مدیریت بازار یابی

قلب کسب و کار شما در سینه بازاریابی آن می‌تپد. بیشتر ابعاد کسب و کار شما به اصول بازاریابی موفق وابسته هستند. چتر گسترده بازاریابی روی تبلیغات، روابط عمومی، ترویج و فروش سایه می‌اندازد. رقابت شدید و سرعت تغییرات در بازارها و روندهای پیش بینی نشده اقتصادی باعث شده تا اهمیت توجه به بازاریابی و فروش نسبت به چند سال گذشته دو چندان گردد. رعایت اصول بازاریابی و فروش از عوامل حیاتی حفظ و نگه داشت جایگاه کسب و کارها در دنیای امروز است.

چرا به دوره مدیریت بازاریابی  نیاز داریم؟

هدف دوره

شناخت مفاهیم بازاریابی و سیاستهای نفوذ در بازار و گسترش سهم بازار محصول یا خدمت بر مبنای اصول نوین و علمی بازاریابی ، استراتژیهای بازاریابی ، کسب مهارت های فروش و بازاریابی توسعه تفکر فروش ، شیوه های اجرای برنامه بازاریابی ، انواع تکنیک های بازاریابی و …

مخاطبان دوره

کارکنان واحد فروش  و بازاریابی

کارکنان واحد ارتباط با مشتری

علاقه‌ مندانی که می‌خواهند دانش و مهارت خود را درحوزه شناخت بازارافزایش دهند

مدت دوره

8  الی 16 ساعت

دستاوردها

_ شناخت استراتژیهای بازاریابی

_ تکنیک های بخش بندی بازار

_ یادگیری نحوه اجرای برنامه بازاریابی

_ بررسی شرکتهای موفق

_ تسلط بر سیاست های قیمت گذاری

_ کسب مهارت های فروش و بازاریابی

_ کانالهای توزیع و ابزارهای تبلیغاتی

سر فصل ها:

_ شناخت اهمیت بازاریابی
_ تعاریف و مفاهیم پایه بازاریابی
_ آشنایی با ابزارهای نوین بازاریابی
_ مدیریت فرایندهای نوین بازاریابی
_ شناسایی بازار هدف
_ اثرگذاری بر مشتریان
_ تقسیم بازار
_ آمیخته بازاریابی
_ بررسی شرکتهای موفق داخلی و خارجی

_ تحقیقات بازاریابی
_ ممیزی بازاریابی
_ فعالیت های بازاریابی
_ بازاریابی رابطه مند
_ سیاست های قیمت گذاری
_ چگونگی ورود به بازارهای داخلی
_ تفاوت های بازاریابی کالا و خدمات
_ کانالهای توزیع و تکنیکها و ابزارهای تبلیغاتی
_ …….

مدرس این دوره

استاد احمد محمدی به فضای موفقیت فردی ، شغلی و کسب و کار اشراف کامل دارند .

باتوجه به همکاری با بیش از 110 برند برتر و آموزش هزاران نفر در سراسر کشور ، شما با مدرس و مشاوری توانمند و با تجربه روبرو هستید که از دغدغه‌ ها و مسایل واقعی مردم و جامعه ایران مطلع هستند .

ایشان تا کنون ، تجربه آموزش بیش از 15000 دانش‌پذیر را در کارنامه خود دارد.

دکتر احمد محمدی موسس این مجموعه ، طی سالها با برگزاری دوره ها و سمینارهای متعدد در سراسر کشور و برای شرکتها و سازمانهای مختلف ، اثر بخشی بسیار موفقی در آموزش ایجاد کرده اند .

سخنران انگیزشی با سالها پژوهش در حوزه موفقیت و کسب و کار:

ایشان با مطالعه بیش از 500 عنوان کتاب و ساعتها آموزش در داخل و خارج کشور و تجربه 20 سال کار با شرکتها و افراد موفق ایران و جهان ، دانش و تجارب بسیار ارزشمندی گردآوری نموده اند.

مشاوره موفق به دهها برند برتر کشور در رزومه ایشان می باشد .

سبک مشاوره ایشان با توجه به تجربه غنی همکاری با 110 برند معتبر کشور که منجر به کسب تجربه بالا در فضای کسب و کار ایران شده است ، بسیار کاربردی و اثر بخش می باشد.

چرا دوره های آکادمی بازار را انتخاب کنید؟

15000

شرکت کننده

130000

نفر ساعت آموزش 

110

شرکت و سازمان

برندهای معتبری که همکاری کرده اند

تصاویر دوره های قبل

زمان و مکان برگزاری دوره