فیلم های تاثیر گذار

چند راه ابتکاری و جالب برای آموزش تیم فروش

برگزیده‌ای از فیلم «گرگ وال استریت»

شما به عنوان یک مدیر یا صاحب کسب و کار برای اینکه بتوانید بازخورد خوبی را در فروش داشته باشید باید به صورت مرتب به فکر آموزش تیم فروش باشید.

لزوم آموزش تیم فروش برای همه کاملاً مشخص است، در فیلم سینمایی «گرگ وال استریت» هم این موضوع را می‌توان دید. شما برای داشتن بالاترین بازخورد از تیم فروش و روند صعودی و رو به رشد باید تیم‌تان را همیشه به روز نگه دارید تا در بازار رقابتی از دور عقب نمانید. با دانش روز گام بردارید و در جریان تمام اخبار بازار باشید. به خصوص در بازار بورس که ارزش لحظه‌ها بیشتر می‌شود.

بدون آموزش کافی برای فروش تیم شما راکد مانده و شاهد رشد نخواهید بود. این می‌تواند به یک اثر دومینو تبدیل شود زیرا اعضای باتجربه‌تر دچار افت شدید می‌شوند و اعضای جدیدتر در معرض رهبری با کیفیت قرار نمی‌گیرند.

یکی از بهترین راه‌های به دست آوردن استعدادهای جدید و فصلی، این است که به طور مکرر تیم فروش را مورد آموزش قرار دهید. با این کار، تیم شما در حالی که به روز است، از پیروزی‌ها یا شکست‌های گذشته یاد می‌گیرد.

مطالعه بیشتر: کلیدهای فروش موفق حتی برای تازه‌کارها

مطالعه بیشتر: تاثیر وحدت در موفقیت تیم را در انیمیشن «ماداگاسکار» تماشا کنید

با آموزش تیم فروش از بازار رقابتی عقب نمانید

در این مقاله پنج استراتژی مؤثر برای سرعت بخشیدن به کارکنان فروش و اطمینان از پیشرفت مداوم تجارت شما وجود دارد.

۱. از محتوای ارزشمند بیاموزید.

در بهترین تکنیک‌های فروش عملا مقدار نامحدودی از منابع موجود است. به وبلاگ‌هایی نگاه کنید که در مورد تاکتیک‌ها و استراتژی‌هایی که اثربخش هستند اشاره شده است. هرگز یادگیری از بهترین‌ها ضرری ندارد. سعی کنید مجموعه‌ای از بهترین منابع برای آموزش تهیه کنید که شامل وبلاگ، سایت و کتاب‌های معتبر در زمینه مرتبط با اشتغال شماست و با تیم فروش خود به اشتراک بگذارید.

دوره آموزشی «تکنیک‌های ویزیتوری و فروش حرفه‌ای» شهر اصفهان با حضور دکتر احمد محمدی
بخوانید

۲. از آموزش الکترونیکی به نفع خود استفاده کنید.

شرکت‌ها در همه جا در حال جذب سکوهای یادگیری الکترونیکی هستند تا تیم خود را در مورد چیزهایی مانند محصولات جدید، رویه‌ها یا خط مشی شرکت آموزش دهند. با آموزش صحیح، کارکنان فروش شما قادر خواهند بود ضمن فهمیدن اینکه دقیقاً چگونه محصول یا خدمات شما می‌تواند سودمند باشد، شایعترین مشکلات مشتری یا نگرانی‌های آنها را نشان دهند.

یکی از بزرگترین مزایای یادگیری الکترونیکی این است که کارکنان شما می‌توانند در هر کجا که باشند خود را آموزش دهند، بنابراین، اگر سؤالی پیش می‌آید و نیاز به پاسخ فوری دارند، همه چیز به راحتی در دسترس است.

آموزش تیم فروش
آموزش تیم فروش

۳. از شبکۀ دوستان استفاده کنید.

فروش همیشه شغلی پر از هیجان خواهد بود، به همین دلیل مردم آن را دوست دارند. با این حال، برای افراد تازه وارد تجارت نیز می‌تواند بسیار مرعوب‌کننده باشد. به همین دلیل، ایجاد شبکۀ دوستان هرگز ایده بدی نیست. این امر به ایجاد محیطی کمک می‌کند که کارکنان شما بتوانند علناً سوالات خود را بپرسند و ضمن اینکه باعث می‌شوند رابطه‌ها بهبود پیدا کند، اطلاعات ارزشمندی را به اشتراک بگذارید.

به گفته پیتر تربک، مدیرعامل GoTranscript : «جفت شدن یک تازه کار با یک کارگر باتجربه تر راهی عالی است که به کارکنان خود کمک می‌کند تا از یکدیگر یاد بگیرند و عادت های خوب یا بد را زودتر تشخیص دهند. احتمال این وجود دارد که یک تازه‌کار همان سؤالاتی را که یک کارمند قدیمی دارد، مطرح کرده باشد و او می‌تواند با تجربه واقعی زندگی به سرعت به آنها پاسخ دهد.» این امر باعث می‌شود تا ضمن ایجاد فضای کاری جذاب‌تر، در وقت صرفه جویی کنید.

۴. جلسات آموزشی را کوتاه نگه دارید.

مطالعات نشان داده‌اند که در طی یک ساعت سخنرانی، شاید ده تا پانزده دقیقه افراد به آن توجه و تمرکز دارند. مهم نیست که چقدر مطالب قانع کننده باشد، همیشه در زمان طولانی توجه  دچار افت می‌شود. هیچ شکی وجود ندارد که در این جلسات میزان توجه کم و کم‌تر می‌شود. به همین دلیل بهتر است جلسات تمرین خود را کوتاه و مختصر نگه دارید. آموزش باید به روشی انجام شود که جذاب و آسان باشد.

فیلم «پله» روایتگر شجاعت و اعتماد به نفس سیاه‌پوستان
بخوانید

۵. داده‌ها را مرتب بررسی کنید.

بخش فروش همیشه باید در عملکردش تأمل کند. سعی کنید همه افراد را به این عادت دهید که طی ۱۵ دقیقه در جلسات و تماس‌های‌شان نگاهی بیندازند تا آنچه را که خوب پیش رفته است و اینکه چه چیزی می‌تواند بهبود یابد را ارزیابی کنند. این داده‌ها بسیار ارزشمند هستند. توسعه دپارتمان همه را درگیر می‌کند. استفاده از داده‌ها برای اندازه گیری کارایی در همه چیز از قالب‌های ایمیل تا محتوای فروش بسیار مفید است.

داده‌های بزرگ در حال تبدیل شدن به یک بخش اساسی در تجارت است. این دپارتمان‌ها را قادر می سازد تا کارآمدترین راه‌ها را برای دستیابی به وقت و هزینه خود را تا حد امکان پیدا کنند.

آکادمی بازار با مدیریت دکتر احمد محمدی، دوره‌های آموزشی مختلفی در موضوعات تکنیک های فروش موثر، برنامه ریزی فروش، مدیریت بازاریابی، مشتری مداری، اصول مدیریت و سرپرستی فروش، پرورش ویزیتور حرفه ای، بازاریابی تلفنی، نخبگان فروش، فن بیان و ارتباط موفق، اصول و فنون مذاکره موفق و زبان بدن و آداب معاشرت برگزار می‌کند.

به رشد فردی و کاری تون اهمیت میدین؟
در خبرنامه آکادمی بازار عضو بشین!
با عضویت در خبرنامه می تونید بهترین مطالب، پادکست ها و ویدئوهای سایت را از دست ندید
دنبال موفقیتم
یه امتحانی بکنید! هر وقت بخواهید می تونید اشتراکتون را لغو کنید 🙂

مطالب مرتبط

کلیدهای فروش موفق حتی برای تازه‌کارها
دوره آموزشی «تکنیک‌های ویزیتوری و فروش حرفه‌ای» شهر شیراز با حضور دکتر احمد محمدی
دوره آموزشی فروش حرفه‌ای برای شرکت خوشگوار توسط دکتر احمد محمدی برگزار شد
دوره آموزشی فروش حرفه‌ای توسط دکتر احمد محمدی برگزار شد
دوره آموزشی «زبان بدن و آداب معاشرت در فروش» توسط آکادمی بازار برگزار شد
برچسب ها

فاطمه رضوانی پور

میخوانم تا بنویسم برایتان، اکنون بهترین موهبت برای من نوشتن است.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
به رشد فردی و کاری تون اهمیت میدین؟
در خبرنامه آکادمی بازار عضو بشین!
با عضویت در خبرنامه می تونید بهترین مطالب، پادکست ها و ویدئوهای سایت را از دست ندید
دنبال موفقیتم
یه امتحانی بکنید! هر وقت بخواهید می تونید اشتراکتون را لغو کنید :)
close-link
Open

دانلود هدیه نوروز 99 آکادمی بازار

Close
بستن