مدیریت بازار یابی
قلب کسب و کار شما در سینه بازاریابی آن میتپد. بیشتر ابعاد کسب و کار شما به اصول بازاریابی موفق وابسته هستند. چتر گسترده بازاریابی روی تبلیغات، روابط عمومی، ترویج و فروش سایه میاندازد. رقابت شدید و سرعت تغییرات در بازارها و روندهای پیش بینی نشده اقتصادی باعث شده تا اهمیت توجه به بازاریابی و فروش نسبت به چند سال گذشته دو چندان گردد. رعایت اصول بازاریابی و فروش از عوامل حیاتی حفظ و نگه داشت جایگاه کسب و کارها در دنیای امروز است.
چرا به دوره مدیریت بازاریابی نیاز داریم؟
هدف دوره
شناخت مفاهیم بازاریابی و سیاستهای نفوذ در بازار و گسترش سهم بازار محصول یا خدمت بر مبنای اصول نوین و علمی بازاریابی ، استراتژیهای بازاریابی ، کسب مهارت های فروش و بازاریابی توسعه تفکر فروش ، شیوه های اجرای برنامه بازاریابی ، انواع تکنیک های بازاریابی و …
مخاطبان دوره
کارکنان واحد فروش و بازاریابی
کارکنان واحد ارتباط با مشتری
علاقه مندانی که میخواهند دانش و مهارت خود را درحوزه شناخت بازارافزایش دهند
مدت دوره
8 الی 16 ساعت
دستاوردها
_ شناخت استراتژیهای بازاریابی
_ تکنیک های بخش بندی بازار
_ یادگیری نحوه اجرای برنامه بازاریابی
_ بررسی شرکتهای موفق
_ تسلط بر سیاست های قیمت گذاری
_ کسب مهارت های فروش و بازاریابی
_ کانالهای توزیع و ابزارهای تبلیغاتی
سر فصل ها:
_ شناخت اهمیت بازاریابی
_ تعاریف و مفاهیم پایه بازاریابی
_ آشنایی با ابزارهای نوین بازاریابی
_ مدیریت فرایندهای نوین بازاریابی
_ شناسایی بازار هدف
_ اثرگذاری بر مشتریان
_ تقسیم بازار
_ آمیخته بازاریابی
_ بررسی شرکتهای موفق داخلی و خارجی
_ تحقیقات بازاریابی
_ ممیزی بازاریابی
_ فعالیت های بازاریابی
_ بازاریابی رابطه مند
_ سیاست های قیمت گذاری
_ چگونگی ورود به بازارهای داخلی
_ تفاوت های بازاریابی کالا و خدمات
_ کانالهای توزیع و تکنیکها و ابزارهای تبلیغاتی
_ …….
مدرس این دوره

استاد احمد محمدی به فضای موفقیت فردی ، شغلی و کسب و کار اشراف کامل دارند .
باتوجه به همکاری با بیش از 110 برند برتر و آموزش هزاران نفر در سراسر کشور ، شما با مدرس و مشاوری توانمند و با تجربه روبرو هستید که از دغدغه ها و مسایل واقعی مردم و جامعه ایران مطلع هستند .
ایشان تا کنون ، تجربه آموزش بیش از 15000 دانشپذیر را در کارنامه خود دارد.
دکتر احمد محمدی موسس این مجموعه ، طی سالها با برگزاری دوره ها و سمینارهای متعدد در سراسر کشور و برای شرکتها و سازمانهای مختلف ، اثر بخشی بسیار موفقی در آموزش ایجاد کرده اند .
سخنران انگیزشی با سالها پژوهش در حوزه موفقیت و کسب و کار:
ایشان با مطالعه بیش از 500 عنوان کتاب و ساعتها آموزش در داخل و خارج کشور و تجربه 20 سال کار با شرکتها و افراد موفق ایران و جهان ، دانش و تجارب بسیار ارزشمندی گردآوری نموده اند.
مشاوره موفق به دهها برند برتر کشور در رزومه ایشان می باشد .
سبک مشاوره ایشان با توجه به تجربه غنی همکاری با 110 برند معتبر کشور که منجر به کسب تجربه بالا در فضای کسب و کار ایران شده است ، بسیار کاربردی و اثر بخش می باشد.
چرا دوره های آکادمی بازار را انتخاب کنید؟
15000
شرکت کننده
130000
نفر ساعت آموزش
110
شرکت و سازمان
برندهای معتبری که همکاری کرده اند
