آیا قانون جذب صحت دارد؟ ۶ باور غلط درباره قانون جذب(۱)

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۶ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱۹ مرداد, ۱۴۰۰

درمورد قانون جذب چه می‌دانید؟ آیا تمام باورهایی که درمورد این قانون وجود دارد واقعی است؟ چگونه می‌توانیم راه درست را از غلط تشخیص دهیم؟

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

قانون جذب

از زمانی که ماجرای قانون جذب و نحوه استفاده از آن به صورت گسترده بر سر زبان‌ها افتاد، همواره ابهاماتی در مورد صحت آن و باور به قانون جذب وجود داشته است.

به ویژه اینکه بسیاری از افراد در مرحله امتحان کردن قانون جذ‌ب برای دستیابی به خواسته‌ها با ناکامی مواجه شدند. که البته به دلیل روش اشتباه آن‌ها در استفاده از این قانون بوده است.

بنابراین در مورد قا‌نون جذب سو تفاهم‌هایی وجود دارد که به دلیل اهمیت آن باید برطرف شود. در این مقاله سعی کردیم تا ۶ باور غلط در مورد قا‌نون جذب را که منجر به انحراف ذهن افراد در مورد این قانون می‌شود را بیان کنیم.

۱. قانون جذب بر مبنای سحر و جادو است

متاسفانه برخی در تعریف قانون جذ‌ب برای افراد دچار اشتباه می‌شوند و با این ادعا که چنانچه به چیزی فکر کنید و ذهنیت مثبتی نسبت به آن داشته باشید آن چیز در زندگی‌تان ظاهر می‌شود، آن را توضیح می‌دهند.

استاد احمد محمدی
برای تغییر باورهای ناتوان‌کننده و منفی، در افکار مثبت و توانمند ساز غوطه‌ور شو.
استاد احمد محمدی

خب باید بگوئیم که اصلا این طور نیست و در تمرینات قانون جذب چیزی با عنوان سحر و جادو وجود ندارد که به طور ناگهانی خواسته‌تان را برای شما از آسمان نازل کند.

قانون جذب به شما یاد می‌دهد که چگونه با استفاده از قدرت ذهن خود و فقط و فقط تکیه بر آن بتوانید اتفاقات خوب را جذب کنید.

۲. تنها با تجسمات و تخیالات ذهنی می‌توانید به خواسته‌تان برسید

بسیاری از روش‌هایی که برای قانون جذ‌ب مطرح می‌شود به این ترتیب است که برای مثال خواسته‌تان را در ذهن‌تان مجسم کنید، یک تابلو آرزوها درست کنید و بالای تخت‌تان بچسبانید.

حال کافی است که هر روز صبح که از خواب برمی‌خیزید به این تابلو نگاه کنید تا در آخر خواسته‌تان را جذب کنید. بله این روش درستی است اما کافی نیست و تنها بخش کوچکی از تمرینات قانون جذب است.

اینکه در ذهن‌تان آنچه را که می‌خواهید به بهترین شکل آن تصور و تجسم کنید، باعث می‌شود تا برای رسیدن به آن ذوق و شوق بیشتری پیدا کنید و در نتیجه تلاش‌تان را نیز چند برابر کنید.

مغایرت

تجسم سازی ذهنی نباید با افکار متضاد همراه باشد. برای مثال اگر در ذهن‌تان یک خانه رویایی را تصور می‌کنید اما ذاتا فکر می‌کنید که هرگز شانس داشتن آن را ندارید قا‌نون جذب برای شما عمل نخواهد کرد.

زیرا خواستن یک چیز و در عین حال تصور نرسیدن به آن با قانون جذب مغایرت دارد. پس باید ابتدا سر و سامانی به ذهن خودتان بدهید و افکار منفی را کنار بگذارید.

۳. قانون جذب یک روش ابداعی جدید است

بسیاری از ما قانون جذ‌ب را با فیلم راز شناخته‌ایم و گمان می‌کنیم تا قبل از آن این قانون در زندگی افراد نقش نداشته است. به همین دلیل این یک قانون نادرست یا من درآوردی است.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
قانون جذب

قانون جذب همواره در زندگی انسان‌ها وجود داشته و دلیل آن هم این است که تماما برپایه قدرت‌های ذهنی بشر است و تنها کمی طول کشیده تا بشر به آن پی ببرد.

ادامه دارد.

رسیدن به اهداف

امروزه با پیشرفت روز افزون جوامع انسانی تعداد راهکارها و راه حل‌هایی که برای حل یک مسئله ارائه می‌شوند بسیار زیاد است. هر کدام از این راه حل را نتیجه منحصر به فردی را بدنبال دارند. ممکن است به موفقیت منتهی شوند، ممکن است شکست را به همراه داشته باشند.

یکی از این مسائل مهم که در حال حاضر هزاران راه برای حل آن توسط افراد گوناگونی ارائه شده است، مسئله رسیدن به خواسته‌ها و اهداف است. ما در آکادمی بازار تحقیقاتی انجام داده‌ایم تا مطمئن‌ترین راه‌ها را برای رسیدن به اهداف‌تان به شما معرفی کنیم.

برای رسیدن به اهداف خود به صورت تضمینی و حفظ انگیزه و باور می‌توانید از بسته آموزشی : چگونه به اهداف خود برسیم؟ آکادمی بازار کمک بگیرید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی