شده است.

۱. با استفاده از رسانه‌ اجتماعی، مشتریان جدید را جذب کنید

بهینه سازی حساب‌های رسانه اجتماعی برای انجام کار زمان بسیار کمی می‌برد و می‌تواند دسترسی شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. اگر در حال حاضر مشاغل شما حساب‌های رسانه‌های اجتماعی ندارد، اکنون زمان ایجاد آنهاست! مطمئن شوید که در سیستم عامل‌های مشتری خود حساب کاربری ایجاد می‌کنید (به طور معمول Facebook ، Twitter و Instagram ). پس از داشتن حساب رسانه‌های اجتماعی، بهینه سازی آنها را فراموش نکنید.

دوره فروش موفق (شناسایی دقیق نیاز مشتری) - دکتر احمد محمدی
بخوانید

۲. بهبود SEO وب سایت

بهبود SEO وب سایت یا بهینه سازی موتور جستجو می‌تواند در جذب مشتریان جدید به شما کمک کند. SEO هنگامی که افراد در جستجوی محصول یا خدمات مرتبط با رشته شما هستند، به کسب و کار شما در صدر نتایج موتورهای جستجو کمک می‌کند. SEO بر میزان دید وب سایت شما در موتورهای جستجو تأثیر می‌گذارد. این بدان معناست که هرچه وب سایت شما از طریق SEO بهینه‌تر باشد، احتمال دارد وب سایت شما در صفحه اول Google نمایش داده شود، و این باعث می‌شود مشتریان از وب سایت کسب و کار شما بازدید کنند. برخی از ایده های ساده برای داشتن SEO بهتر می‌توانند شامل ایجاد بلاگ، استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با شغل خود، اضافه کردن موقعیت مکانی کسب و کار به وب سایت خود و جلوگیری از داشتن دامنه‌های متعدد برای شغل خود شوید.

جذب مشتری
جذب مشتری

۳. با مشتریان وفادار درگیر شوید

تعامل با مشتریان شما روش دیگری برای جذب مشتری بیشتر است. با پاسخ دادن به نظرات در رسانه های اجتماعی و توجه به مشتریان وفادار، میزان جذب مشتری را افزایش دهید.

تعامل با مخاطبان شما می‌تواند باعث شود فردیت شغلی شما بیشتر شود و همین امر باعث می‌شود مشتری شما نیز بیشتر شود. اگر با این تعاملات مثبت تصور خوبی ایجاد کنید، احتمالاً مشتریان فعلی شما از خانواده خود و دوستانشان بسیار درباره تجارت شما صحبت می‌کنند ، که می‌تواند منجر به  مشتریان بیشتری شود. با ایجاد احساس ارزشمندی از مشتریان، می‌توانید مشتری را ترغیب کنید تا تجارت خود را با محافل اجتماعی خود به اشتراک بگذارند و امیدوارم یک اثر دومینو را به نفع کسب و کار شما شروع کند.

۴. با شرکای تجاری محلی همکاری کنید

حضور فیزیکی کسب و کار شما می‌تواند مشتریان بیشتری را برای تجارت کوچک شما به ارمغان بیاورد، حتی اگر در حال حاضر فضای اداری ندارید. یکی از راههای کسب و کار شما برای جذب مشتریان جدید از طریق مشارکت با مشاغل محلی است. مشارکت با مشاغل محلی برای هر دو طرف دخیل سودمند است. این می‌تواند پایگاه های مشتری مربوطه را به مشاغل دیگر علاقه‌مند کند، و می‌تواند مشتری بیشتری را به خود جلب کند و فروش هر دو مشاغل درگیر را افزایش دهد.

تکنیک‌هایی که در داشتن ارتباط موثر با دیگران به کمکتان می‌آیند
بخوانید

اگرچه ممکن است به دلیل دوستی شخصی با کارمندانشان مشاغل خاصی را در ذهن داشته باشید، اما حتماً مشاغلی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد. شما باید مشاغلی را انتخاب کنید که در این نزدیکی باشند و مخاطبان هدف آنها نسبتاً مشابه هستند.

۵. رسانه‌های اجتماعی

هدیه‌های رسانه‌های اجتماعی می‌توانند به افرادی که مشتری فعلی نیستند این فرصت را بدهند که با شما کار کنند و تجارت خود را امتحان کنند برخی ایده‌ها برای مسابقات رسانه‌های اجتماعی شامل هدیه دادن کارت هدیه برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود، برگزاری مسابقه عکس با هشتگ تجارت سفارشی در اینستاگرام و نمایش جالب ترین ویدیوی مشتریان شما که از محصول خود در حساب Facebook خود استفاده می کنند. نمونه‌های بیشتری از مسابقات فیس بوک و نمایش‌های اینستاگرام را ببینید.

آکادمی بازار با مدیریت دکتر احمد محمدی، دوره‌های آموزشی مختلفی در موضوعات تکنیک های فروش موثر، برنامه ریزی فروش، مدیریت بازاریابی، مشتری مداری، اصول مدیریت و سرپرستی فروش، پرورش ویزیتور حرفه ای، بازاریابی تلفنی، نخبگان فروش، فن بیان و ارتباط موفق، اصول و فنون مذاکره موفق و زبان بدن و آداب معاشرت برگزار می‌کند.

به رشد فردی و کاری تون اهمیت میدین؟
در خبرنامه آکادمی بازار عضو بشین!
با عضویت در خبرنامه می تونید بهترین مطالب، پادکست ها و ویدئوهای سایت را از دست ندید
دنبال موفقیتم
یه امتحانی بکنید! هر وقت بخواهید می تونید اشتراکتون را لغو کنید 🙂

مطالب مرتبط

آشنایی با جملاتی که به ما در مدیریت ارتباط با مشتری کمک می کند
دوره فروش موفق (مدیریت زمان) – دکتر احمد محمدی
به کمک این ۵ روش مشتری آنلاین بیشتری جذب خواهید کرد
برچسب ها

فاطمه رضوانی پور

میخوانم تا بنویسم برایتان، اکنون بهترین موهبت برای من نوشتن است.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
به رشد فردی و کاری تون اهمیت میدین؟
در خبرنامه آکادمی بازار عضو بشین!
با عضویت در خبرنامه می تونید بهترین مطالب، پادکست ها و ویدئوهای سایت را از دست ندید
دنبال موفقیتم
یه امتحانی بکنید! هر وقت بخواهید می تونید اشتراکتون را لغو کنید :)
close-link
Open

دانلود هدیه نوروز 99 آکادمی بازار

Close
بستن