آموزش بازاریابی بیمه

نویسنده : تیم تحریریه آکادمی بازار
آموزش بازاریابی بیمه
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on twitter
Share on linkedin

آموزش بازاریابی و فروش بیمه، را با نکات و راهکارهایی که برای موفقیت در این مسیر نیاز دارید، شروع کنید.

با آموزش دیدن برای بازاریابی بیمه، موفقیت طولانی مدت خود را در فروش تضمین می‌کنید. در اینجا فقط یک طرح کلی سریع از آنچه روزانه هنگام دستیابی به موفقیت و فروش بیشتر نیاز خواهید داشت، آورده شده است تا بتوانید بدون توجه به آنچه در اقتصاد کشور اتفاق می‌افتد موفق شوید.

آموزش بازاریابی بیمه

دوره آموزش بیمه با آموزش بازاریابی بیمه امکان پذیر است. با آموزش اینکه بازاریابان چگونه می‌توانند بهترین مشتریان بیمه خود را پیدا و جذب کنند شروع کنید.

آیا از تعقیب خطاهای بیمه و انتخاب مشتری‌های اشتباه و بازی با اعداد خسته شده‌اند؟ به آن‌ها بیاموزید، با تغییر ساده در درک مردم از آنچه انجام می‌دهند، می‌توانند بهترین مشتریان واجد شرایط بیمه خود را طی یک ماه، بیشتر از آنچه بیشتر تولیدکنندگان در کل سال جذب می‌کنند، به خدمات بیمه خود جلب کنند.

بهترین استراتژی‌های بازاریابی را به بازاریابانتان بیاموزید. نحوه تنظیم قرارها و بستن فروش را بیاموزید. اگر بتوانید راهکارهای واقعی را در زمینه فروش موفقیت آمیز محصولات و خدمات بیمه خود اعمال کنید موفق خواهید شد.

شما باید سوال‌های درست و مناسب را به کارآموزان بیاموزید تا بتوانند در مورد مشکلات مشتریان با آن‌ها صحبت کنند و از آن‌ها بپرسند چه چیزهایی نیاز دارند تا آن‌ها را وادار کنند تا به آن‌ها بگویند که واقعا چه می‌خواهند.

استاد احمد محمدی
موفقیت‌ها در ذهن آغاز و با تلاش به‌ثمر می‌رسند.
استاد احمد محمدی

و این بدان دلیل است که پرسیدن سوالات صحیح، کلید بازاریابان در تعیین قرارهای فروش با کیفیت بالا و بستن قرارداد فروش بیمه است.

بدون آموزش و بدون هدایت شدن، هیچ پیشرفت خاصی در زمینه فروش بیمه نخواهید داشت. در این صورت فقط یک دفترچه تلفن و یک انگشت برای شماره گیری دارید که به دردتان نمی‌خورد.

مشتریان تصادفی که از طرف نمایندگی شما بیمه شده‌اند را انتخاب کنید و از آن‌ها بخواهید که در مورد روند برقراری ارتباط، شناسایی نیازهای مشتری، ارائه ارزش نمایندگی شما، بستن فروش و غیره، هر آنچه را که می‌توانند برای شما توضیح دهند.

بررسی تصادفی اطلاعات مشتریان بسیار عالی است زیرا:

آموزش بازاریابی بیمه - آکادمی بازار

آن‌ها به شما امکان می‌دهند جزئیات بیشتری راجع به آنچه در یک فروش خدمات بیمه اتفاق افتاده بیشتر از آنچه مطلع بوده‌اید، داشته باشید. این منجر به فرصت‌های بیشتری برای آموزش می‌شود.

اگر فروشنده خود را وادار می‌کنید که هر هدفی را به شما توضیح دهد، او بیش از حد درباره آنچه که قرار است به شما بگوید فکر خواهد کرد؛ آن هم وقتی که باید روی مشتری متمرکز شود.

شما باید به نحوی آنچه را که اتفاق می‌افتد کنترل کنید و اشتباه مدیریتی است که هر هدفی را که روی آن کار می‌کنند، بررسی کنید. بازاریابان را مجبور به تمرین کنید.

حقایقی در مورد تمرین فروش بیمه و نحوه انجام آن

  1. همه از آن متنفرند.
  2. همه در آن پیشرفت می‌کنند.
  3. هیچ کس به تنهایی و بدون تمرین به موفقیت نمی‌رسد. فروشندگان جدید شما باید هر روز فروش را تمرین کنند.

برای بازاریابان یا همان فروشندگان، شبکه ارسال کنید

برای بازاریابان یا همان فروشندگان، شبکه ارسال کنید

جوانان و کارمندان جدید می‌خواهند احساس مهم بودن کنند. آن‌ها همچنین می‌خواهند از پشت میزهای خود بیرون بیایند و برنامه‌ها و شیوه‌های اجرایی را تغییر دهند.

آن‌ها را به ماموریت بفرستید تا در بیشترین رویدادهای شبکه محلی تماس بگیرند و نمایندگی آژانس خود را تبلیغ کنند.

اهداف بسیار مشخصی مانند دریافت و توزیع تعداد معینی کارت ویزیت یا دریافت تعداد معینی از ارتباطات لینکدین با هر رویداد به آن‌ها بدهید.

رفتارها را هدف قرار دهید

رفتارها را هدف قرار دهید - آموزش بازاریابی بیمه

بدترین هدفی که می‌توانید به یک بازاریاب بیمه جدید بدهید، این است که “فروش X را در این ماه انجام دهید”.
اهدافی را برای رفتارهایی که منجر به فروش می‌شود، تعیین کنید:

  • هر روز در مورد بیمه عمر با مشتری جدید صحبت کنید.
  • هر روز کارت ویزیت پخش کنید.
  • هر هفته اتصال لینکدین جدید ایجاد کنید.
  • هر روز تماس تلفنی داشته باشید.
  • هر هفته از کسب و کارهای نمایندگی‌های فروش بازدید کنید.

فروش را به یک بازی تبدیل کنید

فروش را به یک بازی تبدیل کنید

روحیه رقابتی زیادی میان بازاریابان فروش بیمه وجود دارد. آن‌ها همچنین به راحتی حواس پرت می‌شوند و به راحتی خسته می‌شوند، بنابراین برای حفظ علاقه آن‌ها به کارهای جدیدی نیاز دارند.

از آن به نفع خود استفاده کنید و بازی‌های مختلفی را با جوایز و تقدیر از برندگان ارائه دهید. به این فکر نکنید که هر بازی برای شما چقدر هزینه دارد.

نسل جوان بازاریابان بیش از هر چیزی تشنه تعریف و تمجید و احساس موفقیت هستند. مطمئن باشید که فروشندگان خوشحال فروش بیشتری دارند.

برای هر مشتری راهبرهای خرید (غیر از قیمت) را شناسایی کنید

در آموزش بازاریابی بیمه برای هر مشتری راهبرهای خرید (غیر از قیمت) را شناسایی کنید

وقتی تازه وارد حیطه بازاریابی بیمه شدید، درک این ایده که کسی به چیز دیگری جز خرید و فروش خدمات بیمه اهمیت می‌دهد برایتان دشوار است.

اما باید بدانید که برای مشتری خدمات مناسب و مقرون به صرفه و خدمات پس از قرارداد و نحوه برخورد و رفتار بازاریابان نمایندگی‌ها بسیار حائز اهمیت است.

پس همیشه به یاد داشته باشید که نحوه برخورد با مشتریان بسیار مهم است و با هر کدام از آن‌ها باید به یک شیوه متفاوت برخورد کنید. همچنین هرگز فراموش نکنید که حفظ ادب و احترام و داشتن صداقت در فروش خدمات بیمه بسیار مهم است و تاثیر مستقیم بر فروش شما خواهد گذاشت.

بازاریابان فروش بیمه را با بازاریابان موفق تیم کنید

بازاریابان فروش بیمه را با بازاریابان موفق تیم کنید

بهترین راه برای یادگیری نحوه فروش هر چیزی تماشای فروش شخص دیگری است.

افراد جدید خود را با یک نیروی قدیمی شریک کنید و از طریق مکالمه و با پرسیدن سوالاتی درباره آنچه در طی هر تعامل مشاهده کرده‌اند، یادگیری آن‌ها را از متخصص تسهیل کنید.

افراد جوان‌تر و به طور کلی استخدام‌های جدید معمولا بسیار مشتاق هستند که در شغل خود مهارت داشته باشند.

بیشتر بخوانید:
دکتر احمد محمدی
استاد احمد محمدی
سخنران انگیزشی و مربی توسعه فردی، مدرس و مشاور کسب و کار
پادکست فکرانه - مشتری مداری

در پایان نتیجه آموزش بازاریابی بیمه

مشکل این است که به بازاریابان فروش بیمه دستورالعمل‌های شفافی در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهند تا فروش موفقی داشته باشند، داده نمی‌شود.

همه چیز را برای آن‌ها به کوچکترین قطعات تقسیم کنید. آن‌ها هیچ چیز را نمی‌دانند و احتمالا 80 درصد از اوقات از خود می‌پرسند که چه کاری باید انجام دهند؟ کارها را برای آن‌ها مشخص کنید و برایشان تقسیم کنید تا به ترتیب از عهده آن‌ها بربیایند.

لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استیو جابز چگونه میلیارد شد ؟
50,000 تومان
رایگان
small_c_popup.png
کمتر از 30 ثانیه
اطلاعات خود را تکمیل و محصول را دریافت کنید