
دوره مدیریت بازاریابی
در این دوره مدیریت بازاریابی آموزش داده می شود چگونه با شناخت مفاهیم بازاريابي و سیاستهای نفوذ در بازار و گسترش سهم بازار محصول یا خدمت بر مبنای اصول نوین و علمی بازاریابی بتوان به موفقیت در بازار دست پیدا کرد و با استفاده از استراتژیهای بازاریابی ، كسب مهارت های فروش و توسعه تفکر فروش در اجرای برنامه بازاریابی بوسیله تکنیک های بازاریابی به نفوذ موثر در بازار و فروش مورد دلخواه موفق شد .
- مدرس دوره: استاد احمد محمدی
- مدت زمان دوره: 8 تا 16 ساعت
- نحوه برگزاری دوره : حضوری و آنلاین
معرفی دوره مدیریت بازاریابی
تا حالا ارزیابی کرده اید چه میزان کسب و کار شما از اصول بازاریابی به روز برخوردار است؟
قلب کسب و کار شما در سینه بازاریابی آن میتپد. بیشتر ابعاد کسب و کار شما به اصول بازاریابی موفق وابسته هستند. چتر گسترده بازاریابی روی تبلیغات، روابط عمومی، ترویج و فروش سایه میاندازد. رقابت شدید و سرعت تغییرات در بازارها و روندهای پیش بینی نشده اقتصادی باعث شده تا اهمیت توجه به بازاریابی و فروش نسبت به چند سال گذشته دو چندان گردد. رعایت اصول بازاریابی و فروش از عوامل حیاتی حفظ و نگه داشت جایگاه کسب و کارها در دنیای امروز است.
دستاوردهای دوره مدیریت بازاریابی
- آشنایی با مفاهیم بازاریابی
- شناخت استراتژیهای بازاریابی
- تکنیک های بخش بندی بازار
- یادگیری شیوه های اجرای برنامه بازاریابی
- بررسی شرکتهای موفق داخلی و خارجی
- تسلط بر سياست هاي قيمت گذاري
- كسب مهارت های فروش و بازاریابی
- آشنایی با کانالهای توزیع و ابزارهای تبلیغاتی
نفود و فروش بالا
در این دوره مدیریت بازاریابی با تمرکز بر روش های علمی و کاملا کاربردی از تجربه آموزش حداقل15000 فروشنده و تیم های بازاریابی و فروش در شرکتهای متعدد با ارائه تکنیک های موثر آموزش داده می شود چطور روش هایی موثر و علمی را در فرایند بازاریابی وفروش پیاده نمایند تا بتوانند به نفوذ در بازار و فروش بالا دست پیدا کنند .
در این دوره با تکیه بر تجربه کار با تیم های بازاریابی و فروش 110 شرکت و سازمان در سراسر کشور و تمرکز بر روش های علمی و کاملا کاربردی آموزش داده می شود چطور بتوان اصول و تکنیک های بازاریابی را با توجه به نوع صنعت و کسب و کار شرکت پیاده و اجرایی نمود تا بتوان به اهداف مورد در نظر در بازار دست یافت .
سرفصلهای آموزشی دوره مدیریت بازاریابی
- شناخت اهمیت بازاریابی
- تعاريف و مفاهيم پايه بازاریابی
- آشنایی با ابزارهای نوین بازاریابی
- مدیریت فرایندهای نوین بازاریابی
- شناسایی بازار هدف
- نحوه صحیح تقسيم بازار
- اثرگذاری بر روی مشتریان
- آميخته بازاریابی چیست؟ و انواع مختلف آن
- بررسی شرکتهای موفق داخلی و خارجی
- تحقيقات بازاريابی
- ممیزی در بازاریابی
- فعاليت های بازاريابی
- بازاریابی رابطه مند
- سياست های قيمت گذاری
- چگونگی ورود به بازارهای داخلی
- تفاوت های بازاريابیكالا و خدمات
- کانالهای توزیع و تکنیکها و ابزارهای تبلیغاتی
مخاطبین دوره
این دوره مناسب چه افرادی است؟
- کارکنان واحد فروش و بازاریابی
- کارکنان واحد ارتباط با مشتری
- علاقه منداني كه ميخواهند دانش و مهارت خود را درحوزه شناخت بازارافزایش دهند
این دوره مناسب چه افرادی نیست؟
- کسانی که در فرایند بازاریابی و فروش خود بصورت سنتی عمل نموده و نیازی به بالا بردن میزان فروش خود ندارند.
- افرادی که احساس می کنند بازاریابی و فروش محصولات و خدمات کاری ساده و غیرتخصصی است .
- افرادی که علاقه ای به یادگیری مباحث علمی و بروز در حوزه بازاریابی ، برندینگ و تبلیغات ندارند.
مورد اعتماد مشتریانمان هستیم
آموزش بیش از 15000 فروشنده
تجربه کار با 110 برند بزرگ






















































مدرس دوره

استاد احمد محمدی سخنران، مدرس و مشاور کسب و کار
- متولد 1355 - شهر تهران
- مهندس صنایع (تحلیل سیستمها)
- کارشناسی ارشد (بازاریابی) MBA
- دکتری (بازاریابی) DBA
سوابق کاری
- سخنران انگیزشی، مدرس و مشاور ی مسلط به فضای کسب و کار کنونی ایران
- برگزاری صدها سمینار و دوره های متعدد در حوزه بازاریابی فروش، کسب و کار ، توانمند سازی کارکنان و ….
- پرورش بیش از 15,000 فروشنده و برگزاری 140,000 ساعت آموزش در 31 استان کشور
- بنیان گذار و مدیر عامل مجموعه آکادمی بازار
- 20 سال سوابق کاری (اجرایی ، تدریس و مشاوره) در بیش از 110 برند و 20 صنعت بزرگ کشور
پادکست فروش ترسناک
استاد احمد محمدی
سخنران انگیزشی، مدرس و مشاور کسب و کار

سوالات متداول
- صاحبان کسب و کار و مدیران فروش
- فروشندگان و ویزیتورها
- شاغلین صنوف مختلف
- افرادی که می خواهند یک فروشنده حرفه ای شوند
برای شرکت ها و سازمان ها به صورت حضور در مجموعه آنها و یا بصورت آنلاین و وبینار برگزار می گردد.
جهت اطلاع از شرایط برگزاری دوره می توانید با استفاده از شماره تلفن های ذکر شده در پایین همین صفحه تماس حاصل نمایید.
خیر، در این دوره تمامی مهارت هایی که تیم شما لازم دارد تا از یک فروشنده معمولی به یک فروشنده حرفه ای تبدیل شود، در دوره، آموزش داده می شود
با توجه به کارگاهی بودن روش ها تدریس مدرس و ارائه راه کارهای موثر، به شرط انجام کارگاه ها و توصیه های مدرس، موفقیت شما تضمین می شود.
قطعا سرمایه گذاری بر روی آموزش مهارتهای فروشندگان می تواند در مدت زمان کوتاه، چندین برابر سودآوری برای شرکت به همراه داشته باشد و همواره پرورش نیروی انسانی ماهر ارزانتر از استخدام و جذب نیروی ماهر می باشد .
در این دوره علاوه بر استفاده از مباحث علمی روز از متد های جذاب آموزشی مانند: نمایش فیلم، برگزاری کارگاه های عملی، تکنیک های داستان سرایی، پرسش و پاسخ های تعاملی استفاده می گردد.
با سرمایه گذاری در این دوره ، براحتی در کمتر از 3 ماه چندین برابر درآمد خود را افزایش داده و به فرصتهای عالی شغلی و موفقیت در کسب و کار خواهید رسید .
برای رزرو دوره و پیش ثبت نام فرم ذیل را تکمیل نمایید، بزودی کارشناسان آکادمی بازار با شما تماس خواهند گرفت.
